en je tong uitstekenquote:
lol, wat is dit voor lamme tegen de blinde gevecht. ff doorheen gescrollt maar wat doen die mensen daarquote:Op zondag 21 december 2025 13:16 schreef Sjemmert het volgende:
Andrew Tate
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:The incident involved two vehicles: a black Lexus and a stationary red commercial truck.
Nigeria's Federal Road Safety Corps (FRSC) said the Lexus was "suspected to be travelling beyond the legally prescribed speed limit", based on preliminary findings.
It said the car appeared to have "lost control during an overtaking manoeuvre" and crashed into the stationary truck by the side of the road.
Ik kwam net beelden tegen, het is een wonder dat hij er zo goed vanaf is gekomen als ik de staat van de andere inzittenden zag.quote:Op maandag 29 december 2025 23:30 schreef 3rr0r het volgende:
Joshua in een ongeluk met de auto, hij zelf gewond, twee van z'n crew dood. In Nigeria. Z'n krachttrainer en personal trainer meen ik.
https://www.bbc.com/news/articles/c8989e1wnj2o
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hij zat op de achterbank, de anderen die dood zijn volgens mij voorinquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik kwam net beelden tegen, het is een wonder dat hij er zo goed vanaf is gekomen als ik de staat van de andere inzittenden zag.
Joshua kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef tjoptjop het volgende:
Jezus, zo uitstappen terwijl er 2 anderen in die crash zijn overledenDan verwacht je dat hij ook wel wat in de kreukels ligt
Z'n twee maten die dood zijn waren ook van flink formaat, het is meer de plek waar je dan zit in de auto. (Zie BBC link voor foto)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Joshua kan wel wat hebben.
Ah ja ik zie het, klap rechts voor en hij zat link achterinquote:Op dinsdag 30 december 2025 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Z'n twee maten die dood zijn waren ook van flink formaat, het is meer de plek waar je dan zit in de auto. (Zie BBC link voor foto)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |