Ik vraag me af wat dit gaat doen voor de polls. Zou best kunnen dat sommigen het positief interpreteren ipv reageren met "haha snowflake "quote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is een grote slangenkuil waar hij in zit.
Het siert hem alleen maar dat hij laat zien dat het zo niet hoeft te zijn.
deze interview wollah broer!!quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef egayalS het volgende:maar ik vind het wel dapper hij deze interview heeft gedaan
Het was indertijd ook een beetje onduidelijk wat hij allemaal had gedaan - ook omdat hij eerst als kampbewaker neer was gezet en het onderzoek niet echt ging naar de Germaanse SS.quote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De tijd van Aantjes was natuurlijk een prachtige tijd om verkeerde keuzes te maken in retrospectief.
Wat verbaast is dat ie achteraf blijkbaar niet voelde van: het was verkeerd en fout dus laat ik me een beetje rustig houden dan maar.
Nog even goed oefenen op lidwoorden.quote:Op zondag 22 december 2024 14:27 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omtzigt = de partij. En met de management gaat het goed. De NSC is nou eenmaal een leden partij met een bestuur en democratie. Dat heeft de PVV niet en de BBD en VVD in mindere mate ook niet.
An sich prima, maar er bestaat geloof ik zoiets als misbruik maken van. Een beetje zoals politieagenten die aangifte doen van mishandeling terwijl zij de mishandelaars zijn. Allemaal niet bon ton zeg maar.quote:Op maandag 23 december 2024 21:30 schreef rutger05 het volgende:
Het schijnt nogal confronterend en niet acceptabel te zijn voor veel mensen dat een vooraanstaand politicus sterke emoties heeft en deze niet verborgen kan houden. Dat dit als zwakte en gebrek wordtt gezien is tekenend voor deze verharde maatschappij en in wezen niet gezond.
Uiteindelijk mocht de kiezer de VVD en Rutte ook afrekenen, niets daarvan hield stand. We zullen het moeten doen met emotie.quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Het is uiteindelijk aan de kiezer hoe die Omtzigt en zijn emoties beoordeelt. Maar ik denk dat hij blij mag zijn dat ie geen vrouw is, in de politiek, met dit soort buien. Want dan ben je echt meteen afgeserveerd.
Alles is ook gewoon emotie. In de politiek.quote:Op maandag 23 december 2024 21:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uiteindelijk mocht de kiezer de VVD en Rutte ook afrekenen, niets daarvan hield stand. We zullen het moeten doen met emotie.
Fundamentele flaw dus, wat gaan we eraan doen?quote:Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Alles is ook gewoon emotie. In de politiek.
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens, ik denk inderdaad dat er dan wel anders zou zijn gereageerd. Ik vind trouwens, ongeacht man of vrouw, politici hun emoties wel onder controle moeten kunnen houden. In de wereld van de politiek, en dan helemaal tegenwoordig waar onbeschaafd gedrag helaas de norm is geworden, moet je gewoon tegen een flinke stoot kritiek kunnen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Het is uiteindelijk aan de kiezer hoe die Omtzigt en zijn emoties beoordeelt. Maar ik denk dat hij blij mag zijn dat ie geen vrouw is, in de politiek, met dit soort buien. Want dan ben je echt meteen afgeserveerd.
?quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Binnen bepaalde kringen inderdaad, maar het zou toch een bepaalde stereotype bevestigen bij sommigen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Die snap ik niet?
Vrouwen worden op handen gedragen..
Maar dat is toch dan slecht van omzigt?quote:
Mja Pieter wordt toch ook steeds minder serieus genomen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Dit.quote:
Dat valt wel mee, was ook al vrij snel duidelijk dat Omtzigt niet helemaal de waarheid spreekt over de situatie. En het was wat dat betreft dus ook geen nieuws aangezien die wetsvoorstellen van de PVV bekend waren en al jarenlang op de openbare plank lagen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
Het Nederlandse medialandschap is volledig failliet.
Maar wat is exact de nieuwswaarde dan? Het is toch al lang en breed bekend wat de PVV met de islam zou willen doen? Inclusief de wetsvoorstellen die al door de PVV waren ingediend.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
Het Nederlandse medialandschap is volledig failliet.
De NSC was toch gewoon Omtzigt. Dat is echt de enige reden dat ze deze verkiezingsuitslag hebben behaald. Bij de volgende verkiezingen ben je weer van deze incarnatie van de Messias verlost.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:54 schreef Jojoke het volgende:
Toen hij terugkwam, dacht ik al dat hij tegen februari weer uit zal vallen. Hij is gewoon niet geschikt voor de rol die hij heeft en al helemaal niet in zijn huidige gezondheidssituatie. Deze man heeft helaas nog een hele lange tijd nodig om weer de oude te worden.
NSC moet een structurele oplossing vinden voor hun leiderschapsprobleem, want anders zijn ze te laat klaar voor de volgende verkiezingen. De beste oplossing is waarschijnlijk om Van Vroonhoven als minister naar het kabinet te schuiven, Uitermark uit het kabinet te halen en partijleider te maken. Omtzigt als vice-fractievoorzitter en inhoudelijk deskundige aan te stellen.
Ze worden bij de volgende verkiezingen zeker een kleinere partij, maar kunnen best nog een paar zeteltjes winnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De NSC was toch gewoon Omtzigt. Dat is echt de enige reden dat ze deze verkiezingsuitslag hebben behaald. Bij de volgende verkiezingen ben je weer van deze incarnatie van de Messias verlost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |