Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 december 2024 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Weten we Hans:
Ik werkte fulltime bij Opel Antwerpen, maar ik was wel een semi-prof in het darts. Na mijn werk stond ik thuis nog zeven uur te gooien. Ik was een kanon, ik had Van Gerwen kunnen pijn doen. Het gebrek aan sponsoring en een stom ongeval hebben mijn carrière afgeremd.”
Dan blijkt dit 'een ongeval' te zijn:
“In de straten van Merksem zwalpte een auto voor mij van links naar rechts. Ik passeerde, maar die man is mij tot thuis gevolgd. Dat bleek een sterke, stevige jongen te zijn. Ik heb altijd vechtsport gedaan, ik ben ook iemand die zich niet laat doen. Ik heb die een paar ‘petsen’ gegeven. Die laatste slag, dat is het enige in mijn leven waar ik spijt van heb.” The Rock, zoals Van den Bergh bekend staat in het circuit, breekt zijn werphand en moet maanden revalideren.”
okee Yannickquote:Op maandag 23 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ook de oervervelende puist Nynke de Jong en de enorme klootzak Diederik Jekel zitten in dat panel.
Pech met de loting.quote:Op maandag 23 december 2024 13:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan had ie maar wat beter z'n best moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |