SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja dat ben ik hier ook kwijt voor een bakje met saus erbij.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatste keer was het 5,50 maar ben er al een tijd niet geweest dus zal wel weer duurder zijn.
Het is een dure maand Losquote:Op donderdag 19 december 2024 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jongen met slobberig trainingsbroek voor me met tanken, op de automaat: u kunt voor Max ¤14,70 tanken.
Die pomp sloeg ook na 34s al af.![]()
Koop dan geen auto (en ga werken)quote:Op donderdag 19 december 2024 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een dure maand Los
Denk dat die kerel wilde gaan werken maar nu niet op zijn bestemming aankomt.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop dan geen auto (en ga werken)
koffie is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 december 2024 12:24 schreef Ama het volgende:
Veel klanten vandaag maar iedereen wil nog even snel voor kerst koffie halen schijnbaar.
Met trainingsbroek?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die kerel wilde gaan werken maar nu niet op zijn bestemming aankomt.
Misschien werkt ie al, is dit z'n vrije week of dag, en heeft hij de auto om allerlei redenen nodig.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop dan geen auto (en ga werken)
Precies.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt ie al, is dit z'n vrije week of dag, en heeft hij de auto om allerlei redenen nodig.
Maar zoals Los leeft zo moet iedereen leven.
Nee,quote:Op donderdag 19 december 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat dan ook weer een 'tijdelijke' oplossing tot de nieuwbouw klaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb denk ik mijn wasmachine betrapt op het proberen te eten van een sokdat is toch niet lekker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Denk dat wasmachines het een delicatesse vindenquote:
Heb je je Harry Potter plant al af?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even wat aquarellen of zo
quote:Op donderdag 19 december 2024 12:38 schreef essnhills het volgende:
Ik heb denk ik mijn wasmachine betrapt op het proberen te eten van een sokIs dat waar ze elke keer door verdwijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |