abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 20:40:09 #126
441859 crew  Lenny77
pi_217099720
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 20:39 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen die zonder ironie een gesprek kunnen starten met de zin 'Ik heb het even nodig dat je...'
Wie zegt zoiets zelfs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217100203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 20:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wie zegt zoiets zelfs
Het zijn gekke trucjes, ik heb het wel meegemaakt. Van die dingen die je normaal op verdrietige Tedtalks ziet over hoe je succesvol leiding geeft maar dan gebruik je ze tegenover mensen die gewoon alleen maar hun best doen en niks misdaan hebben. :+
-nee-
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 21:25:26 #128
441859 crew  Lenny77
pi_217100254
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het zijn gekke trucjes, ik heb het wel meegemaakt. Van die dingen die je normaal op verdrietige Tedtalks ziet over hoe je succesvol leiding geeft maar dan gebruik je ze tegenover mensen die gewoon alleen maar hun best doen en niks misdaan hebben. :+
Geef eens een voorbeeld?
Ik heb het even nodig dat je... (de was doet? kinderen van school haalt?...)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217101289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geef eens een voorbeeld?
Ik heb het even nodig dat je... (de was doet? kinderen van school haalt?...)
'Ik heb het even nodig dat je dit voor me doet en er niet moeilijk over doet'
-nee-
pi_217101703
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
Globaal? Rokers, vrouwen met een ego. Vrouwen die zichzelf heel belangrijk vinden.

In een relatie? Niet kunnen zoeken naar compromissen/oplossingen, niet kunnen/willen toegeven dat je fouten maakt of sorry kunnen/willen zeggen. Vasthouden aan jouw standpunt zonder open te staan voor wat de ander te melden heeft. Denken dat rekening houden met iemand hetzelfde is als iemand willen veranderen. Denken dat groeien in een relatie hetzelfde is als willen veranderen.
Opeens alles wat de eerste paar maanden geen issue was opeens wél een issue laten worden. Ruzie maken puur om het ruzie maken, de kleinste dingetjes uitvergroten. Zoeken naar dingen die je niet leuk vind aan de ander om maar iets te hebben om op te fitten. Wanneer jij een grens aangeeft daar overheen gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh. Ja, dat :')
Wat me opvalt hier in de lijstjes van mannen en vrouwen, is dat meer vrouwen empathie ertussen hebben staan en mannen meer andere kenmerken zoeken of iig belangrijker lijken te vinden. Ik geef je een voorbeeld. Wat heb ik aan een partner die fouten kan toegeven of sorry zeggen als die fouten hem eigenlijk niet boeien? Ik wil een empathische en betrouwbare partner die begrijpt dat vreemdgaan not done is en mij pijn zal doen dus die kenmerken staan bovenaan mijn lijst want dat kan mijn leven ook verpesten. Dit soort fouten moeten dus helemaal niet gemaakt worden. Ik denk dat mannen iha zich teveel door andere dingen laten leiden en dan op de blaren gaan zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')