abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216052254
https://www.marktplaats.n(...)en/q/pup+vroomshoop/

Een hondenfokker uit Vroomshoop dus.
Is die dader met vuurwerk of ander materiaal daar heen gegaan dan?
Hell To The Liars
pi_216052307
Op zijn facebookpagina komt hij op mij niet echt over als zo een verschrikkelijk persoon, eigenlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:28:52 #53
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_216052356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
Op zijn facebookpagina komt hij op mij niet echt over als zo een verschrikkelijk persoon, eigenlijk.
Vooral een laaggeletterde tokkie.
Maar dat maakt je niet direct een verschrikkelijk persoon.
pi_216052464
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel: video's van zijn piratenzender? De hond die schooit bij het vrouwtje? Foto van de buurmeisjes? (normale)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 28 december 2024 @ 18:35:25 #55
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_216052491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel: video's van zijn piratenzender? De hond die schooit bij het vrouwtje? Foto van de buurmeisjes? (normale)
Ik ben het met je eens
pi_216053230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Droopie het volgende:
2025 wordt een druk jaar voor rechtbanken met al die aanslagen.
Dan zijn ze te laat, voorkomen is beter.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216053300
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 december 2024 18:28 schreef Bezsen het volgende:

[..]
True. Dat blijktmpas uit die verhalen van omwonenden.
pi_216061881
Ik weet niet of hij zelf zo een piratenzender runde, maar volgens mij is daar best veel haat en nijd in. Beetje zelfde als we wat we lazen met die duivenmelkers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216065410
Motief mogelijk Ruzie over verkochte hont op marktplaats.

https://www.tubantia.nl/t(...)ijke-moord~aef23a4b/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 29 december 2024 @ 10:42:36 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216065438
Tokkies die ruzie krijgen om tokkiehonden blazen elkaar op

Sneu
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216066767
Met katten was dit nooit gebeurd...
pi_216098991
quote:
Verdachte van dodelijk drama in Vroomshoop is hondenfokker die zou gaan emigreren
De 65-jarige Ridderkerker die verdacht wordt van betrokkenheid bij de dodelijke brand in Vroomshoop stond op het punt om het land te verlaten. Zijn woning is recent verkocht. Samen met zijn vrouw wil de hondenfokker naar Tsjechië emigreren, het land waar het ras van zijn zo geliefde honden vandaan komt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-emigreren~a036c8f2/

Die plannen kunnen voorlopig wel in de ijskast...
pi_216104431
Die vrouw van de verdachte is nu wel de sjaak zonder huis en echtgenoot.
Hell To The Liars
pi_216105258
De 65-jarige man uit Ridderkerk die is opgepakt voor de dodelijke woningbrand in Overijssel zou gas naar binnen hebben gespoten in het huis dat doelwit was. Dat blijkt uit getuigenverklaringen. De twee bewoners van het huis en hun drie honden kwamen om bij de brand.

Uit besparingsoverwegingen verwarmden de slachtoffers hun huis in het dorp Vroomshoop met een gaskacheltje. De lege gasflessen had één van de bewoners voor het huis neergezet. Maar mogelijk zat in een van de flessen toch nog wat gas.
Buurtbewoners hebben gezien dat de Ridderkerker met een van die gasflessen een ruit aan diggelen heeft gegooid, waarna hij gas naar binnen zou hebben gespoten.

Bron/ rest van het verhaal
https://www.rijnmond.nl/n(...)ning-hebben-gespoten
Hell To The Liars
  maandag 30 december 2024 @ 21:55:38 #65
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216105526
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Droopie het volgende:
De 65-jarige man uit Ridderkerk die is opgepakt voor de dodelijke woningbrand in Overijssel zou gas naar binnen hebben gespoten in het huis dat doelwit was. Dat blijkt uit getuigenverklaringen. De twee bewoners van het huis en hun drie honden kwamen om bij de brand.

Uit besparingsoverwegingen verwarmden de slachtoffers hun huis in het dorp Vroomshoop met een gaskacheltje. De lege gasflessen had één van de bewoners voor het huis neergezet. Maar mogelijk zat in een van de flessen toch nog wat gas.
Buurtbewoners hebben gezien dat de Ridderkerker met een van die gasflessen een ruit aan diggelen heeft gegooid, waarna hij gas naar binnen zou hebben gespoten.

quote:
De man raakte daarbij zelf ook behoorlijk gewond. Op het moment dat de brandweer en ambulances er waren, stond hij ontdaan voor de woning en zei dat dit niet was wat hij wilde en dat hij alleen maar mijn hond wilde ophalen.
Wat een verhaal dit. Klinken wel als twee aso's zeg, beide heren.
  maandag 30 december 2024 @ 22:38:07 #66
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216107164
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]
[..]
Wat een verhaal dit. Klinken wel als twee aso's zeg, beide heren.
Wel raar dat de verdachte nog gas naar binnen heeft gespoten, als hij erna zegt dit ook niet te hebben gewild.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216107666
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wel raar dat de verdachte nog gas naar binnen heeft gespoten, als hij erna zegt dit ook niet te hebben gewild.
Lijkt meer dat een buurtbewoner het iets anders geïnterpreteerd heeft.
Maar een gasfles naar binnen gooien en dat het dan ontploft, das wel pech voor alle partijen.

Als je het verstand hebt om eerst een kraantje van zo'n fles open te draaien, ben je echt knettergek.
Hell To The Liars
  maandag 30 december 2024 @ 22:59:13 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216107912
quote:

[..]
Ik snap ook niet echt hoe je nog gas naar binnen spuit, nadat de ene fles die er stond al door het raam gegooid was. Dan moet je al voorbereid gekomen zijn (met gas), en daar lijkt het niet op.
  maandag 30 december 2024 @ 23:02:16 #69
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216107994
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik snap ook niet echt hoe je nog gas naar binnen spuit, nadat de ene fles die er stond al door het raam gegooid was. Dan moet je al voorbereid gekomen zijn (met gas), en daar lijkt het niet op.
Tsja, ik weet het niet. Hij is in ieder geval wel teruggekomen. En heeft een gasfles het huis binnen gegooid. Niet bepaald iets wat je zomaar overkomt, hè.
En de betreffende hond is ook nog dood.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 30 december 2024 @ 23:49:14 #70
338319 ZarB
Piña colada
pi_216109716
quote:

[..]
Klinkt heel geloofwaardig. Het is veel te doelgericht voor iets wat hij niet wilde. Gewoon 2 hersenloze tokkies die hun fittie op hersenloze manier hebben gespeeld. Past prima in tokkiedorp Vroomshoop hoor.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_216110488
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Droopie het volgende:

Het artikel is wel echt geschreven met de achterkant van een bezemsteel zeg.

Ik weet: het gaat om iets veel groters en ernstigers, maar allejezus hoe kan je dit zo opschrijven en plaatsen. Met als toppunt de hierboven geplaatste laatste alinea.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')