SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Schanu op 20-12-2024 22:05:50 ]
Ik vind het hema papier toch wel het beste papier. Niet te dun maar ook niet te dik, ruitjes aan de achterkant voor makkelijk recht knippen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wow, wat een enorm pakket, wat een zorg is daar aan besteed. En ja, dat folie was hier eens maar nooit weer, wat een drama om mee te werken.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:59 schreef Schanu het volgende:
Wij kregen vanavond niet 1, maar 2 dozen vol met cadeautjes en lekkers van @:summer2bird en een ontzettende gulle gever![]()
Lieve Summer2bird, wat vind ik het fijn dat ik je heb mogen ontmoeten en wat ben je een prachtig mens. En al zijn mijn tranen opgedroogd, ik ben nog steeds emotioneel door het pakket en je lieve woorden. Je hebt ons geraakt in ons hart, dankjewel![]()
Lieve gever, we zijn overrompeld door de hoeveelheid en dat je het mogelijk hebt gemaakt dat dit pakket samengesteld kon worden. Dankjewel voor je enorme gulheid, ik vind het ongekend mooi dat je dit doet![]()
Beide bedankt voor dit oh zo nodige lichtpuntje. Door mensen als jullie is de wereld een stukje mooier. En organisatoren van deze actie, en alle andere gevers en shoppers, dit geldt natuurlijk voor jullie allemaal. We hadden het er nog over hoe bijzonder deze actie is, dat onbekenden met zoveel liefde en zorg zoiets voor een ander doen, dat dat meer zorg en liefde is dan we krijgen van onze naasten. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe veel dit met ons doet![]()
Fotospam zet ik even in een spoiler. Een hele doos vol met cadeautjes voor de meiden, wat gaan ze blij en verrast zijn! Het idee is dat we ze laten uitpakken op kerstavond![]()
En een doos vol met lekkers, een oliebollenpakket (inclusief een kookschort, vrouwlief krijgt áltijd vlekken in haar kleding als ze kookt dus dit kookschort gaat heeeeeel vaak gedragen worden!), kerstversieringen, een fantastisch Zuivelhoeve pakket met nootjes, worst, heksenkaas met stengeltje en kaas, zelfs een pathe cadeaubon erbijeen super grappige kerstmuts met ledlampjds die vrouwlief zich direct heeft toegeëigend haha, 2 herbruikbare stoffen boterhamzakjes waar ik deze zomer nog over twijfelde om ze te kopen maar wat ik niet had gedaan omdat ik vond dat ik het niet nodig had. Alsof je het wist Summer2bird
Een mooie mok met chocolademelk én chocola op een lepeltje om zelf chocolademelk te maken (zelfs wit, die heb ik nog nooit gehad dus ik ben super benieuwd). En nog 3 extra cadeaus voor vrouwlief en mij die we nog even proberen dicht te laten.
En nog even extra aandacht en hulde voor de prachtige inpakkunsten, echt wauw. Ik krijg al ruzie met folie inpakpapier als ik er alleen al naar kijk, maar deze cadeautjes zijn stuk voor stuk zo mooi ingepakt dat het eigenlijk zonde is om ze uit te pakken![]()
Nogmaals bedankt, ook voor de mooie en lieve kaart. En de brief met alle cadeautjes voor de kinderen genummerd en uitgeschreven zodat wij alvast weten wat er inzit en we vooraf kunnen kijken of er bijvoorbeeld geen dubbele tussen zitten. Zo lief en doordacht
Ik ga dit warme gevoel nog heel lang vast proberen te houden en geniet hier intens van
Ik ben heel blij dat het pakket zo goed ontvangen werd. Jullie zijn lieve mensen en hebben het enorm verdiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet er lekker van en fijne feestdagen
Twiddel
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:59 schreef Schanu het volgende:
Beide bedankt voor dit oh zo nodige lichtpuntje. Door mensen als jullie is de wereld een stukje mooier. En organisatoren van deze actie, en alle andere gevers en shoppers, dit geldt natuurlijk voor jullie allemaal. We hadden het er nog over hoe bijzonder deze actie is, dat onbekenden met zoveel liefde en zorg zoiets voor een ander doen, dat dat meer zorg en liefde is dan we krijgen van onze naasten. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe veel dit met ons doet
Katten, you've got to love 'm!quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:33 schreef Donna het volgende:
Wat een doos!! Zo vol, zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was ook een beetje in shock van de hoeveelheid.
[ afbeelding ]
Overzichtsfoto van alle cadeaus!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Details!
[ afbeelding ]
Gips gieten voor grote mensen
[ afbeelding ]
Kat geniet van stukje eend snack
[ afbeelding ]
En gaat er vandoor met de rest![]()
Het is echt te veel om op de noemen! Koffietjes (echt mijn favorieten), Baileys!!!, heel veel chocola, een kerstcadeau lampje dat verandert van kleur, handzeepje, boeddha met specifiek geluk, echt heel lief vind ik dat! En een helende steen (red healer) vind ik ook super lief en zo bedachtzaam. Heerlijke losse thee, kerst ornamentjes voor ons allemaal. Sokken voor ons drietjes, ik had 2 paar (maar je ziet er maar 1 haha).
Barbies en veel kleurboeken, krasbladen, chenilledraad, schilderen op nr, notitieboekje en een vilten kerstboom knutsel voor de meiden.
En gips gieten. En dat zit er ook voor mij bij haha! Echt zo leuk, ik vind het top. Het volwassen gips gieten is de foto met dat plankje met die waxinelichtje 'bakjes' er op. Ik kan het woord 'familie' en het huisje gieten en die dan in die plank steken. Echt heel tof!![]()
En voor mij een borduurboek met allemaal kleine patroontjes om elke dag in 2025 iets te borduren wat die dag beschrijft zeg maar. Echt zo blij mee! En via de e-mail nog Harlan Coben e-books ontvangen en andere (thriller) boekentips.![]()
En dan komt er ook nog iets. Onvoorstelbaar zoveel! En ik had al van de grote wensen donateur zo'n heerlijke verrassing van Hugo Boss gehad.
En de kattensnacks niet te vergeten. Kan ze niet laten liggen zoals jullie zien op de foto.![]()
En ik vergeet vast wel iets te noemen het is zoveel.
Echt fantastisch. We zijn zo blij. Oh en een Barbie drinkbeker voor m'n jongste dus die zit al te tanken. Op de foto zie je ook al dat er drinken in zit haha.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo lief dit!
Ergens in mijn conversaties met de shopper heb ik iets gelezen over anoniem en ik vind die PM niet zo snel terug, dus de shopper en donateurs mogen zichzelf bekend maken als ze willen. Het is zo lief!![]()
Bedankt!
Het stelen van de eend snacks was net even belangrijker.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Die zit te wachten tot de doos leeg is..
quote:Ik ben nog steeds een beetje overdonderd en weet niet goed wat te typen. Ook wij hebben een heel mooi kerstpakket gekregen. Een grote doos helemaal vol met ingepakte pakjes, die heel goed uitgekozen bleken te zijn! Mijn dochter was enthousiast met uitpakken, er zit veel lekkers en moois in voor de momenten dat zij bij mij thuis is. De cadeautjes waren een schot in de roos, de roze en paarse kerstdecoratie, het baksetje ❤ En de boeken al helemaal, dit is helemaal haar smaak. Van één van de schrijvers heeft ze ook boeken op haar digitale leeslijst staan! De gever is duidelijk beter op de hoogte van zulke dingen dan ik zelf…. Ook zat er leuk speeltje voor de kat bij, daar gaat ze nog wel meespelen maar nu was het bang aangelegde beest vooral onder de indruk van de hoeveelheid cadeaupapier!!! Als laatste uitgepakt werd een verrassing, een heuse Takkie plaid ❤ Daar houden we van en gaan we zeker onder zitten een filmpje kijken.
Beste Magica, bedankt voor dit mooie kerstpakket en nogmaals voor de adventkalender ook. Superlief en attent. Wij zijn er echt blij mee.
En ook nogmaals bedankt grote wensen donateur voor ons andere cadeau en Laziness en Sharuun01 voor het organiseren van dit feest. 🎄
Leuk! Ze had me al gepmd ook. Fijn dat het goed bevallen is!quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef laziness het volgende:
De ontvanger van het pakket van @:Magica wil ook graag anoniem het enthousiasme delen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Schanu op 22-12-2024 18:37:25 ]
Zo verdiend, lieve forumzus ❤ @ZombieQueenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:42 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat veeeeeel!!! Oooh het eerste wat in mij opkomt is 'dit is veeeeel te gek, zoveel?!' Ooooh wat ontzettend lief! Ik ben echt echt echt niet stiekem aan het huilen.
Lieve donateur en shopper, ik zou jullie zo graag willen knuffelen.ik ben echt sprakeloos.
Dankje dankje dankjewel!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2024 18:23 schreef Schanu het volgende:
Ik had in mijn hoofd dat we met kerstavond zouden uitpakken. Alleen vandaag liep de dag niet zoals gepland wegens afzegging van een afspraak. En daar gaat de 8 jarige heel erg slecht op. Die was flink overstuur en uit haar doen dus de dag leek niet meer te redden.
Maar @:Summer2bird had al gezegd dat we zelf mochten kiezen wanneer we konden en wilden uitpakkendus vanavond hebben we na een lastige dag besloten dat dit bij uitstek een goed moment was omdat de meiden het heel goed konden gebruiken.
En wat zijn ze enorm verwend, niet te bevatten. De 8 jarige gilde van plezier bij het uitpakken van de knuffels (en wat zijn ze leuk!), ze zijn haar nieuwe lievelingsDe 6 jarige is helemaal in haar nopjes met haar make-up koffer en kan niet wachten tot ze kan beginnen met het ontwerpen van haar eigen kleding op de modepop en het maken van de armbandjes
Stitch was een schot in de roos (zie ook de pyjama van 8 jarige, groot fan haha), de kwartets stonden hier al op het verlanglijstje, in de dagboekjes werd direct geschreven, de boeken moesten meteen gelezen worden. De puzzel, de klossen en het spelletje staan voor morgen geagendeerd want alles moet meteen uitgeprobeerd worden
![]()
En de boeken, zóveel boeken, en zulke leuke! Daar kunnen ze enorm lang mee vooruit!Kortom, alles was helemaal perfect en zo mooi en met zorg uitgezocht. Woorden schieten dan ook tekort, lieve @:Summer2bird (en donateur), bedankt voor deze prachtige cadeaus
![]()
2 cadeautjes heb ik er uit gelaten trouwens, het spel rummikub en triominos omdat ze die al hadden. Daar gaan we een ander kindje heel erg blij mee maken![]()
Vrouwlief en ik hebben onze nog ingepakte cadeautjes ook uitgepakt, heerlijke dikke sokken en een bonbons adventskalender (heerlijk!). Naast alles wat we al gekregen hadden aan lekkers, de pathé bon, de kerstversieringen, etc, dit is eigenlijk gewoon veel te gek en veel te veelNogmaals zo ontzettend bedankt
![]()
Fotospam volgt zo weer even in de spoiler.Wat ontzettend mooi om te lezen! Ben heel blij dat het allemaal goed is ontvangen. Ook super leuke fotos, zo leuk om te zien allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zien er erg blij uit
![]()
Fijne kerst en geniet ervan
Twiddel
Ach hemel. Sterkte Ingrid voor jou en je vriend. Hopelijk wordt het toch nog een beetje een fijne kerst voor julliequote:Op maandag 23 december 2024 21:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vriend heeft donderdag zijn onderbeen gebroken, gisteren thuis gekomen. Veel gedoe en geregel hiero. Geen kerst met de schoonfamilie kunnen vieren gisteren helaas.
Alst allemaal een beetje lukt gaan we morgen de cadeautjes uitpakken.
1e kerstdag komen zijn broer en vrouw hier langs en hebben we besloten dat ze blijven eten, toch nog het kerstgevoel.![]()
2e kerstdag gourmetten thuis, dan doen we wel thuisbezorgd bij Richs bedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |