SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis meer een dag gerecht geloof ik
een restaurant gaat om 1500 dicht en de ander 1630 geloof ik
Net zoiets als dat je eigenlijk geen cappu in de middag of avond mag drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis meer een dag gerecht geloof ik
een restaurant gaat om 1500 dicht en de ander 1630 geloof ik
Dapperquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?
ah, bal wordt boerinquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor een boereneiland met de warme schaft voor de lunch?
The farmer's wife searches for the farmer.?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:45 schreef mschol het volgende:
ภรรยาชาวนาตามหาชาวนา
de nieuwe hype op het eiland?
Doe je mee aan de Thaise boer zoekt vrouw?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The farmer's wife searches for the farmer.?
boerin zoekt boerquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The farmer's wife searches for the farmer.?
misschien?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je mee aan de Thaise boer zoekt vrouw?
quote:CONGRATULATION. You've been Awarded Family Donation of $1,850,000.00 from Cheng Charlie Saephan. Reply for more details
met andere woorden: het nieuwe normaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 3 dagen uit eten met kerst.
Nou ja ga elke dag uit eten maar nu voor kerst dan
Moet helaas vandaag ook nog gewoon eten, dus zal het moeten trotserenquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:48 schreef Haags het volgende:
Volgens mij wordt het kneiterdruk vandaag in supermarkten en shop gebieden. Blij dat ik alles al in huis heb.
24ste is het wel een kerstmenuquote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef mschol het volgende:
[..]
met andere woorden: het nieuwe normaal
Je kan ook niet gewoon eten en thuis blijven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet helaas vandaag ook nog gewoon eten, dus zal het moeten trotseren
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
24ste is het wel een kerstmenu
vegan
quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga 3 dagen uit eten met kerst.
Nou ja ga elke dag uit eten maar nu voor kerst dan
Forum Opties | |
---|---|