SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, de kok van de Lachende Vis.quote:
Ooohquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de kok van de Lachende Vis.
Kan hier uren naar kijken jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:kwiwi![]()
Bekijk deze YouTube-video
Same en rustgevend muziekje ookquote:
Moeten we 112 bellen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap boekenwinkels steeds minder. De boeken waa rik naa rop zoek zijn, staan er niet.
[ afbeelding ]
En wat is cosy crime?
Ik wil ook nog boeken halen vanmiddag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap boekenwinkels steeds minder. De boeken waa rik naa rop zoek zijn, staan er niet.
[ afbeelding ]
En wat is cosy crime?
Zijn er nog dingen die je wil kopen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat salaris gestort is.
Lekker, voel me gelijk weer een stuk rijker
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil ook nog boeken halen vanmiddag.
Gauw alle vaste lasten eraf en je bent weer net rijk genoeg voor een kar boodschappen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat salaris gestort is.
Lekker, voel me gelijk weer een stuk rijker
Vandaag wat kleine kerstspullen gekocht om het huis wat op te leuken deze dagen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen die je wil kopen?
Boodschappen zijn zo mokerduur, godverdomme.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw alle vaste lasten eraf en je bent weer net rijk genoeg voor een kar boodschappen.
Dacht dat je zo rijk wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boodschappen zijn zo mokerduur, godverdomme.
Dan maar linzensoep eten.
Zo te lezen heb je iig genoeg te besteden. Ik zelf moet nog documenten aanleveren voordat ik bijstand kan krijgen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag wat kleine kerstspullen gekocht om het huis wat op te leuken deze dagen.
Een nieuw kussen voor mijn dochter, een rugtas voor haar. En een nieuw speelgoedje voor de katten.
In januari denk ik een nieuwe kattentoren, en daarna kijken naar de grotere dingen. Nieuwe voordeur, elektrisch koken, groen dak voor de schuur + regenton, en eventueel zonnepanelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |