https://www.nu.nl/achterk(...)roen-rietbergen.htmlquote:Linda de Mol heeft weer een relatie met Jeroen Rietbergen. Dat gerucht deed al tijden de ronde, omdat de presentatrice en oud-bandleider van The Voice weer regelmatig samen werden gezien. De Mols management bevestigt de relatie nu tegenover Shownieuws.
In haar editorial van de nieuwe LINDA. hintte De Mol al op een relatie. "Met wie wil ik de tijd doorbrengen die me nog gegeven is? Daar ben ik inmiddels uit, al is dat een lang en moeizaam traject geweest", schreef ze.
De Mol verbrak begin 2022 haar relatie met Rietbergen. Aanleiding was dat de muzikant en bandleider had toegegeven dat hij in het verleden seksuele relaties met vrouwen heeft gehad die betrokken waren bij het programma The voice of Holland.
Het programma werd stilgelegd wegens seksueel grensoverschrijdend gedrag. De Mol liet toen weten dat ze in "een vreselijke nachtmerrie" leefde. In september van 2022 ontkende De Mol nog met klem dat ze terug zou zijn bij Rietbergen. "We praten af en toe. Met hulp van een therapeut, omdat er nogal wat gebeurd is", zei ze destijds.
Er werd een zaak gestart tegen Rietbergen, maar die werd door het OM geseponeerd. Een vermeend slachtoffer van de bandleider is een artikel 12-procedure gestart, omdat ze wil dat hij alsnog vervolgd wordt.
quote:
als het lullie niet boeit moet je niet in SHO komen voor de heetste nieuwtjes over de celebs, ouwe reusjesquote:
Heeft hij iemand verkracht?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
Linda vindt verkrachten dus de normaalste zaak van de wereld?
Sommige mensen zijn heel apart met vreemdgaan, ookal doen ze het 10 x ze blijvenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:47 schreef roos94 het volgende:
Als je alles optelt wat deze Jeroen heeft uitgespookt, wat moet Jeroen dan nog doen dat Linda hem wel dumpt? Er schijnen weinig grenzen voor haar te zijn, zeg maar.
Vertel: wie heeft hij verkracht?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
Linda vindt verkrachten dus de normaalste zaak van de wereld?
Maar dit is niet alleen vreemdgaanquote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel apart met vreemdgaan, ookal doen ze het 10 x ze blijven
Hij was als bandleider bij The Voice lekker met de kandidaten bezig.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:27 schreef Jojoke het volgende:
Wat had hij ook alweer gedaan? Ik ben het ondertussen vergeten (net als Linda blijkbaar)
https://www.demorgen.be/n(...)of-holland~b231beef/quote:Meer dan 40 jonge vrouwen namen contact op met BOOS over grensoverschrijdend gedrag van bandleider Jeroen Rietbergen. “Eerst contacteerde hij me zakelijk. Later vroeg hij ook foto’s, en hij vroeg om samen een hotel te boeken”, vertelt één van de vrouwen anoniem in de uitzending. “Hij zei me dat ik ‘niet te geil’ mocht doen tijdens de opnames.” “Hij vroeg of ik me ‘daar beneden had geschoren’”, zegt een andere vrouw. “En hij stuurde me een dickpic.”
Iets groots, ergens.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar heeft die kerel iets waar zij in katzwijm voor valt.
Dat is niet 1 schuivertje. Die 40 vrouwen zijn waarschijnlijk maar een topje van de ijsberg, want alleen bovenkwam vanwege de aanklachten.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij was als bandleider bij The Voice lekker met de kandidaten bezig.
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)of-holland~b231beef/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |