Op mn bureaustoelquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar ben je zojuist gearriveerd dan?
Of Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:08 schreef alopio het volgende:
Wat een geluk dat wij behouden zijn voor een cover van Marco
Pislink…viesmadquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
NEE DIT IS LEKKER ALS JE EEN VEEL BETERE VERSIE BESCHIKBAAR GHEBT EN DAAR OOK MEE ADVERTEERT
INDERDAAD!quote:
Goeimoarn,ha jo sin yn in bakje koffie?quote:
Bezuinigen op de NPO hebben nu al invloedquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:10 schreef Zorro het volgende:
Maar even eerlijk, waarom zou je een fragment in de stemlijst zetten terwijl je vervolgens een heel andere versie draait?
Nou? NOU?
Ik zou hem wel weer aantrekken voor je gaat werkenquote:
Wel mooi, maar vele niveeaus lager dan met Bocelliquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:10 schreef alopio het volgende:
Is er IEMAND die dit niet mooi vind
@:pippenscottie
In dit geval wilde ik zeker weten welke versie het zou zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen die op de fragmenten klikken___!
Over 12 uur exactquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef alopio het volgende:
Mij was trouwens Tubular Bells beloofd
albumversie, staat er tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dit geval wilde ik zeker weten welke versie het zou zijn.
DAAR HEB JE DUS OOK GEEN FLIKKER AAN
Ja maar niet welk album Hansquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
albumversie, staat er toch
Musica Equote:
Nee, er stond duidelijk de hoes van "Eros" naastquote:
En nu vliegen of wat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was een prima ritje naar Schiphol zo met de top2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |