Ijzersterke argumenten? Je hele argumentatie rust op de aanname dat de Nederlandse "natuur" waardevol is. Het feit dat ik het daar niet mee eens bent laat heel je argumentatie als een kaartenhuis in elkaar storten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herhaal het anders nog eens; misschien dat je ijzersterke argumenten mensen dan wél weten te overtuigen!
Alsof wat gebruiker @:Nattekat op de foks wel of niet boeit de maat der dingen zou moeten zijn.
Pietje is heel erg kut dus nattekat mag van zichzelf best wel een beetje kut zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef geen drol om stikstof en Nederlandse "natuur", dus doe maar lekker verontwaardigd enzo, maar daar staan we.
PFAS is duizend maal erger, maar dat mag Duitsland lekker vrij in het water pompen dat bij ons terecht komt. Mooi joh, die eenzijdigheid.
In een ideale wereld is niemand kut, maar helaas is dit geen ideale wereld en moeten er offers gebracht worden. Het is wat het is. Dat heel dit land op z'n rug ligt voor zo'n klein beetje kut iets staat totaal niet in verhouding.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Pietje is heel erg kut dus nattekat mag van zichzelf best wel een beetje kut zijn.
Alleen is dat geen aanname. En los van hoe de natuur eronder lijdt heeft de uitstoot van grote hoeveelheden reactieve stikstofverbindingen ook een negatieve invloed op de lucht- en waterkwaliteit, en dus op onze directe leefomgeving.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ijzersterke argumenten? Je hele argumentatie rust op de aanname dat de Nederlandse "natuur" waardevol is. Het feit dat ik het daar niet mee eens bent laat heel je argumentatie als een kaartenhuis in elkaar storten.
Dat is niet eens een slecht idee, want het is naar aard een zeer politiek college, waarmee de scheiding der machten. Institutioneel onder druk staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tijd dat Wilders heel die RvS gaat opheffen, komt alleen maar ellende van!
En zo, jongens en meisjes, begint de afbraak van de rechtsstaat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet eens een slecht idee, want het is naar aard een zeer politiek college, waarmee de scheiding der machten. Institutioneel onder druk staat.
Het land ligt op zijn gat door bedrijven die graag willen vervuilen zonder te betalen en om voor mij onbegrijpelijke redenen hebben ze de sympathie van rechts Nederland. Er was een riante uitkoop regeling maar die is de nek omgedraaid door een speciaal daarvoor opgerichte partij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een ideale wereld is niemand kut, maar helaas is dit geen ideale wereld en moeten er offers gebracht worden. Het is wat het is. Dat heel dit land op z'n rug ligt voor zo'n klein beetje kut iets staat totaal niet in verhouding.
Klopt. Het is geen aanname. Het is een mening. Jouw mening, eentje die ik niet deel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen is dat geen aanname. En los van hoe de natuur eronder lijdt heeft de uitstoot van grote hoeveelheden reactieve stikstofverbindingen ook een negatieve invloed op de lucht- en waterkwaliteit, en dus op onze directe leefomgeving.
Maar blijf vooral je vingers in je oren stoppen joh. Daar is menig VVD/CDA-politicus groot mee geworden, dus waarom zou je ook niet hè.
En daarmee leg je de vinger op de zere plekquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef geen drol om stikstof en Nederlandse "natuur", dus doe maar lekker verontwaardigd enzo, maar daar staan we.
PFAS is duizend maal erger, maar dat mag Duitsland lekker vrij in het water pompen dat bij ons terecht komt. Mooi joh, die eenzijdigheid.
Ik zal jouw reacties in dit topic eventjes samenvatten:quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Het is geen aanname. Het is een mening. Jouw mening, eentje die ik niet deel.
Het feit dat je het nu moet hebben van persoonlijke aanvallen zegt ook wel heel wat, jij gaat niemand zo overtuigen.
Jij bent misschien klaar met stikstof maar stikstof is nog niet klaar met jouquote:Op vrijdag 20 december 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben stikstofmoe. Er zijn wel een stuk grotere problemen waar men zich zorgen over moet maken
Door de ABRvS af te schaffen en de taken onder te brengen bij de HR? Leg eens uit…quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zo, jongens en meisjes, begint de afbraak van de rechtsstaat.
En waarom geldt dat niet ook voor jou? Uiteindelijk is alles het resultaat van wat mensen willen. Jij vindt iets anders dan ik. Dat mag, maar wees er dan ook van bewust dat jij je eigen mening probeert te verdedigen en niet een één of ander vaststaand feit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:46 schreef cynicus het volgende:
[..]
En daarmee leg je de vinger op de zere plek
Feit: overmatige stikstofuitstoot is schadelijk voor de natuur. Legio wetenschappelijk onderzoek bewijst dat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waarom geldt dat niet ook voor jou? Uiteindelijk is alles het resultaat van wat mensen willen. Jij vindt iets anders dan ik. Dat mag, maar wees er dan ook van bewust dat jij je eigen mening probeert te verdedigen en niet een één of ander vaststaand feit.
Bij Nattekat is alles een mening waar je het gewoonweg mee eens of oneens kan zijn zonder daarvoor met steekhoudende argumenten, ratio of logica te hoeven komen. En jouw ongeïnformeerde mening weegt natuurlijk even zwaar (nee wacht: veel zwaarder) dan die van experts in hun vakgebied. Welkom in de wondere wereld van feitenvrij discussiërenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Feit: overmatige stikstofuitstoot is schadelijk voor de natuur. Legio wetenschappelijk onderzoek bewijst dat.
Mening: "natuur is stom" - Nattekat
Is dat onderscheid daadwerkelijk te moeilijk voor je? En je hebt je veterstrikdiploma wél gehaald?
*zucht*quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Feit: overmatige stikstofuitstoot is schadelijk voor de natuur. Legio wetenschappelijk onderzoek bewijst dat.
Mening: "natuur is stom" - Nattekat
Is dat onderscheid daadwerkelijk te moeilijk voor je? En je hebt je veterstrikdiploma wél gehaald?
Dat is mijn punt, het gaat niet om jou of om mij, het gaat om ons. Kijk je naar de maatschappij dan vind het overgrote merendeel dat natuur belangrijk is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waarom geldt dat niet ook voor jou?
Nou, dan ga je er voor het gemak even vanuit dat biologische en fysische limieten niet gelden. De natuur levert onmisbare diensten, dat is een feit. En voor een functionerende natuur die niet bij elke tegenslag als een kaartenhuis inelkaar stort heb je biodiversiteit nodig. En juist zaken als stikstofdepositie reduceren biodiversiteit sterk.quote:Uiteindelijk is alles het resultaat van wat mensen willen.Jij vindt iets anders dan ik. Dat mag, maar wees er dan ook van bewust dat jij je eigen mening probeert te verdedigen en niet een één of ander vaststaand feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |