Denk bij deze niet. Dan verlies je wel echt de charme. Misschien wel een revamp.quote:Op maandag 23 december 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Wat denken jullie, wordt dit naar het engels vertaald?
Ik denk dat dit eigenlijk wel door is. Al hangt het altijd af van de tegenstand.quote:Op maandag 23 december 2024 00:41 schreef Cirilico het volgende:
Nou ik wens ze succes met het niet kwalificeren straks.![]()
Tenzij ze tijdens de revamp die doodsaaie zanger met zijn tekst eruit gooien.
Ja vrij onderscheidend en “authentiek”. Daarnaast gebeurt er muzikaal genoeg dat je blijft luisteren.quote:Op maandag 23 december 2024 00:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit eigenlijk wel door is. Al hangt het altijd af van de tegenstand.
Ik mag hopen van niet. Het is in eigen taal krachtig genoeg.quote:Op maandag 23 december 2024 00:41 schreef NailQueen het volgende:
Wat denken jullie, wordt dit naar het engels vertaald?
Spinvis… eerder Mike Ehrmantraut uit Breaking Bad. Best een leuke act, maar deze oude vent die wat woorden in een microfoon prevelt en verder stokstijf blijft staan voegt niks toe. Behalve misschien als je verstaat wat hij zegt, maar ja, 99% van de Europeanen verstaat dat niet.quote:Op maandag 23 december 2024 00:45 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ik vind dit eigenlijk heel leuk, niet verwacht uit Albanië. Soort Wende en Spinvis in Tirana. Ben fan!
Karnaval is wel beter dan al de nummers van Benidorm Fest nuquote:Op maandag 23 december 2024 07:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Het is in eigen taal krachtig genoeg.
Blij met deze keuze, dat gehypete Benidorm Fest gevalletje klonk aardig maar hing grotendeels aan de performance (dat geklauter op die dansers kwam daarbij ook nog eens vrij onhandig over).
Nu moet ik daarbij ook melden dat Anti-hero qua nummer mijn favoriet wasmaar ik snap wel dat dat niet eens in de buurt van winnen kwam.
Vooral in de live uitvoering heb ik dat. Ze mogen voor het stuk met de "zanger" nog wel met een betere oplossing komen.quote:Op maandag 23 december 2024 00:42 schreef NailQueen het volgende:
Het heeft wel iets authentieks maar ik voel hem niet zo.
Van wat ik begreep is het Gegisch een dialect van het Albanees?quote:Op maandag 23 december 2024 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Ow het is in het Gegisch ipv Albanees. Een nieuwe taal op het ESF kan ik dan wel weer waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |