abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2024 @ 21:03:04 #1
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215913139
Hallo allemaal. Het is de uitkeringsgenieter hier.

Vandaag weer een Food review op de tafel. We gaan voor sparibs van een lokale tent. Ik heb aangegeven dat ik wil dat het bezorgd wordt rond 20:00 uur. Dat lijkt mij oké dan is het een dan is het eigenlijk gewoon vrij vroeg avondeten wat ik ga doen. Mijn eten is er een half uur later dan dat ze hadden aangegeven, maar we kunnen in elk geval eten sausjes en een salade relaxt. Er zit patat bij die is ook niet voor deze Food preview die ga ik een ander keertje doen en dan hebben we hier de spareribs en ik kan je vertellen. Het zijn er veel want die bak weegt veel. Bak weegt zwaar. Dit heb je dan wordt een beetje je gek eten. Het is zo sappig jongen.

Kijk nou echt niet gezond eigenlijk is het puur eigenlijk alleen bot pak in mijn handen heb hm vervelend is het is zo mals. Het glijdt gewoon van bot af buiten dat het in deze situatie vervelend is omdat je er ongelooflijk vieze klauwen van krijgt eet het heel lastig ik ga meteen eerlijk zijn als je goede spare ribs wil eten dan moet je zie hier halen. Het is ongelofelijk mals.

Bedankt voor het kijken, vergeet niet te liken en te abonneren. Oké dat was het bye bye Houdoe
Je bent een waardeloze agent.
pi_215914191
vlees eten anno 2025 :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215914317
Braddy is back!
pi_215915619
goede review ik ga daar ook een keer patat halen nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')