Niet als je een baan hebt ipv een tewerkstelling.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn kerstborrels toch voor?
Jij werkt bij een verkeerd bedrijf dusquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet als je een baan hebt ipv een tewerkstelling.
Pleur op gek, ik ben gewoon eerlijk en open.. ga weg met die negativiteit!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij werkt bij een verkeerd bedrijf dus
Ah, dat zoek je, zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pleur op gek, ik ben gewoon eerlijk en open.. ga weg met die negativiteit!
Haai!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oh lekker, je hebt vakantie. Twee weken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vakantie !
< Grijpt je voor een spontaan dansje
Ahhh dat is schattigquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik gewoon ff zin in
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh lekker, je hebt vakantie. Twee weken?
Ik werk gewoon de komende weken, op de feestdagen na dan.
< danst mee.
Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Verplicht bij ons.. maar vind dat wel lekker... zelf vakantie nemen ben ik niet zo goed in
Dus... Ja! Whooohooo.....
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Verplicht bij ons.. maar vind dat wel lekker... zelf vakantie nemen ben ik niet zo goed in
Dus... Ja! Whooohooo.....
Vind je het lekker ruiken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was laatst met mijn dochter op stap... en heb toen wierrook gekocht.. niet nieuw, heb dat wel vaker gehad. Het grappige is echter, we zijn nu al drie weken verder... en ik ruik het elke dag
Het vreemde is echter.. heb het nog nooit aangestoken.. het ligt gewoon op de kast.
#GoedSpul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |