SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hedonisn'tquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben denk ik geen hedonist
The Latex Decadequote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt een jaren ‘80 dingetje
hahaha nice, wat heb je gehaald en wat staat er nog op de planning?quote:
Voel ik me toch heel even jongquote:Op woensdag 18 december 2024 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt een jaren ‘80 dingetje
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch nietquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Had lastminute eurodisney geboekt, twee kaartjes voor Robbie Williams en ook eentje voor Gary Barlow en "moet" Londen nog even boeken, en dat in twee weken tijd ofzo. Dat is voor mij heftig.
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch niet
Hoop dat je vannacht eindelijk een keer goed slaapt danquote:Op woensdag 18 december 2024 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik klink lekker heesen afgelopen nacht heb ik weer liggen snotteren en rochelen. Heb geen oog dicht gedaan en werd om vier uur bezweet wakker
Ik was twee weken geleden in Disney, zo lastminute was hetquote:Op woensdag 18 december 2024 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Disnep? Hier ook net geboekt voor volgend jaar kerst en bijna Robbie gedaan, maar dacht daarna ‘boeien’ dus toch niet
Absoluut slecht hier. Het regent klachtenquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zei van de weke dat Qbuzz slecht was.
De bussen zijn lelijk, maar de stoelen zitten wel beter.
Oh lolquote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden in Disney, zo lastminute was het
Hier zetten ze touringcars in, want niet genoeg bussen beschikbaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut slecht hier. Het regent klachten
quote:Op woensdag 18 december 2024 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha nice, wat heb je gehaald en wat staat er nog op de planning?![]()
Zit je door deze uitgaven in een soort FUCK IT YOLO-flow of meer toeval?
Het kwam even zo uit maar er wordt even niet zoveel gespaardquote:Op woensdag 18 december 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Had lastminute eurodisney geboekt, twee kaartjes voor Robbie Williams en ook eentje voor Gary Barlow en "moet" Londen nog even boeken, en dat in twee weken tijd ofzo. Dat is voor mij heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |