SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wel heel cryptisch, ik zou het even niet weten wat je bedoeltquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitvinding van de schoen en dan niet die dingen die je aan je voeten doet
Bij de Denny's, maar die heb je hier nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar waar zijn die het lekkerste?
ooooooooootttoooooooooquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel heel cryptisch, ik zou het even niet weten wat je bedoelt
Denny's was altijd goed voer welquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Denny's, maar die heb je hier niet
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:
Zo'n koets waar je geen paarden meer voor nodig hebtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja nou, hele handige tipquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Denny's, maar die heb je hier niet
waarom tel je je rondjes?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren kon ik de cacao niet vinden in de supermarkt, dus ik 45 rondjes door die supermarkt lopen
Uiteindelijk vragen
Was het niet de goede cacaoNou ja, laat maar, ik ga morgen wel naar een andere winkel.
ik zie haar wel voor aan dat ze 100 caafjes ervoor zet en dat ze dan met haar handen staat te wuivenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n koets waar je geen paarden meer voor nodig hebt
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo langquote:
ongeveerquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo lang
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zie haar wel voor aan dat ze 100 caafjes ervoor zet en dat ze dan met haar handen staat te wuiven
Zo ben ik, altijd handige tipsquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou, hele handige tip
Heb ik echt heel veel aan
Dank je wel
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, nee.. ik denk dat ik 45 rondjes heb gelopen, maar als ik zeg 'bij benadering' dan wordt dat verhaal zo lang
Handig staat toch gelijk aan bruikbaar?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd handige tips
In hoeverre ze bruikbaar zijn is hierin niet opgenomen
vermoedelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Plausibel.quote:
Hoezo niet de juiste cacao?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren kon ik de cacao niet vinden in de supermarkt, dus ik 45 rondjes door die supermarkt lopen
Uiteindelijk vragen
Was het niet de goede cacaoNou ja, laat maar, ik ga morgen wel naar een andere winkel.
genoeg woorden te vinden iddquote:
dan had je dat toen moeten uitvinden en patent op aan moeten vragenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dit idee bevalt wel eigenlijk.
Moeten ze wel schoentjes aan.. Dat zijn dus 400 schoentjes.
Ik moest zonder suiker en tierelantijntjes hebben en ze hadden alleen Nesquick en andere rommelquote:
Ja, eh... gedane zaken nemen geen keerquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan had je dat toen moeten uitvinden en patent op aan moeten vragen
De echte dus, ja die is zeldzaam aan het worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest zonder suiker en tierelantijntjes hebben en ze hadden alleen Nesquick en andere rommel
En ik kon de ongezoete niet vinden.
Iets dat bruikbaar is hoeft niet gelijk handig te zijn. Je kunt een sloot uitgraven met een satéprikker, maar het is niet heel handig, een graafmachine is dan handiger. Een graafmachine is handig als je een gat wilt graven, maar niet bruikbaar als dat gat in een plantenbak op een balkon op 3 hoog moet worden gegraven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig staat toch gelijk aan bruikbaar?
Vind ik niet leukquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte dus, ja die is zeldzaam aan het worden.
Ja, kaas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets dat bruikbaar is hoeft niet gelijk handig te zijn. Je kunt een sloot uitgraven met een satéprikker, maar het is niet heel handig, een graafmachine is dan handiger. Een graafmachine is handig als je een gat wilt graven, maar niet bruikbaar als dat gat in een plantenbak op een balkon op 3 hoog moet worden gegraven.
briequote:
geen van tweequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zitten jullie eigenlijk achter de computer of achter de telefoon?
Foonquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Achter 3 schermen nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laptapquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dit.quote:
https://www.denotenshop.nl/cacao-poeder.htmlquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest zonder suiker en tierelantijntjes hebben en ze hadden alleen Nesquick en andere rommel
En ik kon de ongezoete niet vinden.
Gewoon iets anders bruins pakken, hele oude augurken of zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk
En ik denk niet dat Nesquick echt lekker is op tiramisu.
Ik lig op de bank met laptopquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De wijsheidmoment van de dag. Bedankt hiervoor. Kan je een tipje van de sluier geven waar het morgen over zal gaan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets dat bruikbaar is hoeft niet gelijk handig te zijn. Je kunt een sloot uitgraven met een satéprikker, maar het is niet heel handig, een graafmachine is dan handiger. Een graafmachine is handig als je een gat wilt graven, maar niet bruikbaar als dat gat in een plantenbak op een balkon op 3 hoog moet worden gegraven.
Hm goed idee, maar denk dat ik daarvoor al te laat ben.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.denotenshop.nl/cacao-poeder.html
Ik zit naakt op het dak te typen momenteel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De momentquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
De wijsheidmoment van de dag. Bedankt hiervoor. Kan je een tipje van de sluier geven waar het morgen over zal gaan?
Of een gebakken steak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon iets anders bruins pakken, hele oude augurken of zo.
1 pot natquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een gebakken steak.
Valt niet op
Bluf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel jammer dat de baal met cacao van 25.000 gram (geen grap) niet leverbaar is
Denk dat ik dan nooit meer cacao hoef te kopen en dat dit dan in mijn erfenis opgenomen kan worden
of de baal wordt jouw doodquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel jammer dat de baal met cacao van 25.000 gram (geen grap) niet leverbaar is
Denk dat ik dan nooit meer cacao hoef te kopen en dat dit dan in mijn erfenis opgenomen kan worden
Je schrijft in elk geval geen 'hij wilt'quote:
Ik zit achter mijn telefoon al uren. Zo maar eens wat anders doen...quote:
Nou ja, ik kan hem niet aanschaffen, want niet op voorraad ...quote:
quote:
Je kunt het ook ophalen zie ik, maar dan is het denk ik goedkoper om gewoon een chocolatier bij jou in het dorp te zoekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm goed idee, maar denk dat ik daarvoor al te laat ben.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn telefoon al uren. Zo maar eens wat anders doen...
kinky titlequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan hem niet aanschaffen, want niet op voorraad ...
[..]Death by chocolate
Proberen een boek te lezen. Mijn concentratie is alleen belabberd...quote:
Eh, ja ik kan ook gewoon naar een andere supermarkt gaan en even kijken of ze het daar hebbenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt het ook ophalen zie ik, maar dan is het denk ik goedkoper om gewoon een chocolatier bij jou in het dorp te zoeken
Zo was het niet bedoeldquote:
Oh, ja daarvoor is concentratie wel noodzakelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proberen een boek te lezen. Mijn concentratie is alleen belabberd...
3.327quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij het vallen van de duisternis nog even een rondje gedaan. In de miezer. 7242 stapjes nu. En wat denk je?![]()
Misschien ook een goed idee voor mij. Even wandelen. Misschien dat het me wat opfleurtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij het vallen van de duisternis nog even een rondje gedaan. In de miezer. 7242 stapjes nu. En wat denk je?![]()
Boek over het ontstaan van ISIS. Zware kost.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld
[..]
Oh, ja daarvoor is concentratie wel noodzakelijk
[..]
3.327
lekkere kepsquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja ik kan ook gewoon naar een andere supermarkt gaan en even kijken of ze het daar hebben
MAAR BEDANKT VOOR DE SUGGESTIES
Klinkt opbeurendquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boek over het ontstaan van ISIS. Zware kost.
Ja, kan maar duidelijk zijnquote:
wat goeeeeeedquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou eerder Pinkeltje lezen in jouw geval of zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Januari en februari zijn nog niet eens begonnen, dus succes alvastquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Echt, je zou zo in een winterdepressie kunnen vervallen van dit weer
Jammer dat het qua weer meer herfst isquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Niet Mein Kampf?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerder Pinkeltje lezen in jouw geval of zo.
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Mein Kampf?
Zou dat best wel een keer willen lezen
klaagkatjequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari en februari zijn nog niet eens begonnen, dus succes alvast
Dat je elke zin schreeuwend moet lezenquote:
Voor hetzelfde geld (pun inteded) heeft iemand dat geld in zijn kont gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer 4 deze maand, nummer 32 dit jaar![]()
Ook even extra vitamine D pakkenquote:
ik heb gisteren gezonnegebaadquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even extra vitamine D pakken
?????quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld (pun inteded) heeft iemand dat geld in zijn kont gehad.
Doe je goedquote:
Ach jongen tochquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld (pun inteded) heeft iemand dat geld in zijn kont gehad.
ik kan datquote:
Dagen worden weer langer, dat scheelt een hoop. Ik kwam om 15:00 thuis en dacht dat het al bijna tijd voor avondeten was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari en februari zijn nog niet eens begonnen, dus succes alvast
Het is altijd tijd voor het avondetenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dagen worden weer langer, dat scheelt een hoop. Ik kwam om 15:00 thuis en dacht dat het al bijna tijd voor avondeten was.
ik duim voor jequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik ook een bericht krijg dat mn pakketje bij het servicepunt ligt.![]()
Nou ja, moet ik het maandag maar ophalen, als dat ding open is
Of je gaat nu, heb je in ieder geval nog een paar stapjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fijn dat ik ook een bericht krijg dat mn pakketje bij het servicepunt ligt.![]()
Nou ja, moet ik het maandag maar ophalen, als dat ding open is
https://greatwar.nl/books/meinkampf/meinkampf.pdfquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Mein Kampf?
Zou dat best wel een keer willen lezen
Ik kan nu best gaan, maar dat ding is al sinds 13.00 uur dichtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je gaat nu, heb je in ieder geval nog een paar stapjes
Is de schuld van Obama en de CIA.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://greatwar.nl/books/meinkampf/meinkampf.pdf
Zo snel lopen dat je terug de tijd in gaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan nu best gaan, maar dat ding is al sinds 13.00 uur dicht
Niet het hele jaar depressief zijn. Amateurquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Ja oke, brb...quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo snel lopen dat je terug de tijd in gaat
blijven rennen tot hij open gaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan slijten haar pootjes afquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik alleen in de winter depressief wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet het hele jaar depressief zijn. Amateur
JAAAAAquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh leuk.. was om 10.33 vandaag al.
heb je niet ooit eens een voorkeur opgegeven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind het echt gek dat ik geen berichtje krijg, dat ik het kan afhalen bij het servicepunt. Je moet dat echt pro actief opzoeken in de app.
Is bij al die DHL pakketjes zo.
De voorkeur is om de pakketjes bij het servicepunt af te laten leveren, dus in dat opzicht doen ze het gewoon goed. Alleen iets van een mailtje: bruhh je kan het ophalen bij het servicepunt, was leuk geweest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je niet ooit eens een voorkeur opgegeven?
ik kwam er achter dat ze de voorkeur bij mijn naam en adres van mn ouders hadden staan op onder afdak achter het huis.
Zit ik daar netjes in huis want pakketje... loopt ie zonder aan te bellen zo naar achteren...
bruhhquote:
Bende op dieet ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet rettich met 'n chipotlesausje, kweklekker
Gelukkig niet in de wasmachinequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees niet bang, er ligt een homp rosbief zo groot als een Mexicaanse baby in de oven.
Echt hèquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik alleen in de winter depressief was
Wat zijn dit nou weer voor belemmerende gedachten? Gewoon boeken en genietenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat te denken aan een bezoekje aan Oostenrijk inclusief Formule 1. Kaartjes voor de F1 moeten echt nu en ik twijfel echt gigantisch. Godver
Weet nog niet of ik een solo reis wel leuk ga vinden, en verblijf wordt vast rampzalig.
hoezo zou verblijf rampzalig worden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat te denken aan een bezoekje aan Oostenrijk inclusief Formule 1. Kaartjes voor de F1 moeten echt nu en ik twijfel echt gigantisch. Godver
Weet nog niet of ik een solo reis wel leuk ga vinden, en verblijf wordt vast rampzalig.
Als je dat steeds blijft denken, dan wordt dat het ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo zou verblijf rampzalig worden?
Of je vergist je en je hoort ineens "ay caramba" uit de oven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet in de wasmachine
Ik hoor dat steeds uit mijn oven, maar dat is dus niet goed?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je vergist je en je hoort ineens "ay caramba" uit de oven.
ja en dan klagen dat het zo rampzalig isquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je dat steeds blijft denken, dan wordt dat het ook.
Dat blijft niet bij 1 dagelijkse klacht, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan klagen dat het zo rampzalig is
Kiezen uit sketchy camping of een godsvermogen betalen aan een 1-persoons-kamer. Bij Spa is het toch allemaal wel wat makkelijker te regelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo zou verblijf rampzalig worden?
AirBnB is te duur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kiezen uit sketchy camping of een godsvermogen betalen aan een 1-persoons-kamer. Bij Spa is het toch allemaal wel wat makkelijker te regelen.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:38 schreef Nattekat het volgende:
De laatste goede tribuneticket op heel die tribune staat in mijn winkelwagentje, ik heb 10 minuten om er nog heel even goed over na te denken
Ze zouden jet wel moeten hebben, zeker deze tijd. Maar waar is altijd se grote vraagquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk
En ik denk niet dat Nesquick echt lekker is op tiramisu.
Tijdens een F1 weekend in een klein dorp? Absoluutquote:
Nee en ik koop het niet vaak genoeg om direct te weten waar het staat, want tegen die tijd is de winkel weer anders ingedeeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zouden jet wel moeten hebben, zeker deze tijd. Maar waar is altijd se grote vraag
Vaak staat het niet bij de bakproducten iig
Ja, had het bij de koffie en thee verwachtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
Het staat weleens onderin bij de koffie enzo
Anders gewoon deze kopen en raspen https://www.ah.nl/product(...)e-100-pure-chocoladequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ik koop het niet vaak genoeg om direct te weten waar het staat, want tegen die tijd is de winkel weer anders ingedeeld.
Of ik nou tevreden dn content ben of niet, ik heb evengoed geen behoefte aan depressiequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een beetje tevreden en content zijn met jezelf en je leventje, dan heb je ook geen behoefte aan depressies.
Oh wat gek, ben echt gek op een goede depressie. Lijkt me enig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ik nou tevreden dn content ben of niet, ik heb evengoed geen behoefte aan depressie
Is ook een ideequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon deze kopen en raspen https://www.ah.nl/product(...)e-100-pure-chocolade
En bij xe suiker?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had het bij de koffie en thee verwacht
Spoiler: stond het dus niet
Ook niet onderin
Maar daar stond wel de Nesquick enz
Nee heb er zomaar geen trek inquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat gek, ben echt gek op een goede depressie. Lijkt me enig.
Geloof me dat wil je echt niet. Het is overleven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat gek, ben echt gek op een goede depressie. Lijkt me enig.
Dit is ook gewoon aangestampte cacaopoeder of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon deze kopen en raspen https://www.ah.nl/product(...)e-100-pure-chocolade
Ja, had de bio producten ook al helemaal besnuffeldquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En bij xe suiker?
En xe koekjes?
Of bij dat hoekje met glutenvrije en zonnatura producten?
Ik zal voortaan even aangeven of ik sarcastisch benquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je echt niet. Het is overleven.
en... al afgehaakt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:38 schreef Nattekat het volgende:
De laatste goede tribuneticket op heel die tribune staat in mijn winkelwagentje, ik heb 10 minuten om er nog heel even goed over na te denken
Zo zit mijn karakter wel een beetje in elkaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee heb er zomaar geen trek in
Nou meid, echt zo gekquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee heb er zomaar geen trek in
geen rematches meer mogelijk helaasquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
Kerstklassieker![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja daar staat vast zo'n random schap meteen bij de ingang, met alleen maar cacaopoederquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, had de bio producten ook al helemaal besnuffeld
Ga morgen wel even naar een andere supermarkt en dan vind ik het vast in een keer
Dat je trek hebt in depressie?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zit mijn karakter wel een beetje in elkaar.
En een uithangbord met: "heee 4E hier moet je zijn."quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar staat vast zo'n random schap meteen bij de ingang, met alleen maar cacaopoeder
#lekkergekquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een uithangbord met: "heee 4E hier moet je zijn."
Incl. lichtgevende knipperende pijl.
Had ik wel door hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan even aangeven of ik sarcastisch ben
Kaas?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon aangestampte cacaopoeder of wat?
quote:Ingrediënten: cacaomassa, cacaoboter, magere cacao
Nou, heel fijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had ik wel door hoor.
Ik geloof dit meteenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had ik wel door hoor.
Roomkaas?quote:
Een heleboel springende vrolijk verklede negertjes erbij "hier moet je zijn voor echte cacao joehoe joe"quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar staat vast zo'n random schap meteen bij de ingang, met alleen maar cacaopoeder
Nu is de cirkel niet meer rond.quote:
Mascarponequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een heleboel springende vrolijk verklede negertjes erbij "hier moet je zijn voor echte cacao joehoe joe"
Ja, die heb ik wel gevondenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MascarponeWant ze had cacao nodig voor de tiramisu
Sinterklaas is al weer een paar weken geleden afgelopen hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een heleboel springende vrolijk verklede negertjes erbij "hier moet je zijn voor echte cacao joehoe joe"
Rennen ze je achterna.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik dan juist de andere kant op loop.
Ik zou daarna ook een kamer gaan boeken ...quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
TWIJFEL
Ik ga gewoon doen wat ik met de OS ook heb gedaan. Kaarten kopen #yolo en daarna zien we wel wat er van k omt
quote:
Denk dat dit alleen enigszins eetbaar is als fijngeschaafde garneringquote:
Ja boven de 85% is chocolade niet echt lekker meer om zo los te etenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat dit alleen enigszins eetbaar is als fijngeschaafde garnering
Wel een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu is de cirkel niet meer rond.
Ja preciesquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MascarponeWant ze had cacao nodig voor de tiramisu
nee joh dan heeft ie niets te klagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daarna ook een kamer gaan boeken ...
Oh ja, wat was ik denkendequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh dan heeft ie niets te klagen
Gooien ze al die doosjes op haar, hangt er zo'n hele mist aan cacaopoeder om haar heenquote:
Jij? Denkende?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, wat was ik denkende
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gooien ze al die doosjes op haar, hangt er zo'n hele mist aan cacaopoeder om haar heen
Amper.quote:
Die autos rijden meestal ook niet terugquote:
wanneer heb ik respect voor je gehad dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Nizno verliest meteen respect voor me met die tribunekeuze, ik weet het zeker.
Dit impliceert dat ze nog respect voor je hadquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde die vraag niet stellenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer heb ik respect voor je gehad dan?
zij welquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde die vraag niet stellen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit impliceert dat ze nog respect voor je had
Als je nou eerst al de tiramisu maakt, hoef je morgen alleen nog maar jezelf uit te kloppen boven de schaalquote:
Ik zie het.quote:
Kan ook negatief worden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer heb ik respect voor je gehad dan?
Nog zo'n bruikbare tip.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je nou eerst al de tiramisu maakt, hoef je morgen alleen nog maar jezelf uit te kloppen boven de schaal
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde die vraag niet stellen
Ik stelde heul geen vraagquote:
Iets dat je niet hebt kun je ook niet verliezenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
je koopt voorgesneden aardappelen. je bent allang afquote:
Ik geef graag handige keukentipsquote:
okeokeokeokequote:
Super dankbaar voor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geef graag handige keukentips
Niet waar, want die verkopen ze niet meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je koopt voorgesneden aardappelen. je bent allang af
Geen vragen stellenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets dat je niet hebt kun je ook niet verliezen
en terechtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar, want die verkopen ze niet meer
Zelfs niet online, dus het is wel echt foetsie.
skandequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben ik nog steeds die muntthee niet wezen halen.
Ben al onderwegquote:
Oke Sifanquote:
Stiekem zijn NaKa en Nizzie besties, maar doen ze hier stom tegen elkaarquote:
Ik las satanquote:
Ikquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
owwwww
wie was dat laatst die vertelde over die theezeefdingen voor in je glas met dekselding wat meteen als schoteltje gebruikt wordt?
Zal onze theemuts essie wel zijn geweestquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
owwwww
wie was dat laatst die vertelde over die theezeefdingen voor in je glas met dekselding wat meteen als schoteltje gebruikt wordt?
welke had je gekoopt ook alweer?quote:
geklustquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal onze theemuts essie wel zijn geweest
Hmmm?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke had je gekoopt ook alweer?
want ik wilde ze niet kopen omdat ik dat als hint aan mn ouders had gegeven om te kopen...
maar kreeg een onderhoudsbeurt voor mn fiets en nieuwe ketting band tandwiel en weet ik veel wat allemaal dat die fiets nodig had dus blijkbaar konden die zeefjes er niet meer af
ja blijkbaar was een kado van 210 euro genoegquote:
Dan maar zelf theezeefjes kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja blijkbaar was een kado van 210 euro genoeg
ja dat dus..... dus nu wil ik even weten welke ze heeft want die waren door haar goedgekeurd en dan durf ik ze ook wel aanquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar zelf theezeefjes kopen
pun intendedquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, thee maken
Ik ben zelf een zeef
https://www.bol.com/nl/p/(...)den/9200000131157412quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke had je gekoopt ook alweer?
want ik wilde ze niet kopen omdat ik dat als hint aan mn ouders had gegeven om te kopen...
maar kreeg een onderhoudsbeurt voor mn fiets en nieuwe ketting band tandwiel en weet ik veel wat allemaal dat die fiets nodig had dus blijkbaar konden die zeefjes er niet meer af
en beiden zijn goedgekeurd met jouw seal of approval?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)den/9200000131157412
Deze zijn van het actieshot
En laatst heb ik deze extra erbij gekocht;
https://www.bol.com/nl/p/(...)aam/9300000191141882
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
en beiden zijn goedgekeurd met jouw seal of approvel?
Sowquote:
Was je de kluts kwijt?quote:
mooi dan ga ik mn bol.com bonnen maar even inwisselenquote:
Good busy, ik heb weer zoveel getankt dat ik ook weer een 5 euro bol bon heb gespaard.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mooi dan ga ik mn bol.com bonnen maar even inwisselen
Better be goodquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:05 schreef essnhills het volgende:
Ojee, mijn reputatie staat op het spel nu ik deze aan krek én nizno heb aanbevolen
Ik tank toevallig vaak bij Essoquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik ging eerst altijd best rap in de Airmiles dankzij Shell maar ja sinds ik zo'n rijdende batterij heb kom ik er hooguit nog om een bakkie te doen of te pissen
Heb je daar geen fles voor in de auto?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik ging eerst altijd best rap in de Airmiles dankzij Shell maar ja sinds ik zo'n rijdende batterij heb kom ik er hooguit nog om een bakkie te doen of te pissen
Echt heel mindblowing enzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Actieshot van mijn theezeefje met deksel/onderzetter ernaast
Ik had een Shell tankpas, nu een laaddruppelquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank toevallig vaak bij Esso
Zo vaak dat ik maar aan het spaarprogramma ben gaan meedoen
Dit is nu mijn tweede bon
Nou prima.. ik bestel best wat bij bol
Vroeger, toen m'n zwager nog airmiles voor ons spaarde met tankenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Koen66 het volgende:
) lekker tijdens het rijden je leuter in de flesquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar geen fles voor in de auto?
daar heb ik hier thuis een toilet voor... moet jij elke keer naar de shell er voor?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Onderweg heb ik geen huisquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik hier thuis een toilet voor... moet jij elke keer naar de shell er voor?
nu druppelt de brandstof ook in je auto of straalt het wel?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een Shell tankpas, nu een laaddruppel
dat zijn wel juweeltjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
Moest van de week weer tanken, ¤ 100,01
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi afscheidsrondje over Boedje gedaan![]()
[ afbeelding ]
Het was wel een relevante fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar had je wel zon? Als ik dat had geweten wou ik wel in jouw koffer meequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu weer in kleddernat Nederland
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was wel een relevante foto
Hier nog een actieshot nu die is verplaatst naar het dekseltje/onderzettertje
[ afbeelding ]Hier moet ik wel even van bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlug, geef me even kalmeringsthee want ik ben echt in schochk
En dan vergeten en je kantoor zo binnenstappenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
) lekker tijdens het rijden je leuter in de fles
Ja, best aardig weer gehadquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar had je wel zon? Als ik dat had geweten wou ik wel in jouw koffer mee
Mooi woord vind ik dit zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hier moet ik wel even van bijkomen![]()
*Geeft een glas heet water en theezeefje met kamilletheequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hier moet ik wel even van bijkomen![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu weer in kleddernat Nederland
Alles bruin van de blubberquote:
Ik zag laatst nog foto's van 2012, in de sneeuw Hoorn-Medemblik, Kerstman aan boord, leuke sfeer daar destijdsquote:
AAhhhhquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Geeft een glas heet water en theezeefje met kamillethee
Een soort van peniskokerquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan vergeten en je kantoor zo binnenstappen
Over wat voor bedragen gaat het dan, als het "een stuk duurder" is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Hm, lastig... AirBnB voor een redelijk prijsje op 2 uur met de trein of de camping om de hoek die een stuk duurder is... als ik het wil combineren met een iets grotere citytrip en niet met de auto heel dat pleuriseind wil rijden, is AirBnB tactisch wel het beste. Maar 3 circuitdagen 2 uur heen en 2 uur terug is niet best.
Wat doe ik mezelf toch aan
Er is ergens die periode wel een jaar geweest waar hier best wel veel sneeuw lag, en zodra je voorbij Hoorn kwam richting Zaandam enzo verdween dat allemaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog foto's van 2012, in de sneeuw Hoorn-Medemblik, Kerstman aan boord, leuke sfeer daar destijds
Wel op casual friday dan, anders is het wat ongepastquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een papua vlag om je middel en het kan
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was wel een relevante foto
Hier nog een actieshot nu die is verplaatst naar het dekseltje/onderzettertje
[ afbeelding ]een echte teafluencerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het hele treinverkeer lag verder plat maar de stoomtram reed gewoonquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is ergens die periode wel een jaar geweest waar hier best wel veel sneeuw lag, en zodra je voorbij Hoorn kwam richting Zaandam enzo verdween dat allemaal
Wellicht was dat toen wel
Camping is tussen ¤270 of ¤330 afhankelijk van welke het wordt en die specifieke AirBnB is ¤100. Die prijs maakt me niet heel veel uit, het gaat meer om het praktische.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over wat voor bedragen gaat het dan, als het "een stuk duurder" is?
Als praktisch belangrijk is dan lijkt de keuze me makkelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Camping is tussen ¤270 of ¤330 afhankelijk van welke het wordt en die specifieke AirBnB is ¤100. Die prijs maakt me niet heel veel uit, het gaat meer om het praktische.
2 uur + nog een stukje extra moeten pendelen elke dag is ook niet echt paktischquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als praktisch belangrijk is dan lijkt de keuze me makkelijk
En als je voor de camping gaat moet je met de auto, en als je voor de airbnb gaat kun je met het vliegtuig/OV?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Camping is tussen ¤270 of ¤330 afhankelijk van welke het wordt en die specifieke AirBnB is ¤100. Die prijs maakt me niet heel veel uit, het gaat meer om het praktische.
Dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 uur + nog een stukje extra moeten pendelen elke dag is ook niet echt paktisch
Ik miste het stukje 'film' ik dacht die kerel is toch allang RIPquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
2 kaartjes gekocht voor charles aznavour morgen, lijkt mij wel een mooie film
mooi leven gehad from rags to riches en mooie muziekquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik miste het stukje 'film' ik dacht die kerel is toch allang RIP
Auto is wel zo goed als uitgesloten, moet het toch in m'n eentje gaan doen allemaal. Een auto had de keus wel makkelijker gemaakt voor de camping. Het probleem is niet dat het niet mogelijk is om vliegtuig/ov met camping te combineren, maar dat dat praktisch ook z'n uitdagingen kent (@Koen66quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En als je voor de camping gaat moet je met de auto, en als je voor de airbnb gaat kun je met het vliegtuig/OV?
op de andere stoel komt je popcorn?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
2 kaartjes gekocht voor charles aznavour morgen, lijkt mij wel een mooie film
flikker lekker op -quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op de andere stoel komt je popcorn?
En er is geen airbnb dichterbij, als het geld toch niet zoveel uitmaakt? Elke dag 4+ uur reizen op sowieso al lange dagen is behoorlijk veelquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto is wel zo goed als uitgesloten, moet het toch in m'n eentje gaan doen allemaal. Een auto had de keus wel makkelijker gemaakt voor de camping. Het probleem is niet dat het niet mogelijk is om vliegtuig/ov met camping te combineren, maar dat dat praktisch ook z'n uitdagingen kent (@:koen66)
Nee, rond elk station dat dichterbij ligt gaan de prijzen door het dak.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En er is geen airbnb dichterbij, als het geld toch niet zoveel uitmaakt? Elke dag 4+ uur reizen op sowieso al lange dagen is behoorlijk veel
soms moet je even laten zien dat je blauw bentquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lang geleden dat hier gemodereerd werd volgens mij.
Meestal lost het zich ook allemaal vanzelf wel op. Community Policing in Foquevillequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lang geleden dat hier gemodereerd werd volgens mij.
dan hoef je ook geen B&B te regelenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik op dit vlak nog niets hoef door te hakken. Jezus wat lastig.
Maar goed, nu ik niet meer terug kan zal er vast wel een balletje gaan rollen van wat ik er verder mee wil doen
Mijn voornaamste probleem met camping en vliegtuig/ov combineren is opslag. Ik kan niets in de auto oid leggen, ik moet het doen met een tent en een grote tas.
[ afbeelding ]
Gelukkig denk ik graag in oplossingen
eet smakelijkquote:
Iemand vertelde me laatst dat ze een camper gehuurd had voor een festival en daar dan in sliep 3 dagen. Dat geen optie?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Blij dat ik op dit vlak nog niets hoef door te hakken. Jezus wat lastig.
Maar goed, nu ik niet meer terug kan zal er vast wel een balletje gaan rollen van wat ik er verder mee wil doen
Mijn voornaamste probleem met camping en vliegtuig/ov combineren is opslag. Ik kan niets in de auto oid leggen, ik moet het doen met een tent en een grote tas.
[ afbeelding ]
Gelukkig denk ik graag in oplossingen
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hoef je ook geen B&B te regelen
kun je zo in de auto slapen
Denk dat ik dan meer kwijt ben dan aan een campingplekquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand vertelde me laatst dat ze een camper gehuurd had voor een festival en daar dan in sliep 3 dagen. Dat geen optie?
Dat is liefquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
ouders kwamen net op de terugweg vanuit Beverwijk even langs om een pizza en baklava af te leveren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie wiesse wienacht?
Ik duimquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Spant er nog een beetje om als ik zo naar het weerbericht kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |