Ik denk dat Burnin Love wel degene is die enige kans zou maken, als ze ooit in de buurt komen.quote:Op woensdag 25 december 2024 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook op Critical Mass gestemdWel op Believe In The Future, al hebben ze het allebei weer niet gehaald
Nee ik was op de afstandsbediening gaan zittenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, alle stroom valt opeens uit, geen Bruno Sars
Wel op het juiste moment danquote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik was op de afstandsbediening gaan zitten
Nee momenteel gewoon Silent Radioquote:
Het was jouw beschermengel der slechte muziekquote:Op woensdag 25 december 2024 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Knap hè? Precies ook op het mute knopje.
Met trilfunctie?quote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of 24K Magic. Ooh die komt dus nogquote:Op woensdag 25 december 2024 10:22 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt diep ellendig. Volgend jaar maar op Locked out of heaven stemmen.
Bruno Sars draai je op de begrafenissen van genocidale dictators om ze nog even extra te martelenquote:Op woensdag 25 december 2024 10:22 schreef Eightyone het volgende:
Van die muzak die gericht gefabriceerd lijkt om op een bepaald soort saaie radiozenders grijs gedraaid te worden.
Die batterij moet erin hoor, niet eropquote:Op woensdag 25 december 2024 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
RIP Bouterse…quote:Op woensdag 25 december 2024 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bruno Sars draai je op de begrafenissen van genocidale dictators om ze nog even extra te martelen
Oh ja, die is ook wel prima. Staan die er nog in? Locked out wel toch?quote:
Nu al de beste post van het topic dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |