Ik heb hem gekekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft iemand die Vincent en Michael docu gezien? Enig idee waarom Vincent emotioneel werd?
Is niet voor niets het uithangbord van PSV net als doe Verstappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker in Eindje met Fons Spooren neuken
Die podcast van Vincent is ook beter weg te kijken dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken
Het is wel heel veel zelfbevlekking. Luisteren naar Vincent is fijn, maar hij blijft onsympathiek. vGerwen is nauwelijks verstaanbaar
Geen idee waarom hij emotioneel werd
Wil je net zo dik als Watjemina worden?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snij even een salami worst aan allen
Oh ja ik kan er nog wel even een toastje franse kaas bij pakken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik snij even een salami worst aan allen
Is ook wel een man met buien.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die podcast van Vincent is ook beter weg te kijken dan ik verwacht had
Lucky you. Ik krijg net nootjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
ik eet nu ijstaart
Geen aanleg voor allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wil je net zo dik als Watjemina worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |