Een paar voorbeelden:quote:
Daarom de Sharia in Nederland.quote:Op maandag 23 december 2024 14:35 schreef SpecialK het volgende:
TS snapt dat de woke-beweging een knap staaltje social engineering is waarmee de extreme flank de "overton window" probeert te verschuiven. Toch?
En dat die boosheid die je vertoont en de aandacht die je er aan schenkt bijdraagt aan het einddoel van deze groeperingen.
Door mensen zoals jij is de term uit zijn verband gerukt. Want dit is namelijk niet de definitie van wokequote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden:
"Er zijn 3039439043 soorten geslachten".
"als een man zich identificeert als vrouw is het een vrouw"
"man en vrouw bestaan niet"
"zwarte mensen kunnen geen racist zijn"
Misschien wokies zelf nog eens uitleggenquote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij is de term uit zijn verband gerukt. Want dit is namelijk niet de definitie van woke
quote:Op maandag 23 december 2024 15:25 schreef Christiane. het volgende:
TS weet niet wat woke betekent!
TS weet wel wat haatzaaien is.
Ik zie de laatste tijd wel deze insteek steeds populairder worden. Doen alsof er voor woke geen solide definitie te verzinnen is waarmee je de suggestie wekt dat mensen die er tegenin gaan allemaal maar spoken zien oid.quote:
Okee, dus extreem rechts is hetzelfde als woke.quote:Op maandag 23 december 2024 18:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
Ik zie de laatste tijd wel deze insteek steeds populairder worden. Doen alsof er voor woke geen solide definitie te verzinnen is waarmee je de suggestie wekt dat mensen die er tegenin gaan allemaal maar spoken zien oid.
Goed. Hier komt de definitie die ik er aan zou geven:
Woke:
Een monomanische obsessie met 1 of een kleine set sociale/politieke issues waarvanuit iemand nagenoeg ALLE gepresenteerde onderwerpen zal proberen te interpreteren en waar genuanceerde discussie onmogelijk mee te voeren is.
Ofwel.
1. Deze persoon kan het nauwelijks meer over iets anders hebben
2. Deze persoon zal, zelfs als hij/zij afgesneden wordt in het verkeer, nog proberen om dat te verbinden aan een politiek/sociaal probleem.
En ja. Anti-woke mensen hebben in die zin dezelfde potentie om in die valkuil te vallen. Sterker nog ik heb 1 collega die bijna nergens anders meer over kan praten. De ironie is dat hij zich dus ergert aan de monomanie in anderen. Maar hij daarmee zelf schuldig is geworden aan de definitie hierboven.
Niet elk extreem-rechts persoon is monomanisch. Maar je zou kunnen zeggen dat extreem-rechtse mensen die wel qua gedrag binnen die definitie vallen woke te noemen zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Okee, dus extreem rechts is hetzelfde als woke.
quote:Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Dom rechts met zijn terroristen staat vlaggetje
quote:Op maandag 23 december 2024 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Okee, dus extreem rechts is hetzelfde als woke.
Wat een transfobe opmerking.quote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij is de term uit zijn verband gerukt. Want dit is namelijk niet de definitie van woke
Jarenlang mensen met een Oekrainse vlag uitlachen en uitschelden om vervolgens een Israelische vlag als pf te nemenquote:Op maandag 23 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
Dom rechts met zijn terroristen staat vlaggetje
Ja een vlag nemen van een land dat verantwoordelijkheid is voor velen burgerdoden en landje pik, een ander land was door de VS en Europa al platgegooid, maar dom rechts staat achter deze moordenaars, net zoals ruim 80 jaar geleden, steek maar lekker de kop in het zand voor de moordenaars van Israelquote:Op maandag 23 december 2024 23:21 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jarenlang mensen met een Oekrainse vlag uitlachen en uitschelden om vervolgens een Israelische vlag als pf te nemen
Simpelweg dom rechts.
Whataboutisme en ondertussen lekker blijven slapen voor de misdaden van China, Syrië, Qatar, Marokko, Turkije, VAE en Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja een vlag nemen van een land dat verantwoordelijkheid is voor velen burgerdoden en landje pik, een ander land was door de VS en Europa al platgegooid, maar dom rechts staat achter deze moordenaars, net zoals ruim 80 jaar geleden, steek maar lekker de kop in het zand voor de moordenaars van Israel
Ze waren ook zo'n fan van Putinquote:Op maandag 23 december 2024 23:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja een vlag nemen van een land dat verantwoordelijkheid is voor velen burgerdoden en landje pik, een ander land was door de VS en Europa al platgegooid, maar dom rechts staat achter deze moordenaars, net zoals ruim 80 jaar geleden, steek maar lekker de kop in het zand voor de moordenaars van Israel
Dom rechts en hun "ja maar we kunnen niet de wereld redden" wanneer ze een genocide goed pratenquote:Op maandag 23 december 2024 23:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Whataboutisme en ondertussen lekker blijven slapen voor de misdaden van China, Syrië, Qatar, Marokko, Turkije, VAE en Saoedi-Arabië.
Zo kennen we droeftoeterij van mensen zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop