abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215970352
links die altijd weer 'woke' als het nieuwe iets is. :D En dat ze het normaal vinden om groepen mensen over een kam te scheren.

Ik zou me als mens echt kapotschamen als ik woke was. En er nog trots op zijn ook om bijvoorbeeld kinderen te indoctrineren met leugens.

Klacht: Mensen die er trots op zijn en accepteren dat ze te dom zijn om politieke en sociale onwaarheden te zien. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 02-01-2025 21:36:44 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215970424
Welke leugens precies?
pi_215970444
TS heeft FvD gestemd :')
  maandag 23 december 2024 @ 14:35:08 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215970471
TS snapt dat de woke-beweging een knap staaltje social engineering is waarmee de extreme flank de "overton window" probeert te verschuiven. Toch?

En dat die boosheid die je vertoont en de aandacht die je er aan schenkt bijdraagt aan het einddoel van deze groeperingen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_215970549
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 14:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Welke leugens precies?
Een paar voorbeelden:

"Er zijn 3039439043 soorten geslachten".
"als een man zich identificeert als vrouw is het een vrouw"
"man en vrouw bestaan niet"
"zwarte mensen kunnen geen racist zijn"

quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 14:35 schreef SpecialK het volgende:
TS snapt dat de woke-beweging een knap staaltje social engineering is waarmee de extreme flank de "overton window" probeert te verschuiven. Toch?

En dat die boosheid die je vertoont en de aandacht die je er aan schenkt bijdraagt aan het einddoel van deze groeperingen.
Daarom de Sharia in Nederland.
pi_215970893
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Een paar voorbeelden:

"Er zijn 3039439043 soorten geslachten".
"als een man zich identificeert als vrouw is het een vrouw"
"man en vrouw bestaan niet"
"zwarte mensen kunnen geen racist zijn"
Door mensen zoals jij is de term uit zijn verband gerukt. Want dit is namelijk niet de definitie van woke
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215971049
TS weet niet wat woke betekent!
TS weet wel wat haatzaaien is.
Mijn leven is een sprookje
Een duivels sprookje
pi_215971109
Wat is woke?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 23 december 2024 @ 15:47:27 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215971301
Niet wokken. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 23 december 2024 @ 18:26:58 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215973639
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Door mensen zoals jij is de term uit zijn verband gerukt. Want dit is namelijk niet de definitie van woke
Misschien wokies zelf nog eens uitleggen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 december 2024 @ 18:39:49 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215973740
quote:
6s.gif Op maandag 23 december 2024 15:25 schreef Christiane. het volgende:
TS weet niet wat woke betekent!
TS weet wel wat haatzaaien is.
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 15:32 schreef Hallojo het volgende:
Wat is woke?
Ik zie de laatste tijd wel deze insteek steeds populairder worden. Doen alsof er voor woke geen solide definitie te verzinnen is waarmee je de suggestie wekt dat mensen die er tegenin gaan allemaal maar spoken zien oid.

Goed. Hier komt de definitie die ik er aan zou geven:

Woke:
Een monomanische obsessie met 1 of een kleine set sociale/politieke issues waarvanuit iemand nagenoeg ALLE gepresenteerde onderwerpen zal proberen te interpreteren en waar genuanceerde discussie onmogelijk mee te voeren is.

Ofwel.
1. Deze persoon kan het nauwelijks meer over iets anders hebben
2. Deze persoon zal, zelfs als hij/zij afgesneden wordt in het verkeer, nog proberen om dat te verbinden aan een politiek/sociaal probleem.

En ja. Anti-woke mensen hebben in die zin dezelfde potentie om in die valkuil te vallen. Sterker nog ik heb 1 collega die bijna nergens anders meer over kan praten. De ironie is dat hij zich dus ergert aan de monomanie in anderen. Maar hij daarmee zelf schuldig is geworden aan de definitie hierboven.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_215973782
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]
[..]
Ik zie de laatste tijd wel deze insteek steeds populairder worden. Doen alsof er voor woke geen solide definitie te verzinnen is waarmee je de suggestie wekt dat mensen die er tegenin gaan allemaal maar spoken zien oid.

Goed. Hier komt de definitie die ik er aan zou geven:

Woke:
Een monomanische obsessie met 1 of een kleine set sociale/politieke issues waarvanuit iemand nagenoeg ALLE gepresenteerde onderwerpen zal proberen te interpreteren en waar genuanceerde discussie onmogelijk mee te voeren is.

Ofwel.
1. Deze persoon kan het nauwelijks meer over iets anders hebben
2. Deze persoon zal, zelfs als hij/zij afgesneden wordt in het verkeer, nog proberen om dat te verbinden aan een politiek/sociaal probleem.

En ja. Anti-woke mensen hebben in die zin dezelfde potentie om in die valkuil te vallen. Sterker nog ik heb 1 collega die bijna nergens anders meer over kan praten. De ironie is dat hij zich dus ergert aan de monomanie in anderen. Maar hij daarmee zelf schuldig is geworden aan de definitie hierboven.
Okee, dus extreem rechts is hetzelfde als woke.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 23 december 2024 @ 18:51:57 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215973848
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:46 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Niet elk extreem-rechts persoon is monomanisch. Maar je zou kunnen zeggen dat extreem-rechtse mensen die wel qua gedrag binnen die definitie vallen woke te noemen zijn.

Alleen worden die mensen tegenwoordig "based" genoemd. Maar de definitie voor based is wat mij betreft hetzelfde. Behalve dan dat het traditioneel voor de rechterflank wordt toegepast. En woke voor de linkerflank.

Maar beiden vertonen dat onsmakelijke, drammerige gedrag.
pi_215974012
Dom rechts met zijn terroristen staat vlaggetje
  maandag 23 december 2024 @ 19:14:42 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215974023
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 december 2024 @ 19:15:17 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215974029
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 18:46 schreef Hallojo het volgende:

[..]
undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215975601
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat een transfobe opmerking.
  maandag 23 december 2024 @ 20:57:53 #18
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_215976117
Woke leeft rent free in het hoofd van TS.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Forum Admin maandag 23 december 2024 @ 23:11:22 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_215978748
Vroeger waren BNW / Alex Jones adapten woke en de gewone mensen sheeple.

Wel grappig dat die term zo gekaapt is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_215978931
HSG is een kneus alert
pi_215978950
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Jarenlang mensen met een Oekrainse vlag uitlachen en uitschelden om vervolgens een Israelische vlag als pf te nemen

Simpelweg dom rechts.
pi_215979169
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 23:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Jarenlang mensen met een Oekrainse vlag uitlachen en uitschelden om vervolgens een Israelische vlag als pf te nemen

Simpelweg dom rechts.
Ja een vlag nemen van een land dat verantwoordelijkheid is voor velen burgerdoden en landje pik, een ander land was door de VS en Europa al platgegooid, maar dom rechts staat achter deze moordenaars, net zoals ruim 80 jaar geleden, steek maar lekker de kop in het zand voor de moordenaars van Israel
pi_215979563
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja een vlag nemen van een land dat verantwoordelijkheid is voor velen burgerdoden en landje pik, een ander land was door de VS en Europa al platgegooid, maar dom rechts staat achter deze moordenaars, net zoals ruim 80 jaar geleden, steek maar lekker de kop in het zand voor de moordenaars van Israel
Whataboutisme en ondertussen lekker blijven slapen voor de misdaden van China, Syrië, Qatar, Marokko, Turkije, VAE en Saoedi-Arabië.

Zo kennen we droeftoeterij van mensen zoals jij. :')
pi_215979631
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ze waren ook zo'n fan van Putin
pi_215979646
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 23:42 schreef HSG het volgende:

[..]
Whataboutisme en ondertussen lekker blijven slapen voor de misdaden van China, Syrië, Qatar, Marokko, Turkije, VAE en Saoedi-Arabië.

Zo kennen we droeftoeterij van mensen zoals jij. :')
Dom rechts en hun "ja maar we kunnen niet de wereld redden" wanneer ze een genocide goed praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop