Lijkt me veel logischer jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grappig, maar dan gaat toch heel het doel van gamen weg?
Zou t eerder snappen als ze autmatisch AI bots maken voor games hiermee, dat je offline lekker je forkknife kan spelen, of dat je, als je geen vrienden heb om mee te spelen je dingen als it takes two kan spelen
Kan je eindelijk die jaren pijp-ervaring gebruiken om elden ring uit te spelenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ng-kost-30-euro.html
Mooie uitbreiding voor half FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je eindelijk die jaren pijp-ervaring gebruiken om elden ring uit te spelen
Toffe trailer. Dat zullen wel een paar uurtjes in gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:58 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Bekijk deze YouTube-video
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
Hier ben ik ook op aan het wachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Op 9 april komt een nieuwe Commandos uit op de gamepass. mčt coop! Kan niet wachten om die duitsers af te maken... ALARM! ALARM!!!!!
Nieuwe? Was een remake van de oude toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
Op 9 april komt een nieuwe Commandos uit op de gamepass. mčt coop! Kan niet wachten om die duitsers af te maken... ALARM! ALARM!!!!!
Nee, dit is een hele nieuwe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nieuwe? Was een remake van de oude toch?
pohquote:
Demo is al een tijdje online. Voor console begrippen vind ik het wel prima spelen, maar soms mis je de muis wel.quote:
Geen hakenkruis in zichtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef blessed19 het volgende:
In principe vond ik Desperados 3 en Shadow Tactics heel goed te spelen met een controller.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Demo is al een tijdje online. Voor console begrippen vind ik het wel prima spelen, maar soms mis je de muis wel.
Desalniettemin, mooie coop opvolger om te spelen na split fiction.
Die komt waarschijnlijk bij de Musk dlcquote:
Klopt!quote:
Als je kan kiezen is het top! Weet nog dat ze bij de commandos remastered het eruit hadden gehaald, wat ik nep vind.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Klopt!
In het spel kan je gelukkig kiezen of je wel of geen hakenkruizen, nazi's, enz wil zien.
Nu wel tevreden?
Hans?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iemand Khazan al geprobeerd?
Gister ook aan begonnen, apart spel, moet er even aan wennen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga vanavond sowieso wel even Atomfall aanzetten.
Release is ook vandaag en is meteen via Game Pass beschikbaar.
Vind het een arcade/light versie van Fallout, alleen wat kleurrijker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Gister ook aan begonnen, apart spel, moet er even aan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |