Vooral een laaggeletterde tokkie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
Op zijn facebookpagina komt hij op mij niet echt over als zo een verschrikkelijk persoon, eigenlijk.
Ja, maar ik bedoel: video's van zijn piratenzender? De hond die schooit bij het vrouwtje? Foto van de buurmeisjes? (normale)quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vooral een laaggeletterde tokkie.
Maar dat maakt je niet direct een verschrikkelijk persoon.
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel: video's van zijn piratenzender? De hond die schooit bij het vrouwtje? Foto van de buurmeisjes? (normale)
Dan zijn ze te laat, voorkomen is beter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Droopie het volgende:
2025 wordt een druk jaar voor rechtbanken met al die aanslagen.
True. Dat blijktmpas uit die verhalen van omwonenden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vooral een laaggeletterde tokkie.
Maar dat maakt je niet direct een verschrikkelijk persoon.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-emigreren~a036c8f2/quote:Verdachte van dodelijk drama in Vroomshoop is hondenfokker die zou gaan emigreren
De 65-jarige Ridderkerker die verdacht wordt van betrokkenheid bij de dodelijke brand in Vroomshoop stond op het punt om het land te verlaten. Zijn woning is recent verkocht. Samen met zijn vrouw wil de hondenfokker naar Tsjechië emigreren, het land waar het ras van zijn zo geliefde honden vandaan komt.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Droopie het volgende:
De 65-jarige man uit Ridderkerk die is opgepakt voor de dodelijke woningbrand in Overijssel zou gas naar binnen hebben gespoten in het huis dat doelwit was. Dat blijkt uit getuigenverklaringen. De twee bewoners van het huis en hun drie honden kwamen om bij de brand.
Uit besparingsoverwegingen verwarmden de slachtoffers hun huis in het dorp Vroomshoop met een gaskacheltje. De lege gasflessen had één van de bewoners voor het huis neergezet. Maar mogelijk zat in een van de flessen toch nog wat gas.
Buurtbewoners hebben gezien dat de Ridderkerker met een van die gasflessen een ruit aan diggelen heeft gegooid, waarna hij gas naar binnen zou hebben gespoten.
Bron/ rest van het verhaal
https://www.rijnmond.nl/n(...)ning-hebben-gespoten
Wat een verhaal dit. Klinken wel als twee aso's zeg, beide heren.quote:De man raakte daarbij zelf ook behoorlijk gewond. Op het moment dat de brandweer en ambulances er waren, stond hij ontdaan voor de woning en zei dat dit niet was wat hij wilde en dat hij alleen maar mijn hond wilde ophalen.
Wel raar dat de verdachte nog gas naar binnen heeft gespoten, als hij erna zegt dit ook niet te hebben gewild.quote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Wat een verhaal dit. Klinken wel als twee aso's zeg, beide heren.
Lijkt meer dat een buurtbewoner het iets anders geïnterpreteerd heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel raar dat de verdachte nog gas naar binnen heeft gespoten, als hij erna zegt dit ook niet te hebben gewild.
Ik snap ook niet echt hoe je nog gas naar binnen spuit, nadat de ene fles die er stond al door het raam gegooid was. Dan moet je al voorbereid gekomen zijn (met gas), en daar lijkt het niet op.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel raar dat de verdachte nog gas naar binnen heeft gespoten, als hij erna zegt dit ook niet te hebben gewild.
Tsja, ik weet het niet. Hij is in ieder geval wel teruggekomen. En heeft een gasfles het huis binnen gegooid. Niet bepaald iets wat je zomaar overkomt, hè.quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt hoe je nog gas naar binnen spuit, nadat de ene fles die er stond al door het raam gegooid was. Dan moet je al voorbereid gekomen zijn (met gas), en daar lijkt het niet op.
Klinkt heel geloofwaardig. Het is veel te doelgericht voor iets wat hij niet wilde. Gewoon 2 hersenloze tokkies die hun fittie op hersenloze manier hebben gespeeld. Past prima in tokkiedorp Vroomshoop hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het artikel is wel echt geschreven met de achterkant van een bezemsteel zeg.quote:Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Droopie het volgende:
De 65-jarige man uit Ridderkerk die is opgepakt voor de dodelijke woningbrand in Overijssel zou gas naar binnen hebben gespoten in het huis dat doelwit was. Dat blijkt uit getuigenverklaringen. De twee bewoners van het huis en hun drie honden kwamen om bij de brand.
Uit besparingsoverwegingen verwarmden de slachtoffers hun huis in het dorp Vroomshoop met een gaskacheltje. De lege gasflessen had één van de bewoners voor het huis neergezet. Maar mogelijk zat in een van de flessen toch nog wat gas.
Buurtbewoners hebben gezien dat de Ridderkerker met een van die gasflessen een ruit aan diggelen heeft gegooid, waarna hij gas naar binnen zou hebben gespoten.
Bron/ rest van het verhaal
https://www.rijnmond.nl/n(...)ning-hebben-gespoten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |