Ik merk het haha, oops. Dank.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:31 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je zit de stream van gisteren te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerPure choleraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai keuzesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb erg veel zin om Scott Williams te hatewatchen maar dan moet ik wel juichen voor een mof.
Gister.quote:
Hoofd als een kutjequote:Op zaterdag 28 december 2024 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan zn lippen te zien komt de vader van Gian uit Zambia
Dat kan natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb erg veel zin om Scott Williams te hatewatchen maar dan moet ik wel juichen voor een mof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |