Knappe mensen hebben een leuke binnenkant gewoon minder hard nodig. Genoeg mensen die ze toch wel leuk vinden.quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef roos94 het volgende:
Waarom is de combi extreem knap én leuke-fijne mens zo zeldzaam?
Weten we ook waar jij naar kijkt.quote:Op maandag 23 december 2024 13:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Kijk maar op insta. Alle sexy gespierde mannen zijn op gays gericht
Ja en dat je ze constant moet laten lachen omdat ze van ''humor'' houden. Jezelf zo een beetje als een afgedankte clown neerzetten en chikies aan het lachen krijgen. Ja rot ff op. Ben ik liever single dan dat ik me telkens moet bewijzen aan een griet die even denkt dat ze 7 hemelen hoog staat.quote:Op maandag 23 december 2024 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is bij vrouwen ook een probleem. Lopen ze zo rond met een air van 'jij moet met mij een goed gesprek aanknopen'. Denken ze dat ik niks beters te doen heb ofzo?
Lijkt net een dwerg. Past goed onder de kerstboom in een homohuis.quote:Op maandag 23 december 2024 13:16 schreef roos94 het volgende:
Sam Hoogland.
Echt een onwijs knap ding maar op "de socials" komt hij nogal naar en arrogant en geldbelust over.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus echt een bummer. Waarom is de combi extreem knap én leuke-fijne mens zo zeldzaam?
Jullie zijn zo lekker gewoon geblevenquote:Op dinsdag 24 december 2024 04:48 schreef Invisibli het volgende:
huh ik kom niet arrogant over? @:sturmpie ook niet.
Mythe debunked!
Gewoon meppen toch?quote:Op maandag 23 december 2024 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is bij vrouwen ook een probleem. Lopen ze zo rond met een air van 'jij moet met mij een goed gesprek aanknopen'. Denken ze dat ik niks beters te doen heb ofzo?
Daar kan ik me wel in vinden ja, zelfs met de kennis van nu.quote:Op dinsdag 24 december 2024 00:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en dat je ze constant moet laten lachen omdat ze van ''humor'' houden. Jezelf zo een beetje als een afgedankte clown neerzetten en chikies aan het lachen krijgen. Ja rot ff op. Ben ik liever single dan dat ik me telkens moet bewijzen aan een griet die even denkt dat ze 7 hemelen hoog staat.
Ben er helemaal klaar mee.
Ge motte zuh nie sloan, ge motte zuh schuppe.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Bestaan er homohuizen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 02:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt net een dwerg. Past goed onder de kerstboom in een homohuis.
Huis waarin een stel woont met homoseksuele relatie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bestaan er homohuizen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |