Ja hier in Drenthe hebben we dat ook en volgens mij worden ze ook wel zo gemaakt door mensen thuis maar ik ken ze vooral als platgeslagen dingen haha.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet ook niet exact hoe het zit. Ik ben van oorsprong ook geen Tukker, maar ze noemen de rolletjes hier kniepertjes en ze eten ze met oud en nieuw![]()
https://indebuurt.nl/heng(...)oud-en-nieuw~189450/
Oké @Solotovskiquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:41 schreef Aberkullie het volgende:
Chips, B&J, M&M, bitterballen, kroketten, minipizza, gewoon zoals elke andere avond.
Wij drinken eigenlijk niks anders. Dochter krijgt soms wat aangelegde appelsap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dacht een serieuze vraag maar gezien de laatste zin.....
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij drinken eigenlijk niks anders. Dochter krijgt soms wat aangelegde appelsap.
Als ik een latertje heb, eens in de maand een red Bull. Dat is het.
verstandig dat jullie haar niet volstoppen met suikerquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja dat mag maar om dan bloemkool te gaan zitten vretenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik haat oliebollen. Ze ruiken verrukkelijk en het eerste hapje is altijd eerlijk. Maar daarna.....![]()
Echt waar, ik heb dan het gevoel alsof er een muur van gewapend beton in mijn maag zit.
Oliebollen zijn gewoon ontzettend goor, vies en vet.
Het is niks anders dan meel en frituurvet.
Nee, dankuwel,
Dan liever dit:
https://www.bing.com/imag(...)rst=1&cw=1897&ch=962
Menschen dat bing gebruiktquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik haat oliebollen. Ze ruiken verrukkelijk en het eerste hapje is altijd eerlijk. Maar daarna.....![]()
Echt waar, ik heb dan het gevoel alsof er een muur van gewapend beton in mijn maag zit.
Oliebollen zijn gewoon ontzettend goor, vies en vet.
Het is niks anders dan meel en frituurvet.
Nee, dankuwel,
Dan liever dit:
https://www.bing.com/imag(...)rst=1&cw=1897&ch=962
Hoeft niet. Je kunt ook druiven, mandarijnen, aardbeien, ananas, enz. vreten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja dat mag maar om dan bloemkool te gaan zitten vreten
Probeer zelf ook te minderen. Voordat Loka bij me kwam wonen, dronk ik nog wel regelmatig een cola of een bier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
verstandig dat jullie haar niet volstoppen met suiker
Ow ik was er vanuit gegaan dat er gasten kwamen. Maar nooit alcohol dus?quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is zooooo zalig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kaasfondue en stokbrood
Vind o.a. die van de Aldi lekker.
Af en toe een scheutje (droge) witte wijn er doorheen roeren want dat verdampt natuurlijk.
Volgend jaar, als dochter iets groter is, wil ik wel gasten uitnodigen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow ik was er vanuit gegaan dat er gasten kwamen. Maar nooit alcohol dus?
Kaasfondue is wel echt heerlijk. Jammer alleen dat ik dan zo smerig vol zit voor zo lang.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kaasfondue en stokbrood
Vind o.a. die van de Aldi lekker.
Af en toe een scheutje (droge) witte wijn er doorheen roeren want dat verdampt natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |