abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8602023
Zie onderwerp. Als mijn vriendin mij pijpt kom ik bijna altijd te snel klaar, en ik baal hier enorm van. Wat voor technieken gebruiken de mannen hier om het wat langer te laten duren? Doe je hier bewust iets voor, of ben ik de enige?

Wie heeft de gouden tip(s)?

pi_8602034
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:28 schreef cppjs het volgende:
Zie onderwerp. Als mijn vriendin mij pijpt kom ik bijna altijd te snel klaar, en ik baal hier enorm van. Wat voor technieken gebruiken de mannen hier om het wat langer te laten duren? Doe je hier bewust iets voor, of ben ik de enige?

Eerst klaarkomen, vijf minuten wachten en je dan laten pijpen!

Of heel veel alcohol drinken.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_8602041
knijpen onder de eikel maarreh, waarom vraag je je meissie niet gewoon om wat minder snel/intens te plezieren? gewoon rustiger, en waarom is het snel klaarkomen zo een probleem. Klinkt misschien opschepperig maar kan je niet 20 minuten HAAR plezieren waarna JIJ weer aan de slag kunt?
fluff for life
  donderdag 20 februari 2003 @ 10:31:40 #4
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8602057
Zeg je vriendin dat ze ff moet stoppen? Praten onder sex is alleen maar positief hoor.....
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8602215
Bedankt voor de snelle en behulpzame reacties!

Om gelijk maar te reageren:
- eerst klaarkomen en na 5 minuten laten pijpen is natuurlijk een hele goeie, moet ik wat vaker gaan doen.
- knijpen onder de eikel: helpt bij mij niet (echt niet). Of ik knijp verkeerd natuurlijk.
- rustiger aan doen: ik denk dat dit juist het probleem is. Ze moet met wat minder gevoel aan de slag, want het is nu echt *heel* intens
- eerst haar plezieren: doe ik uiteraard al!
- praten: op het moment dat ik wat wil zeggen is het meestal al gebeurd

en bedankt voor de link!

pi_8602245
Denk aan je oma.... naakt.
Life is a crackwhore. And then you become one.
pi_8602253
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:45 schreef BoRRuHG het volgende:
hij wil daarna wel weer klaarkomen denk ik
fluff for life
  donderdag 20 februari 2003 @ 10:46:54 #9
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8602273
Als je een getrainde pc spier hebt kun je t klaarkomen tegenhouden zonder je handen te gebruiken.
aka Man-Mountain
pi_8602288
quote:
ziekelijk
pi_8602293
hee, hier spreekt eindelijk eens een oude taoist.
bravo doctor_bara!

[Dit bericht is gewijzigd door polisvreter1 op 20-02-2003 10:48]

pi_8602296
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:47 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

ziekelijk

en dan nog naakt, maar die opmerking valt altijd te verwachten in zulke topics
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  donderdag 20 februari 2003 @ 10:49:24 #13
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8602318
quote:
lol, hij wou 't klaarkomen uitstellen, niet meteen z'n erectie en sex-lust verpesten
Porch Monkey 4 Life!
pi_8602323
Ik ken wel genoeg bedenken. Oma hadden we al gehad, maar je baas, koelkasten, slecht regenachtig weer, TV aanzetten, etc, etc, etc.
Life is a crackwhore. And then you become one.
pi_8602338
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:46 schreef Doctor_Bara het volgende:
Als je een getrainde pc spier hebt kun je t klaarkomen tegenhouden zonder je handen te gebruiken.
Ik heb daar wel eens wat over gelezen, maar de echte interessante info moest je meestal voor betalen. Die pc spier: train je die door je penis omhoog te laten bewegen om het zo maar eens te zegen, of is het een andere? De spier die ik kan bewegen zit volgens mij vrij diep, onder de wortel van de penis.

Edit: voor wat betreft mijn naakte oma: in haar huidige staat wordt het verhaal helemaal ranzig... (dus als dat niet helpt )

pi_8602544
ga eens naar de bieb en haal een boek over taoistische liefdestechnieken ofzow. staan allerlei oefeningen in.
je kan de pc spier bijvoorbeeld trainen door tijdens het plassen de stroom stop te zetten (ophouden met plassen dus) en dat zo vaak mogelijk. na een tijdje krijg je er zowaar lol in.
pi_8602747
Hehe dit vraagt volgens mij om een pc spier topic
pi_8602861
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:00 schreef polisvreter1 het volgende:
ga eens naar de bieb en haal een boek over taoistische liefdestechnieken ofzow. staan allerlei oefeningen in.
je kan de pc spier bijvoorbeeld trainen door tijdens het plassen de stroom stop te zetten (ophouden met plassen dus) en dat zo vaak mogelijk. na een tijdje krijg je er zowaar lol in.
Gheghe, sta je straks een kwartier te pissen
"Eminem is so street, I guess that's why I feel so comfortable pooping on him."
pi_8602947
Ik heb wel het idee dat je vriendin prima kan zuigen...

je zou haar ook kunnen vragen wat meer te 'teasen' en op die manier je orgasme uit te stellen....

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 20 februari 2003 @ 11:17:56 #20
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8603002
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:50 schreef cppjs het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens wat over gelezen, maar de echte interessante info moest je meestal voor betalen. Die pc spier: train je die door je penis omhoog te laten bewegen om het zo maar eens te zegen, of is het een andere? De spier die ik kan bewegen zit volgens mij vrij diep, onder de wortel van de penis.

Edit: voor wat betreft mijn naakte oma: in haar huidige staat wordt het verhaal helemaal ranzig... (dus als dat niet helpt )

Dat is de spier die je voelt als je je anus samentrekt. Je kunt m gewoon trainen door hem samen te spannen, even vast te houden, en los te laten. Als je niet verder dan 20 x komt, heb je een zwakke pc spier.

[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 20-02-2003 11:19]

aka Man-Mountain
pi_8603026
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:16 schreef extreme het volgende:
Ik heb wel het idee dat je vriendin prima kan zuigen...

je zou haar ook kunnen vragen wat meer te 'teasen' en op die manier je orgasme uit te stellen....

Zuigen gaat haar inderdaad erg goed af , maar juist dat "teasen" is voor mij funest. Ze weet precies mijn gevoelige plekken en vanaf start tot finish is het één groot genot. Helaas komt het eerder neer op een 100m sprint dan een marathon (met 5km neem ik ook genoegen trouwens).
pi_8603068
dat knijpen onder je eikel doet pijn als je bijna komt man , dan komt de lading en dan ga je het tegen houden... auw!!!
pi_8603089
Ik kom nooit te snel klaar. En ik denk ook niet aan m'n oma of een koelkast
Gewoon relaxen zou mijn tip zijn, maar ik neem aan dat je dit al geprobeerd hebt.
  donderdag 20 februari 2003 @ 11:39:37 #24
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8603523
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:28 schreef cppjs het volgende:

HEy maakt toch geen ruk uit man, dat is een flinke compliment voor je vrouwtje.. .

De meeste namenlijk kunnen helemaal niet pijpen..
hehe U lucky bastard

pi_8603863
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:39 schreef Thewiseman het volgende:

[..]

HEy maakt toch geen ruk uit man, dat is een flinke compliment voor je vrouwtje.. .

De meeste namenlijk kunnen helemaal niet pijpen..
hehe U lucky bastard

Ik denk alleen dat zij het niet als compliment ziet. Ze baalt ervan dat het gewoon zo kort is. Ik kan genieten van een lekkere lange bef-sessie, en zij wil precies hetzelfde bij mij doen, maar daar krijgt ze de tijd dus niet voor.

btw net even de pc spier getrained tijdens het urineren, en ik moet zeggen dat dat heel goed gaat, misschien ben ik wel een natuurtalent Nu nog de praktijk...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')