Jij ook bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker bezig geweest weer Frutsel! Wat een werk zit hierin en dan elk jaar weer!
Prachtig om het terug te lezen, en dat ga ik in de eerste week van het nieuwe jaar even doen, ik heb zelf ook nog wat werk te verrichten![]()
Bedankt topper!
Dat zou die wel verdienen, met al dat werk dat er in zitquote:Op zaterdag 28 december 2024 08:14 schreef Donna het volgende:
Jemig wat een topic, wat een werk. Komt deze ook in de aankondiging bovenaan? Dit is awesome.
Thxquote:Op zaterdag 28 december 2024 04:57 schreef Mammietje het volgende:
Wauw... respect!![]()
![]()
Daar is een berg tijd in gaan zitten.
Thx topper !quote:Op zaterdag 28 december 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel Frutsel,jij natuurlijk ook bedankt. Je bent een fijne collega.
Je hebt er wel flink wat werk van gemaakt zeg,
Thx Donna !quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:14 schreef Donna het volgende:
Jemig wat een topic, wat een werk. Komt deze ook in de aankondiging bovenaan? Dit is awesome.
Thx. Jij ook bedankt voor al je kennis en input !quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:50 schreef INViCTuS het volgende:
Puik werk, chef! Mooie samenvatting. Eens even goed voor gaan zitten 1 dezer dagen.
Thx! Succesquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:11 schreef Symphonic het volgende:
Wat een werk![]()
Ik ga het de komende dagen lezen.
Bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:31 schreef Mark-Hgl het volgende:
Wat een tof jaaroverzicht weer om te lezen!![]()
Bedankt kerel. Jij ook bedankt voor je dasoo- inputquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:33 schreef dick_laurent het volgende:
Complimenten @:Frutsel
Heb je inderdaad veel werk aan gehad, mucho repecto desde Espaņa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |