abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8596597
Ok,

je hebt een date, met elkaar naar de film ofzoiets.

- Hoe gedraag je je?
- Hou je je rustig of ga je toch uiteindelijk over op zoenen?
- Hoe geef je aan dat je haar leuk vind?
- Zeg je: "he mag ik je zoenen?" of "Probeer je met oogcontact/lichaamstaal dit duidelijk te maken?"
- etc.

wilde ik wel weten!

pi_8596715
Relax wees jezelf lukt het niet dan ws het ook niet de goeie hehe
Tralalaaaa
pi_8596746
Beetje onmogelijke vragen... ligt maar helemaal aan de persoon, aan de situatie, aan wat je gaat doen, of het wederzijds klikt, of je een relatie wil of een scharrel, of je introvert of extravert bent, etc etc etc...
pi_8596770
gewoon je zelf zijn ..het heeft geen zin om je beter voor te doen dan je bent, daar komt ze later dan weer achter (mocht het zover komen)

ik vind zelf op de 1e date niet zoenen ..maar misch ben ik een beetje ouderwets

zelf zou ik nooit naar de bios gaan, maar uit eten ofzo ..dat je elkaar echt beter kan leren kennen

in ieder geval suc6

No1 ever really dies
pi_8596823
1e date is zoenen ( anders ist geen date)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8596862
Ik zeg altijd "Probeer je met oogcontact/lichaamstaal dit duidelijk te maken?" idd. Als ze het niet snapt, is dat een teken dat ik moet gaan. .

Maar zoals al gezegd; dit hangt volkomen van de situatie af. Van haar, en van jou. Go with your instincts. (niet té dierlijk )

pi_8596947
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
1e date is zoenen ( anders ist geen date)
uhhh ..ik begrijp je niet
ik vind het wel wat hebben, niet zoenen het 1e afspraakje laat je toch een beetje zien dat je netjes bent opgevoed
doet het altijd goed volgens mij

of zij moet natuurlijk aan je lippen gaan hangen

No1 ever really dies
pi_8596961
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:28 schreef piepo het volgende:

[..]

of zij moet natuurlijk aan je lippen gaan hangen

point made!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8596995
hoi, ik ben mark...

neuken?

pi_8597073
het is iig super beleefd en ook nog schattig (uit betrouwbare bron) om te vragen "mag ik je zoenen"
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_8597129
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:16 schreef drommes het volgende:
- Hoe gedraag je je?
Zoals je je normaal zou gedragen als je met een vriendin naar de film gaat. Je anders doen dan je bent ziet er niet alleen heel onnatuurlijk uit (en dat ziet/merkt je date meteen) maar het is ook nog es nutteloos.
quote:
- Hou je je rustig of ga je toch uiteindelijk over op zoenen?
Kan het niet allebei? Hangt ervan af wat er gebeurt tijdens de film. Als jij wilt maar je weet niet of zij wil, kun je es proberen om per ongeluk tegen haar aan te stoten ofzo en je hand tegen de hare aan te laten liggen. Een aai die ook als per ongeluk kan worden opgevat. Of met je knie of voet of weetikveel. Haar reactie zegt wel genoeg.[/quote]
quote:
- Hoe geef je aan dat je haar leuk vind?
Ehh, dat hangt ervan af hoe jij bent. Sommige mensen zeggen gewoon 'ik vind jou leuk' (het lijkt niet origineel maar is het juist wel), je kunt er hints naar maken of een lach. Lichaamstaal is heel belangrijk.[/quote]
quote:
- Zeg je: "he mag ik je zoenen?" of "Probeer je met oogcontact/lichaamstaal dit duidelijk te maken?"
Allebei kan het een verfrissend resultaat hebben, maar ik denk dat je het beste de tweede optie kunt kiezen. Of naar smaak combineren met optie 1 natuurlijk
quote:
- etc.
Ehh veel plezier dan maar
pi_8597137
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:33 schreef Pompiedom het volgende:
het is iig super beleefd en ook nog schattig (uit betrouwbare bron) om te vragen "mag ik je zoenen"
Wel sfeerbepalend als ze dan nee zegt
Where facts are few, experts are many.
pi_8597168
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Wel sfeerbepalend als ze dan nee zegt

ach, dan is tenminste duidelijk waar ze heen wil .............iig zonder jou
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_8597221
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:36 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

ach, dan is tenminste duidelijk waar ze heen wil .............iig zonder jou

Ok, dus iig pas aan het eind van de avond vragen als je totaal nog geen succes hebt gehad
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 19 februari 2003 @ 23:40:24 #15
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_8597255
Gewoon relaxen en niet gaan opscheppen over jezelf...
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_8597292
Ben het eens met de stelling dat et éigenlijk geen date is as er niet wordt gezoend. Dan ist mijns inziens gewoon een 'uitje' met iemand, niet echt een date...
Zoenen moet idd gewoon natuurlijk komen, en wat mij betreft het liefst zonder te vragen maar mbv lichaamstaal, dichterbij gaan zitten enzo.. laten merken dat je dichterbij wilt, dat je wílt zoenen... als dat niet beantwoord wordt; a) nóg duidelijker zijn b) accepteren dat het niks wordt, en verder gaan met je leven
pi_8597351
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:41 schreef jdmorpheus het volgende:
Ben het eens met de stelling dat et éigenlijk geen date is as er niet wordt gezoend. Dan ist mijns inziens gewoon een 'uitje' met iemand, niet echt een date...
Zoenen moet idd gewoon natuurlijk komen, en wat mij betreft het liefst zonder te vragen maar mbv lichaamstaal, dichterbij gaan zitten enzo.. laten merken dat je dichterbij wilt, dat je wílt zoenen... als dat niet beantwoord wordt; a) nóg duidelijker zijn b) accepteren dat het niks wordt, en verder gaan met je leven
Een date is een uitje met iemand die je leuk vindt, om te zien of het eventueel iets kan worden. Daar hoeft dus helemaal niet bij gezoend te worden, niet meteen tenminste.

In Amerika zijn er hele boeken geschreven over daten, daten is daar haast een cultuur. Maar goed, wel of niet zoenen heeft dus niets te maken met een date, een date zegt iets over het soort uitje, niet over wat er wel of niet gebeurt.

pi_8597382
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:44 schreef TripleM het volgende:

[..]

Een date is een uitje met iemand die je leuk vindt, om te zien of het eventueel iets kan worden. Daar hoeft dus helemaal niet bij gezoend te worden, niet meteen tenminste.

heb je een goed punt in, kan ook niks tegenin brengen, persoonlijke mening enzo
quote:
In Amerika zijn er hele boeken geschreven over daten, daten is daar haast een cultuur. Maar goed, wel of niet zoenen heeft dus niets te maken met een date, een date zegt iets over het soort uitje, niet over wat er wel of niet gebeurt.
Wat heb ik aan de fiets met wat ze in Amerika denken over daten? Ik date voor mezelf en die ander, niet voor de Amerikanen
pi_8598075
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:30 schreef Markster het volgende:
hoi, ik ben mark...

neuken?

Haha

Een vriend ...ehm kennis van mij heeft deze methode in een dronkenbui uitgebreid uitgetest. Na zo'n 20 pogingen had hij nog succes ook

-hij staat ook dan bekent als een kansloze volhouder-

pi_8598223
Mooie definitie van date:
quote:
date1
7.
a. An engagement to go out socially with another person, often out of romantic interest.
b. One's companion on such an outing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')