Ja, maar die zijn meer om etensresten weg te halen toch? Volgens mn tandarts moet je beter de rubberen varianten gebruiken omdat je die hard tegen het tandvlees kan drukken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:09 schreef Innisdemon het volgende:
Probeer die houten van Jordan. Die gebogen stokers. Werkt prima, en komt ook goed tussen het hoogste deel van de kiezen.
We hebben geen Vomar in roffaquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kun je de AH boycotten aub? De Vomar heeft ook tandenstokers en ze komen morgen met de kersttruck!
Roffa centrum heeft alleen lidl, aldi, coop, AH, Dirk, Ekoplaza, Spar, Plus en Jumboquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Hoogvliet?
Dan uiteraard de Lidl en de Aldi, maar geen idee of die ook tandenstokers hebben. Als verder niets meer werkt zou ik de Jumbo doen, maar alleen maar omdat geel hun kleur is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Roffa centrum heeft alleen lidl, aldi, coop, AH, Dirk, Ekoplaza, Spar, Plus en Jumbo
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Näsenbar het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
![]()
Gr, gr, de supermarktmanager van je Albert Heijn
RIP. Sinds deze man weg is, is de Albert Heijn niet meer wat het was. Hij stond altijd in de winkel, meer van de helft van wat we van de nieuwe manager zien is allemaal bij haar thuis opgenomen..quote:
Toen ze Zwart Piet de deur uit zetten om zogenaamd niet in discussie te gaan was de druppel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
RIP. Sinds deze man weg is, is de Albert Heijn niet meer wat het was. Hij stond altijd in de winkel, meer van de helft van wat we van de nieuwe manager zien is allemaal bij haar thuis opgenomen..
Wat heeft Zwarte Piet te zoeken in een supermarkt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:15 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Toen ze Zwart Piet de deur uit zetten om zogenaamd niet in discussie te gaan was de druppel.
2015: https://www.rtl.nl/nieuws(...)t-niet-voor-iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat heeft Zwarte Piet te zoeken in een supermarkt?
Djezus christquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Boeiend, hebben die kinderen niks van gemerkt.
Dat kan her ook mee, omdat ze dus ietwat golvend zijn. Daardoor druk je ook het tandvlees aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn meer om etensresten weg te halen toch? Volgens mn tandarts moet je beter de rubberen varianten gebruiken omdat je die hard tegen het tandvlees kan drukken.
Koop flosdraad en mondwater. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
TS koopt altijd netjes de tandenstokers van G-U-M. De 'trav-ler' variant met een metalen draadje.
Weet je wat mijn Appie nu heeft gedaan? Ze haten me, dus die is uit het assortiment waardoor ik nu 2 winkels in moet... ze hebben nog alleen die klote softpicks die helemaal van plastic zijn en totaal niet chill voelen in je mond.
Slaat echt helemaal nergens op. Er moet meer mondverzorging in de winkel, niet minder.
Er zijn al genoeg mensen die uit hun maula stinken
Ik flos én stookquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Koop flosdraad en mondwater. Probleem opgelost.
[ afbeelding ]
Met een softpick/stoker stoken.quote:
Allebei slecht. Flosdraad zit vol pfas, ja ook jouw merk (Google maar eens). Mondwater maakt meer van je flora stuk dan je lief is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Koop flosdraad en mondwater. Probleem opgelost.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |