abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215976877
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is een grote slangenkuil waar hij in zit.
Het siert hem alleen maar dat hij laat zien dat het zo niet hoeft te zijn.
Ik vraag me af wat dit gaat doen voor de polls. Zou best kunnen dat sommigen het positief interpreteren ipv reageren met "haha snowflake "

Ik heb niet op hem gestemd. Ik zal het hem nooit vergeven dat hij in een kabinet is gestapt met iemand die onze gehele politieke/rechtsstatelijke orde ondermijnt, maar ik vind het wel dapper hij deze interview heeft gedaan. Hij heeft in ieder geval meer ballen dan een Wilders die alleen via Twitter wilt communiceren met de buitenwereld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215976991
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef egayalS het volgende:maar ik vind het wel dapper hij deze interview heeft gedaan
deze interview wollah broer!!
pi_215977028
Het schijnt nogal confronterend en niet acceptabel te zijn voor veel mensen dat een vooraanstaand politicus sterke emoties heeft en deze niet verborgen kan houden. Dat dit als zwakte en gebrek wordt gezien is tekenend voor deze verharde maatschappij en in wezen niet gezond.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  maandag 23 december 2024 @ 21:34:49 #204
14505 OProg
A Life in Music
pi_215977159
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
De tijd van Aantjes was natuurlijk een prachtige tijd om verkeerde keuzes te maken in retrospectief.
Wat verbaast is dat ie achteraf blijkbaar niet voelde van: het was verkeerd en fout dus laat ik me een beetje rustig houden dan maar.
Het was indertijd ook een beetje onduidelijk wat hij allemaal had gedaan - ook omdat hij eerst als kampbewaker neer was gezet en het onderzoek niet echt ging naar de Germaanse SS.

En toen vond hij dat hij gerehabiliteerd was en probeerde hij ook 'gewoon' weer terug te komen. Dat werd toen ook nog een relletje omdat hij weer op de kieslijst was gezet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_215977347
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 14:27 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Omtzigt = de partij. En met de management gaat het goed. De NSC is nou eenmaal een leden partij met een bestuur en democratie. Dat heeft de PVV niet en de BBD en VVD in mindere mate ook niet.
Nog even goed oefenen op lidwoorden.
Dat doet helaas niets voor de inhoudelijke kwaliteit van je schrijfsels maar het oogt wel wat minder koddig.
-
  maandag 23 december 2024 @ 21:48:09 #206
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215977406
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:30 schreef rutger05 het volgende:
Het schijnt nogal confronterend en niet acceptabel te zijn voor veel mensen dat een vooraanstaand politicus sterke emoties heeft en deze niet verborgen kan houden. Dat dit als zwakte en gebrek wordtt gezien is tekenend voor deze verharde maatschappij en in wezen niet gezond.
An sich prima, maar er bestaat geloof ik zoiets als misbruik maken van. Een beetje zoals politieagenten die aangifte doen van mishandeling terwijl zij de mishandelaars zijn. Allemaal niet bon ton zeg maar.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 21:50:59 #207
236264 crew  capricia
pi_215977458
Het is uiteindelijk aan de kiezer hoe die Omtzigt en zijn emoties beoordeelt. Maar ik denk dat hij blij mag zijn dat ie geen vrouw is, in de politiek, met dit soort buien. Want dan ben je echt meteen afgeserveerd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215977476
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 december 2024 @ 21:55:56 #209
503714 SebbeSwensje
pi_215977545
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Het is uiteindelijk aan de kiezer hoe die Omtzigt en zijn emoties beoordeelt. Maar ik denk dat hij blij mag zijn dat ie geen vrouw is, in de politiek, met dit soort buien. Want dan ben je echt meteen afgeserveerd.
Uiteindelijk mocht de kiezer de VVD en Rutte ook afrekenen, niets daarvan hield stand. We zullen het moeten doen met emotie.
Appears.
  Moderator maandag 23 december 2024 @ 22:05:09 #210
236264 crew  capricia
pi_215977692
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 21:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Uiteindelijk mocht de kiezer de VVD en Rutte ook afrekenen, niets daarvan hield stand. We zullen het moeten doen met emotie.
Alles is ook gewoon emotie. In de politiek.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 23 december 2024 @ 22:09:54 #211
503714 SebbeSwensje
pi_215977791
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2024 22:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Alles is ook gewoon emotie. In de politiek.
Fundamentele flaw dus, wat gaan we eraan doen?
Appears.
pi_215981942
-Rabia Al-Basri
pi_215982111
quote:
Dit ben ik eigenlijk wel met je eens, ik denk inderdaad dat er dan wel anders zou zijn gereageerd. Ik vind trouwens, ongeacht man of vrouw, politici hun emoties wel onder controle moeten kunnen houden. In de wereld van de politiek, en dan helemaal tegenwoordig waar onbeschaafd gedrag helaas de norm is geworden, moet je gewoon tegen een flinke stoot kritiek kunnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 24 december 2024 @ 09:46:49 #214
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215982137
quote:
?
Die snap ik niet?
Vrouwen worden op handen gedragen..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215982171
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2024 09:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
?
Die snap ik niet?
Vrouwen worden op handen gedragen..
Binnen bepaalde kringen inderdaad, maar het zou toch een bepaalde stereotype bevestigen bij sommigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215982366
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Maar dat is toch dan slecht van omzigt?
Daar kun je toch gewoon om lachen zulke debiele wetsvoorstellen komen langs geen enkel orgaan.
Die man is totaal ongeschikt voor de landelijke politiek. Kan mooi in de gemeenteraad, daar zitten wel vaker van die emo’s die de vergaderingen nodeloos lang maken.
Vakman pur sang
pi_215982374
Je zult maar in de politiek zitten, weekend weg willen en Omzigt stelt telkens de overleggen met uren uit door huilbuien.
Nou dan ben je er snel klaar mee kan ik je vertellen.
Vakman pur sang
  dinsdag 24 december 2024 @ 10:18:17 #218
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215982489
quote:
Mja Pieter wordt toch ook steeds minder serieus genomen.

De man is gewoon echt niet geschikt voor leidende posities in de politiek. Want laten we wel wezen, allerlei eerdere partijleiders of ministers stonden ook onder dit soort druk, en moesten ook omgaan met zuigende journalisten, zeikende achterbannen of manipulatieve politici waarmee ze moeten dealen.

Stel je eens voor dat Ruud Lubbers, Wim Kok of Mark Rutte zich op hun moeilijkste momenten zo hadden gedragen. Dan waren ze er ook niet mals vanaf gekomen.
pi_215982834
Toen hij terugkwam, dacht ik al dat hij tegen februari weer uit zal vallen. Hij is gewoon niet geschikt voor de rol die hij heeft en al helemaal niet in zijn huidige gezondheidssituatie. Deze man heeft helaas nog een hele lange tijd nodig om weer de oude te worden.

NSC moet een structurele oplossing vinden voor hun leiderschapsprobleem, want anders zijn ze te laat klaar voor de volgende verkiezingen. De beste oplossing is waarschijnlijk om Van Vroonhoven als minister naar het kabinet te schuiven, Uitermark uit het kabinet te halen en partijleider te maken. Omtzigt als vice-fractievoorzitter en inhoudelijk deskundige aan te stellen.
pi_215983982
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 21:51 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Dit.

Het Nederlandse medialandschap is volledig failliet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215984161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Dit.

Dat valt wel mee, was ook al vrij snel duidelijk dat Omtzigt niet helemaal de waarheid spreekt over de situatie. En het was wat dat betreft dus ook geen nieuws aangezien die wetsvoorstellen van de PVV bekend waren en al jarenlang op de openbare plank lagen.

Opeens is er weer discussie over het koranverbod: zo zit het
pi_215984181
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Dit.

Maar wat is exact de nieuwswaarde dan? Het is toch al lang en breed bekend wat de PVV met de islam zou willen doen? Inclusief de wetsvoorstellen die al door de PVV waren ingediend.

De nieuwswaarde zou er in liggen als er tijdens de formatie serieus over onderhandeld zou zijn, en daar lijkt Omtzigt toch een beetje een vals frame neer te zetten als je ook de reactie van Caroline van der Plas leest. Wilders gaf op de verkiezingsavond al aan dat de standpunten wat betreft de Islam in de ijskast konden, dus het lijkt ook niet aannemelijk dat hier toch serieus over zou zijn onderhandeld.
pi_215984450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:54 schreef Jojoke het volgende:
Toen hij terugkwam, dacht ik al dat hij tegen februari weer uit zal vallen. Hij is gewoon niet geschikt voor de rol die hij heeft en al helemaal niet in zijn huidige gezondheidssituatie. Deze man heeft helaas nog een hele lange tijd nodig om weer de oude te worden.

NSC moet een structurele oplossing vinden voor hun leiderschapsprobleem, want anders zijn ze te laat klaar voor de volgende verkiezingen. De beste oplossing is waarschijnlijk om Van Vroonhoven als minister naar het kabinet te schuiven, Uitermark uit het kabinet te halen en partijleider te maken. Omtzigt als vice-fractievoorzitter en inhoudelijk deskundige aan te stellen.
De NSC was toch gewoon Omtzigt. Dat is echt de enige reden dat ze deze verkiezingsuitslag hebben behaald. Bij de volgende verkiezingen ben je weer van deze incarnatie van de Messias verlost.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 24 december 2024 @ 13:30:22 #224
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_215985154
Deze man is totaal ongeschikt voor een functie waarbij enige (werk)druk is te verwachten. Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij weer thuis zit met een burnout. Sterker nog ik denk dat hij nog niet eens hersteld is van de eerste, ik heb nog nooit iemand gezien die na zijn/haar burnout zo snel weer aan het werk ging. Jammer, maar je bent ongeschikt. En dan kan hij nog zo'n fijn/sociaal mens zijn, maar dat is dan ook helemaal niet de issue, hij is gewoon niet geschikt voor deze functie. Klaar.
pi_215988155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
De NSC was toch gewoon Omtzigt. Dat is echt de enige reden dat ze deze verkiezingsuitslag hebben behaald. Bij de volgende verkiezingen ben je weer van deze incarnatie van de Messias verlost.
Ze worden bij de volgende verkiezingen zeker een kleinere partij, maar kunnen best nog een paar zeteltjes winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')