En hij zijn rijbewijs gewoon weer zo terugkreeg. OBM van 2 jaar was wel op zijn plaatst geweest.quote:Op zondag 29 december 2024 15:43 schreef Ypmaha het volgende:
Nadat hij 50km te hard reed neem ik hem niet meer serieus
Je mist in jouw motie nog het beginstukje van vóór 'constaterende'...quote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef Origami94 het volgende:
Klacht 1: Constaterende dat deze agent in kwestie vlogt tijdens zijn werk
Klacht 2: Constaterende dat deze persoon na zijn werk graag Gta 5 speelt waarin hij RP modes joined als agent
Klacht 3: Constaterende dat Jan-Willem als inspecteur bij de politie samen met collega's spreekt over slachtoffers en daders. In plaats van verdachten en vermeende slachtoffers. Jan Willem is geen rechter die er een decennia lang voor heeft gestudeerd.
Verzoekt de regering om te stoppen met deze vorm van politiepropaganda, en het oplossen van echte zaken zoals zedenzaken die op de plank liggen, in plaats van kinderen op een fatbike te bekeuren. En gaat over op het echte werk van de dag.
Eens, kan het niet meer serieus kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 15:43 schreef Ypmaha het volgende:
Nadat hij 50km te hard reed neem ik hem niet meer serieus
Hij kreeg helemaal niks. Een foei en gewoon weer lekker doorkarren. Niets geen "ik geloof je wel hoor, maar ja de wet enzo hihi haha" en een rijverbod van praktisch 4 jaar. Nee, gewoon weer lekker doorgaan op de oude weg.quote:Op maandag 30 december 2024 17:03 schreef Nober het volgende:
Ohja das die wout die zelf ook een rijverbod kreeg. Oprotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |