Niet gespeeld, maar vind het concept veel sterker dan de uitwerken. Helaas gebeurt dat vaker bij recente WotC avonturen.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:34 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Zijn er ook mensen die Icewind Dale: Rime of the Frostmaiden spelen/gespeeld hebben?
Wat vond je er van?
Ik heb bij Dragon of Icespyre peak ook echt heel veel qua verhaal moeten doen om het ene beetje interessnt te maken. Anders is t gewoon een stel dungeons doorlopen om sterk genoeg te worden om de draak te verslaan, waarvan je vanwege de titel van de campaign binnen 1 minuut weet waar ie zich bevindtquote:Op donderdag 19 december 2024 14:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Niet gespeeld, maar vind het concept veel sterker dan de uitwerken. Helaas gebeurt dat vaker bij recente WotC avonturen.
Echter, is er RUIM voldoende om er een mooi geheel van te maken, met een beetje werk.
DND Date nights?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:17 schreef DoomCow het volgende:
Gisteren weer een sessie gehad in onze homebrew campaign. Op een gegeven moment was het tijd voor de date-night die er al een tijdje aan zat te komen. 1 speler heeft een serieuze date met een NPC, een andere speler heeft een fun date via een dating service (die ook het evenement sponsort). Mijn karakter is gevraagd voor een niet-romantische avond met een mysterieuzere NPC (met begeleiding van een gezamenlijke vriendin) en een 4e speler gaat in de buurt zitten om te kijken of hij wat de date van een van de andere spelers kan verstoren,
Mijn paladin kiest een tafel uit in het midden van de zaal, en vraagt op een gegeven moment of hij toestemming krijgt van zijn 2 tafelgenoten om een spreuk te gebruiken om het gesprek wat eerlijker te laten verlopen. En nadat hij dit krijgt cast ik een Zone of Truth. de DM besluit dat de saving throws langer werken dan 1 ronde om tijd te besparen. Zelf rol ik een nat 20 op mijn eerste save en verder zijn er 2 NPCs die de save halen (waarvan 1 aan mijn tafel zit)
Coolquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:20 schreef ashardalan het volgende:
Morgen beginnen met sessie 0 voor een 5.24 campagne, maar WotC heeft geen boekhouder gemaakt... Zelf er maar 1 ontworpen: https://makerworld.com/en/models/1153282
Mathfinder (quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht heel even dat je een boekhouder-class bedoeldeDie bestaat ongetwijfeld voor Pathfinder
Die updates?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:24 schreef ashardalan het volgende:
Ik heb een "oepsje" gedaan & iets gekocht
@:Ang3l mocht je van je B&G Phandelver af willen...
ja de 2024 boeken van PHB, DM en monster.quote:
Ja ja... Je campagne sterft toch wel door planningsconflicten... Je kan het beter maar preventief opgeven en mij de set verkopenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet echt aan t gebruiken, maar dat komt nog wel
Paart handout wel (omdat er nog een groep in Lost Mines zit).
Maar het "Below" gedeelte is nog on aangeraakt.
Waarom niet gewoon live?quote:Op dinsdag 1 april 2025 08:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja de 2024 boeken van PHB, DM en monster.
Inmiddels een VTT gemaakt voor de volgende campagne die ik op tafel kan gooien, nu nog een computerscherm in omkisting, maar ga vd zomer maar eens een TV inbouwen in een tafelblad.
Zooi mooie animated maps erbij nu.... nu nog leren spelen
Printen. Koop een 3D printer & ga printen. Ik print* ze (verkoop) voor 1.50 per print uur. wat in 99% van de minis op medium grootte uit komt op 1,5-3 euro verkoopprijs. Kostprijs is daar iets onder.quote:oh that reminds me, zijn er behalve op ali/etsy ook ergens goedkope mini's te kopen? (lieft met verf, want ga zelf niet zitten verven). Ik zou er een stuk of 10 nodig hebben voor op het speelveld, maar weinig trek 100 eur ofzo neer te lappen voor wat van die dingen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ja... Je campagne sterft toch wel door planningsconflicten... Je kan het beter maar preventief opgeven en mij de set verkopen
to be fair, een 3d printer is ook weer een paar honder euro, dan is het kopen van een paar simpele figures toch goedkoperquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:41 schreef ashardalan het volgende:
en P1s, A1 van Bambulab, of Anycubic Cobra, Elegoo's laatste printer, etc. Creality is het enige merk welke ik actief afraad, 100% vanwege het totale gebrek aan quality control daar.
Recent mijn Strahd campaign geëindigd. Voor mijn karakter niet goed, maar wel het verwachtte einde.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus niet!
Bij Lost mine of phandelver zijn ze al bij de ingang van wave echo cave. Komt helemaal goed!
De andere campagne (Dragon of icespyre peak) is bijna bij de draak zelf.
Beide richting een einde. Dus ben benieuwd of ze door willen. En of ik dan de DM blijf, of iemand anders t wordt.
Curse of Strahd, met mij als speler, is ook bijna ten einde.
Rhyme of the Frostmaiden is nog maar pas begonnen.
Niet als je er zoveel print als ikquote:Op donderdag 3 april 2025 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
to be fair, een 3d printer is ook weer een paar honder euro, dan is het kopen van een paar simpele figures toch goedkoper
christ wat een geldquote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef ashardalan het volgende:
draak kopen, ga je al snel naar de 25-150 euro, al naar gelang grootte.
D&D schaal is 28mm, en de printtijd verschild vooral met de complexiteit van het model. Gemiddeld op een X1c een uur tot anderhalf. Maar da's een vrij snelle printer.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
christ wat een geld
Maar nee, ik heb echt like... misschien wat ratten of honden nodig en misschien wat skelly's ofzo. dus dan haal je een printer er niet uit, haha
Hoe lang doe je eigenlijk over het printen van een normale kleine (wat is dat, 35mm?) ? Duurt dat echt uren of like 10 min? Totaal geen idee hoe snel zo'n printer is
Damn dat dat nog zo lang duurt joh. Had echt t idee dat het in 10-15 in klaar zou zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 06:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
D&D schaal is 28mm, en de printtijd verschild vooral met de complexiteit van het model. Gemiddeld op een X1c een uur tot anderhalf. Maar da's een vrij snelle printer.
Tiamat in meerdere kleuren duurt heel veel langer
Die begint bij ons ook richting het einde te gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Recent mijn Strahd campaign geëindigd. Voor mijn karakter niet goed, maar wel het verwachtte einde.
Typisch wat voor jou.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die begint bij ons ook richting het einde te gaan.
Ik denk dat ik de bruid van Strahd wordt
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch wat voor jou.
Wij hebben een nieuwe Strahd, Barovia is veranderd in de Shadowfell. En ik ben een koe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |