SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
De laatste keer heb ik me gewoon bij andere mensen op die steen gefrot. Ja sorry hoor, ga niet meer steeds wachten en dat anderen alsnog voordringen.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja das echt kei irritant
volgende keer gewoon terugjanken als een klein kind
zou mijn eerste ingeving zijn maar weet het niet meerquote:
Ik ben 1x in Disney geweest als kind en weet er amper nog iets van, ik ken dit nietquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De 3D hebben ze weggehaald, aar soms komt je maag nog wel in opstand
We zijn ook drie keer in pirates en haunted mansion geweest, en twee keer in buzz lightyear
O ja ik las het hier ook in het nieuws, wtfquote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef mschol het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-google-streetview
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik me gewoon bij andere mensen op die steen gefrot. Ja sorry hoor, ga niet meer steeds wachten en dat anderen alsnog voordringen.
indyquote:Op woensdag 18 december 2024 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Achtbanen met loopings trek ik ook steeds slechterKan m'n hoofd ook niet stilhouden in dat ding dus dat rammelt alle kanten op, krijg er echt koppijn van.
Ik ben er alleen als volwassene geweestquote:Op woensdag 18 december 2024 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou mijn eerste ingeving zijn maar weet het niet meer
[..]
Ik ben 1x in Disney geweest als kind en weet er amper nog iets van, ik ken dit niethoogtepunten waren destijds voornamelijk tijgertje ontmoeten enzo
Halverwege seizoen 2 begon het eigenlijk pas netquote:Op woensdag 18 december 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben afgehaakt halverwege seizoen 2 ofzo
Ik wel, de eerste keer, en we wisten dat niet. We dachten voorin te zittenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
indy![]()
helaas nooit achteruit rijdend kunnen rijden
Als ik niet zo misselijk was zou ik deze motie steunen.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Zwavelstokjes --> satéstokjes --> zin in eten.
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er alleen als volwassene geweestmaar ik was ook al 12 ofzo toen dat park überhaupt open ging.
is daar een trillende steen?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:53 schreef Crack_ het volgende:
Al die kleine kindjes die die trillende steen bij de trol doodeng vinden is ook zo schattig![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel, de eerste keer, en we wisten dat niet. We dachten voorin te zittenTering wat heb ik gegild. Paar jaar later waren we er weer en keek ik er juist naar uit, maar toen reed ie gewoon vooruit. Heel saai.
Broek open doen, dat scheelt weerquote:Op woensdag 18 december 2024 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik niet zo misselijk was zou ik deze motie steunen.
Herman Finkersquote:Op woensdag 18 december 2024 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik noem dat sprookje altijd Meisje met de eierstokjes.
Finkers
nee, dat is volgens mij in al die jaren volledig langs mij heen gegaanquote:Op woensdag 18 december 2024 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]bij die onverstaanbare trol met dat gordijntje?
Jaquote:Op woensdag 18 december 2024 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herman FinkersGing altijd naar z'n theatervoorstellingen vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |