SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Trek dat infuus ook maar uit je arm.quote:Op zondag 22 december 2024 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet? Heeft Gwyneth Paltrow tegen me gelogen?
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?quote:Op zondag 22 december 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik weet niet waar het over gaat maar ik hou van coquilles
en palmhart
en eend
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Oquote:Op zondag 22 december 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, ik vind die de minst lekkere wel. Hoe bevalt ie jou?
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?
Ik las Slijmpie.quote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had Slimpie gehaald. Watermeloen-aardbeibizar smaakje.
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt welquote:Op zondag 22 december 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Palmhart echt nog nooit van gehoord, waar haal je dat?
Ik vind hem ook niet smerig hoor, maar hij is wat aan de intense kant inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Owel heel zoet maar niet smerig.
Ben ook benieuwd naar de sinaasappel framboos.
Ja, echt een warm welkom.quote:
Ik las het in de stem van Schimpiequote:
quote:Op zondag 22 december 2024 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het zien liggen bij de Turk, bij de toko en bij een delicatessenwinkel.
Thanks! Maakt vers of blik veel uit in smaak/structuur etc?quote:Op zondag 22 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vers is het even goed zoeken bij een toko, ingeblikt in elke supermarkt wel
Ja.quote:Op zondag 22 december 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier bovenmatig veel over naaktslakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |