Gelukkig zit er een annuleerknop op, dus niets aan de hand.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de thermostaatknop zitten is ook best eng. Doe ik dat wel zo.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
NK pls.
Liggen die arme buren al wekenlang dood.
Weer zo'n krantenkop: "buurjongen had wekenlang niets door, maar mistte de warmte wel."
Ik gebruik mijn pinpas altijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging laatst weer met mn pinpas betalen
Dat voelde raar
Net alsof je een fax moet versturen (zou niet weten hoe dat werkt overigens, want dat heb ik nog nooit gedaan)
Het is nu een amfibie voertuigquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ruige scoetoe van je ombouwen tot jetski toch?
Heb een nieuw toestel, nu is de payfunctie van rabo geblokkeerd. En die kan je alleen door Rabo telefonisch laten deblokkeren. Al 3 keer gebeld maar dan neemt niemand op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn pinpas altijdVeel sneller dan met de telefoon kutten
quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn pinpas altijdVeel sneller dan met de telefoon kutten
Oke boomersquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een nieuw toestel, nu is de payfunctie van rabo geblokkeerd. En die kan je alleen door Rabo telefonisch laten deblokkeren. Al 3 keer gebeld maar dan neemt niemand op.
Dus nu betaal ik weer met pinpas.
Frankrijk leeft in de toekomstquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
In Frankrijk kan je je telefoon als ov pas gebruiken, zelfs zonder het scherm aan te hoeven doen. Dat is echt geniaal.
Hier is zoiets onmogelijk
Mijn ouders zijn boomers en die gebruiken hun telefoon om mee te betalenquote:
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat mensen die constant selfies van zich plaatsen en video's van zichzelf narcistisch zijn of zijn ze juist onzeker?
Ik ben blij dat mijn moeder volop whatsappt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn boomers en die gebruiken hun telefoon om mee te betalen
ja maar misschien op zoek naar de bevestiging?quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.
Ben het niet eens met het laatste, want dat hangt af in mate van de onzekerheid. Al je erg onzeker bent dan zou het kunnen wat jij typt NK.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Narcistisch. Onzekere mensen zullen juist geen dergelijke foto's delen.
Zieke burn weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allebei Top2000 luisteraars, klopt wel.
Dat is de definitie van narcismequote:Op zaterdag 28 december 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar misschien op zoek naar de bevestiging?
oh hmmquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van narcisme
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat mensen die constant selfies van zich plaatsen en video's van zichzelf narcistisch zijn of zijn ze juist onzeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |