Ik ookquote:
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social mediaquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Daarom heb ik het nietAlleen FOK!, als dat ook meetelt. Maar ool dat is soms irritant
wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja nog even caafvoer inslaan, voordat het in 2025, 21 % BTW is ipv 9 %
Had wel altijd kekke schoentjes aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
Hehehehehequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie ze gewoon als hetzelfde, maar wat weet ik met m'n 5 voor Nederlands
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor 2025: stoppen met social media
Ja, maar geldt ook voor bijv. paardenvoer en bodembedekking (zoals zaagsel/ aubiose)quote:
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnenquote:
Tijd voor de KSC verkiezingenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze hele KSC zou op mij stemmen als dat zou kunnen
Begrijp ik wel
Is er ook een categorie voor eten en drinken?quote:
Dat was mijn voornemen voor 2024.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is het even veel gebruiken als dit jaar.
Zo goed als niet dus.
Moet dan welquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er ook een categorie voor eten en drinken?
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal
Denk wel dat het een goed ding is dat je niet continu de neiging hebt om foto's van jezelf te moeten posten op je socials
Voor welke categorie ?quote:
Nou ja, zo sterk sta ik er niet in, maar ik heb geen zin om met mn bakkes op de foto te gaan en wie zit daar ook op te wachten. Lekker boeiend enzquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is meer omdat ik de volgers dat niet wil aan doen
Had 10:01 verwacht.quote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 28 december
Tussen 10:00 - 18:00 uur
Nu moet ik gelijk denken aan Brie (President)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |