Geniet je ook zo van het Snow White debacle?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is nog niet weg maar ik denk dat we over het hoogtepunt heen zijn. Je ziet in de westerse politiek een ommekeer; in veel landen winnen conservatieve partijen de verkiezingen en in de entertainment industrie zijn nieuwe projecten niet meer nadrukkelijk woke. Bijvoorbeeld Disney zegt zelf dat woke voorbij is. Dat duurt nog wel even voordat dit zichtbaar is want de producties die nu uitkomen zijn nog in het woke tijdperk gemaakt.
Disney heeft afgelopen jaren dikke verliezen gemaakt op zo goed als alle films en series. Honderden miljoenen vaak. Meerdere miljardenfranchises kapot gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is nog niet weg maar ik denk dat we over het hoogtepunt heen zijn. Je ziet in de westerse politiek een ommekeer; in veel landen winnen conservatieve partijen de verkiezingen en in de entertainment industrie zijn nieuwe projecten niet meer nadrukkelijk woke. Bijvoorbeeld Disney zegt zelf dat woke voorbij is. Dat duurt nog wel even voordat dit zichtbaar is want de producties die nu uitkomen zijn nog in het woke tijdperk gemaakt.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Bron?
Grote bedrijven zie ik toch nog veel aan pinkwashing (en greenwashing maar dat terzijde) doen anders.
Sneue gast, je bent een pauper die zich op laat zetten tegen de andere zwakkeren in de samenleving zodat je niet in de gaten hebt dat de rijken steeds rijker worden terwijl de rest van Nederland verwaarloosd wordt.quote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef HSG het volgende:
"Er zijn 3039439043 soorten geslachten".
"als een man zich identificeert als vrouw is het een vrouw"
"man en vrouw bestaan niet"
"zwarte mensen kunnen geen racist zijn"
Ik identificeer mij als trans-financieel, waar blijft mijn miljoen euro?quote:Op maandag 23 december 2024 14:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden:
"Er zijn 3039439043 soorten geslachten".
"als een man zich identificeert als vrouw is het een vrouw"
"man en vrouw bestaan niet"
"zwarte mensen kunnen geen racist zijn"
[..]
Daarom de Sharia in Nederland.
Bij Elon Musk op de bankrekening.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik identificeer mij als trans-financieel, waar blijft mijn miljoen euro?
Gezien die miljoen Euro zich identificeert als 10 cent krijg jij 10 cent.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof zwarte mensen, homo's en transseksuelen in Nederland zielig zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Sneue gast, je bent een pauper die zich op laat zetten tegen de andere zwakkeren in de samenleving zodat je niet in de gaten hebt dat de rijken steeds rijker worden terwijl de rest van Nederland verwaarloosd wordt.
Die zwarte mensen, homo's en transseksuelen zijn geen bedreiging voor je hoor. Dat zijn slecht, duur onderwijs, slechte gezondheidszorg, slechte infrastructuur, slechte sociale zekerheid, een slecht milieu en woningnood.
Helaas achter een betaalmuuer.quote:
Ze zijn gemiddeld armer, worden soms verstoten door hun familie of vrienden, worden gediscrimineerd en hebben vaker psychologische problemen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:09 schreef HSG het volgende:
Ga nou niet doen alsof zwarte mensen, homo's en transseksuelen in Nederland zielig zijn.
Oh ja?quote:
Onder alle bevolkingsgroepen gebeurd dit.quote:, worden soms verstoten door hun familie of vrienden,
Ook dit gebeurd onder alle bevolkingsgroepen.quote:worden gediscrimineerd en hebben vaker psychologische problemen.
Dit is ironie hoop ik?quote:Op maandag 23 december 2024 14:23 schreef HSG het volgende:
links die altijd weer 'woke' als het nieuwe iets is.En dat ze het normaal vinden om groepen mensen over een kam te scheren.
Ze lullen links ja; in hun campagnes in de praktijk zijn ze er helemaal niet voor de gewonen mens en de middenstand natuurlijk; kijk alleen al naar die vrouw die persoonlijk beloofd is door Wilders dat ze geen eigen risico meer hoefde te betalen; die betaalt alleen maar meer dit jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik lees hier vaak dat de PVV ook links is.
Nee nee, dat krijg je niet zomaar. Daar moet je je best voor doen! Hard werken en slim zijn en jouw kansen pakken enzo, yeaaaaaahquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |