SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015
Silverstone 2016 - P2
Oostenrijk 2016 - Squad goals... Red Bull Family
Oostenrijk 2016
2023 in de Times Magazine
Links:
Max Verstappen
Red Bull Racing
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef Troel het volgende: Verstappen door F1-teambazen unaniem verkozen tot beste coureur van het jaar https://www.nu.nl/formule(...)ur-van-het-jaar.html Voor het eerst in zeven jaar dus een unanieme winnaar. Dat zegt wel iets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Wie heeft er in 22 en 23 in godsnaam niet op Verstappen gestemd dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef Troel het volgende:
Verstappen door F1-teambazen unaniem verkozen tot beste coureur van het jaar https://www.nu.nl/formule(...)ur-van-het-jaar.html
Voor het eerst in zeven jaar dus een unanieme winnaar. Dat zegt wel iets.
Vanaf:quote:Op zondag 22 december 2024 10:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wie heeft er in 22 en 23 in godsnaam niet op Verstappen gestemd dan?
Dat was al best lang duidelijk, dat Max 24uurs races wil doen.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:53 schreef Managarm het volgende:
[..]
Leuk, practicing for the future, duidelijk wat Max in de toekomst nog wilt doen.
Ik denk dat niet dat Max verlegen zal zitten om geldschieters, sponsoren of auto, iedereen wil Max in zijn auto hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was al best lang duidelijk, dat Max 24uurs races wil doen.
Ik denk dat de arrestatie van Frits van Eerd alleen wel wat spijkers op de weg heeft veroorzaakt.
Max wil al een tijdje samen met Alonso de 24 uur van Le Mans rijden, Jos zou ook gevraagd zijn maar die heeft aangegeven dat hij daar niet zo'n zin in heeft.
Frits van Eerd had een wagen die geschjikt was voor Le Mans maar die vlieger is gevlogen.
Max heeft al een eigen rally-team.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik denk dat niet dat Max verlegen zal zitten om geldschieters of sponsoren.
Alsof de vele fabrieksteams hem dan geen plekje zouden gevenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft al een eigen rally-team.
Maar LMS is toch wel een andere klasse, dan is het handig om een ervaren team om je heen te hebben.
Kan je je beter aansluiten bij een ander dan zelf iets proberen te beginnen.
Nou weet ik niet waarom deze bij Max Verstappens topic staat, maar hij was weer geweldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |