SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja klopt, heb nu wel alle nummertjes van de doosjes die ik wil verkopen bij elkaar, misschien binnenkort eens hier in het lego topic gooienquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het al eens over gehad, dus die oplossing ligt niet zo voor de hand
Want gedoetjes
Ik zie echt nog amper fazanten, heel vroeger langs de snelweg weleens in een veld (langs de snelweg, little bit specific but ok). Als ik kijk naar de aantallen, dan nemen ze wel af, al zijn ze nog niet bedreigd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze waren vanochtend op het industrieterrein fazanten aan het afschieten, wel een beetje onheilspellend als je in de dichte mist opeens een paar mannen met geweren ziet lopen. En precies toen ik er langs liep schoten ze er een paar uit de lucht
Is het heel veel en waarom wil je er vanaf?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, heb nu wel alle nummertjes van de doosjes die ik wil verkopen bij elkaar, misschien binnenkort eens hier in het lego topic gooien
Het ging hier zo net:quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat terwijl je gewond bent @:kwiwi
Vervolgens:quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Gaat op de bank zitten vanwege de pijn, maar even beetje FOK!ken
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Hoho da hooj den lieven heer er nejt bie te haaln.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Gaat het?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho da hooj den lieven heer er nejt nie te haaln.
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrolequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt nog amper fazanten, heel vroeger langs de snelweg weleens in een veld (langs de snelweg, little bit specific but ok). Als ik kijk naar de aantallen, dan nemen ze wel af, al zijn ze nog niet bedreigd.
Misschien kunnen ze beter even andere diersoorten afknallen
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrole
De Trekvogel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op het industrieterrein zie je ze nog wel heel veel (net als andere vogels en beestjes), geloof dat deze ook werden afgeschoten voor populatiecontrole
Sorry, heb onmeunig veel spijtquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho da hooj den lieven heer er nejt bie te haaln.
Ja het is veelquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het heel veel en waarom wil je er vanaf?
Nou eh, succesquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is veelEn ik wil er van af omdat een deel er van sets zijn die ik dubbel heb (koopjesjager jeweet), en ook gewoon sets die ik ooit wel heb gekocht maar niet gebouwd en nu teveel waard zijn
Zit hier van alles, momenteel ook hele roedels ganzen en andere trekvogels jaquote:
psst... doosje kopenquote:
Absoluut nietquote:
De caafs zullen lekker zachte ooglidjes hebben straksquote:Op vrijdag 27 december 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meest random bestelling ooit:
Caafvoer en oogcreme.
Ja kon het proberen, je bent zo met geld aan het strooien vandaag met al je bestellingenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De caafs zullen lekker zachte ooglidjes hebben straks![]()
Wij hadden laatst een kluis en vogelvoer in één bestelling, was ook een beetje random.
Nou dat zet je verwondingen dan ook weer een beetje in perspectief hequote:Op vrijdag 27 december 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ging hier zo net:
* Struikelt op trap
"Godverdomme!"
* Post lapo
"GODVERDOMME!!!![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |