Ik loop vast hiermeequote:Op zondag 22 december 2024 12:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kan ChatGPT dat niet voor je doen?
Lijkt me een poging waard.
Misschien nog wel beschikbaar op de waybackmachine?quote:Op zondag 22 december 2024 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
Nu had ik perongeluk een pagina gevonden die de feeds van exclusieve Podimo podcasts kon omzetten naar een RSS feed.
Maar die pagina is plots offline gegaan.
Wel een snapshot gevonden, maar daar werkt dat Python script niet. Krijg geen RSS feedquote:Op maandag 23 december 2024 15:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Misschien nog wel beschikbaar op de waybackmachine?
Podimo is steeds meer en meer bezig geld te verkrijgen, dus er is ook een goede kans dat het nooit meer gaat werken, omdat ze functionaliteit van vroeger nu geblokkeerd hebben.
1 2 3 4 5 6 | docker pull ghcr.io/thijsray/podimo:latest docker run --rm \ -e PODIMO_BIND_HOST=0.0.0.0:12104 \ -p 12104:12104 \ -v $(pwd)/cache:/src/cache \ ghcr.io/thijsray/podimo:latest |
Je kan met een vpn ook je pc thuis benaderen. Dan moet je die app niet op 0.0.0.0 draaien maar op het (interne) ip wat je pc heeft. En ja je moet dan je pc aan laten staan, maar dat is op zich toch niet zo'n probleem?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bedankt voor je reactie @:Farenji!
Maar dan werkt het alleen als ik thuis ben en dan moet ik mijn PC 24/7 laten draaien neem ik aan.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een manier dat het werkt langs een weg dat die RSS feeds kunnen updaten overal waar ik ben in mijn podcast app naar keuze.
Welke VPN applicatie kan ik daarvoor gebruiken? Dank voor je tips!quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je kan met een vpn ook je pc thuis benaderen. Dan moet je die app niet op 0.0.0.0 draaien maar op het (interne) ip wat je pc heeft. En ja je moet dan je pc aan laten staan, maar dat is op zich toch niet zo'n probleem?
Ik zou voor Wireguard gaan. Dit moet je dus zelf op je computer thuis installeren (of misschien op je router, als die daar ondersteuning voor heeft). En dan op je mobiel een wireguard client (bijv deze voor android).quote:Op donderdag 16 januari 2025 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke VPN applicatie kan ik daarvoor gebruiken? Dank voor je tips!
Ik ga er eens mee stoeien. bedankt!quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou voor Wireguard gaan. Dit moet je dus zelf op je computer thuis installeren (of misschien op je router, als die daar ondersteuning voor heeft). En dan op je mobiel een wireguard client (bijv deze voor android).
Geheel volgens mijn verwachting, lukt me niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zou voor Wireguard gaan. Dit moet je dus zelf op je computer thuis installeren (of misschien op je router, als die daar ondersteuning voor heeft). En dan op je mobiel een wireguard client (bijv deze voor android).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |