SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wel heel cryptisch, ik zou het even niet weten wat je bedoeltquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitvinding van de schoen en dan niet die dingen die je aan je voeten doet
Bij de Denny's, maar die heb je hier nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waar zijn die het lekkerste?
ooooooooootttoooooooooquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel heel cryptisch, ik zou het even niet weten wat je bedoelt
Denny's was altijd goed voer welquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Denny's, maar die heb je hier niet
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:
Zo'n koets waar je geen paarden meer voor nodig hebtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja nou, hele handige tipquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Denny's, maar die heb je hier niet
waarom tel je je rondjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren kon ik de cacao niet vinden in de supermarkt, dus ik 45 rondjes door die supermarkt lopen
Uiteindelijk vragen
Was het niet de goede cacaoNou ja, laat maar, ik ga morgen wel naar een andere winkel.
ik zie haar wel voor aan dat ze 100 caafjes ervoor zet en dat ze dan met haar handen staat te wuivenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n koets waar je geen paarden meer voor nodig hebt
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo langquote:
ongeveerquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo lang
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zie haar wel voor aan dat ze 100 caafjes ervoor zet en dat ze dan met haar handen staat te wuiven
Zo ben ik, altijd handige tipsquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou, hele handige tip
Heb ik echt heel veel aan
Dank je wel
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo lang
Handig staat toch gelijk aan bruikbaar?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd handige tips
In hoeverre ze bruikbaar zijn is hierin niet opgenomen
vermoedelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Plausibel.quote:
Hoezo niet de juiste cacao?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren kon ik de cacao niet vinden in de supermarkt, dus ik 45 rondjes door die supermarkt lopen
Uiteindelijk vragen
Was het niet de goede cacaoNou ja, laat maar, ik ga morgen wel naar een andere winkel.
genoeg woorden te vinden iddquote:
dan had je dat toen moeten uitvinden en patent op aan moeten vragenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dit idee bevalt wel eigenlijk.
Moeten ze wel schoentjes aan.. Dat zijn dus 400 schoentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |