Geen foto gezien,false flagquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paar dagen terug al een rookworst gehad. We sloan over.
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilmquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arnold god. Krijg meteen zin om Jingle all the way te gaan kijken
Its Turbomannnnnquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog in de bios gezien toen ik een jaar of 9 was. Topfilm
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zichtquote:
Even bellen en roepen; werken voor je kkgeldquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijkbaar doet driekwart van Nederland dat want ze zijn pas een half uur te laat en er is nog niks in zicht
@Zipportal HALLOquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijtenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat ga jij vandaag eten ouwe reus
quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Boerenkool met spekjes allen. @:wereldgozer
Stukje Korsakov.quote:
Dat is toch normaal dat blijven vegen? Op een gegeven moment stop ik daarmee, dan maar wat strepen. De groetenquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net Eddie Sushi aan de voordeur gehad. Lekker man. Morgen weer 100x vegen na het schijten
Puddingleg weet ik bijna zeker, alleen niet meer wanneerquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderen die ik eventueel heb gemist?
In een korter format de druk aankunnen en meteen op de afspraak zijn hoort ook bij het WK.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, omdat de niveauverschillen kleiner worden. Een trend die trouwens al heel lang bezig is. Ja, of het is geen sport waar je graag ziet dat de beste wint.
Coach Glen is een fenomeen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het vreemdste is vooral dat hij na jaren kloten met zijn worp opeens weer bij zijn vaste techniek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |