Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weetquote:
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat jij niks weet wil niet zeggen dat ik niks weetOf je bent 1 van de 2. Alle opties liggen nog open......
quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail gezien en T&T is doorgegeven.
[..]
DM verstuurd met T&T.
[..]
Heb jij je pakket binnen?
Klopt, kreeg het bijna de trap niet opquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is een flinke!
Top want nu mis ik er nog maar 2 waar ik niks van weet
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]Er is wat bezorgd voor <voornaam> <voornaam>, haha.
En ik vroeg bij de receptie of er wat bezorgd was.
"Voor wie?"
- "<achternaam>"
"even kijken", "Nee, alleen wat voor <voornaam>"
- "Oh, dat ben ik"
"Weet je het zeker?"
- "Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik <voornaam> ben".
En nu staat er dus een doos op de bank
Nu maar hopen dat het ook het pakket is
Het is een best grote Bol.com doos dichtgeplakt met tape en ik heb niks besteld, dus moet eigenlijk ook wel goed zijn. Deze kan ik natuurlijk niet dicht laten zitten, moet het toch echt controlerenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had al vernomen dat ie bezorgd was dus dit moet het zijn.
Anonimiteit is een groot goed maar alleen de username of voornaam maakt het soms wat verwarrend
Echt he, zou bijna blij zijn als kerst weer voorbij isquote:
Oh nooes!quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:10 schreef Donna het volgende:
Nou ik zou mijn pakket gaan halen, maar m'n kleuter is ZO dwars en ZO aan het janken. Dus ik ga morgenochtend zonder kinderen.
![]()
We gaan het wel samen uitpakken hoor morgen!quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nooes!
En er zit nog wel zoveel leuk voor haar/hen in![]()
Robin Cook fan?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:00 schreef ludivinelaurel het volgende:
Hoi hoi!
@:heywoodu is mijn lieve gever, ik las hier dat hij een kaartje vergeten was, dus dacht ik: ‘wacht maar even met de verslag, mss komt de kaart alsnog’, lo behold, daar was ie vandaag! Een hele lieve kaart!Ik wist dat hij mijn gever was vanwege de dieren voedselpakket voor mijn schatje van een poes.
[ afbeelding ]
Ik kwam een paar dagen geleden ‘s nachts thuis en zag een enorme gevaarte voor mijn deur, dat woog zeker een kilo of 15.Gelukkig kon ik het binnen slepen met minimaal pijn vanwege hernia.
De volgende dag heb ik gelijk alles uitgepakt, whoops, kon niet wachten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoppa, zeer veel boeken kwamen tevoorschijn, niet zo gek dat de doos zo zwaar was. Allemaal thrillers, super!Ik ben heel blij met Peston & Child boeken, nu kan ik verder met belevenissen van Nora Kelly en Corrie Swanson.
[ afbeelding ]
Alsof hij mijn gedachte kon lezen is er deze legpuzzel!Ben gek op legpuzzels en steampunk. En dit is geweldig en perfect!
[ afbeelding ]
En thee!! Ben een thee leut, hier kan ik een tijd mee doenIk vraag wel een vertaling aan mijn buurvrouw voor de thee in houten doosje, ruikt in ieder geval heel lekker!
Heywoodu en vriendin, heel erg bedankt!
Ook een pootje en een kopstoot van Davis
[ afbeelding ]
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgenquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Robin Cook fan?
Had ik dat een paar jaar geleden geweten, toen ik mijn collectie wegdeed![]()
Hebben we geen Ruil-topic ergens of zo...?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:06 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Ha! Ik heb zelf een collectie, dus geen zorgen
Ben een groot fan van Preston & Child.
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 16:36 schreef laziness het volgende:
@:Heywoodu die inpak skills zijn meer dan prima hoor 👌🏻
Goed delegeren is ook een pluspunt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zullen de skillz van z'n zus wel zijn
https://ibb.co/PxZyVn2quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:56 schreef PoesInDoos het volgende:
Pakket is geopend en viel ERGGG in de smaakZoon helemaal flabbergasted over de hoeveelheid VBucks (Fortnite) die hij heeft gekregen
Ik ben erg blij met het Ritualssetje en alle lekkere dingen die er verder in het pakket zaten. De poeskes zitten al aan de snackstokjes
Geen kaartje en geen bericht, dus anonieme gever; dankjewel!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |