je hebt een date, met elkaar naar de film ofzoiets.
- Hoe gedraag je je?
- Hou je je rustig of ga je toch uiteindelijk over op zoenen?
- Hoe geef je aan dat je haar leuk vind?
- Zeg je: "he mag ik je zoenen?" of "Probeer je met oogcontact/lichaamstaal dit duidelijk te maken?"
- etc.
wilde ik wel weten!
ik vind zelf op de 1e date niet zoenen ..maar misch ben ik een beetje ouderwets
zelf zou ik nooit naar de bios gaan, maar uit eten ofzo ..dat je elkaar echt beter kan leren kennen
in ieder geval suc6
Maar zoals al gezegd; dit hangt volkomen van de situatie af. Van haar, en van jou. Go with your instincts. (niet té dierlijk )
quote:uhhh ..ik begrijp je niet
Op woensdag 19 februari 2003 23:24 schreef GizartFRL het volgende:
1e date is zoenen ( anders ist geen date)
of zij moet natuurlijk aan je lippen gaan hangen
quote:point made!
Op woensdag 19 februari 2003 23:28 schreef piepo het volgende:[..]
of zij moet natuurlijk aan je lippen gaan hangen
quote:Zoals je je normaal zou gedragen als je met een vriendin naar de film gaat. Je anders doen dan je bent ziet er niet alleen heel onnatuurlijk uit (en dat ziet/merkt je date meteen) maar het is ook nog es nutteloos.
Op woensdag 19 februari 2003 23:16 schreef drommes het volgende:
- Hoe gedraag je je?
quote:Kan het niet allebei?
- Hou je je rustig of ga je toch uiteindelijk over op zoenen?
quote:Ehh, dat hangt ervan af hoe jij bent. Sommige mensen zeggen gewoon 'ik vind jou leuk' (het lijkt niet origineel maar is het juist wel), je kunt er hints naar maken of een lach. Lichaamstaal is heel belangrijk.[/quote]
- Hoe geef je aan dat je haar leuk vind?
quote:Allebei kan het een verfrissend resultaat hebben, maar ik denk dat je het beste de tweede optie kunt kiezen. Of naar smaak combineren met optie 1 natuurlijk
- Zeg je: "he mag ik je zoenen?" of "Probeer je met oogcontact/lichaamstaal dit duidelijk te maken?"
quote:Ehh veel plezier dan maar
- etc.
quote:Wel sfeerbepalend als ze dan nee zegt
Op woensdag 19 februari 2003 23:33 schreef Pompiedom het volgende:
het is iig super beleefd en ook nog schattig (uit betrouwbare bron) om te vragen "mag ik je zoenen"
quote:ach, dan is tenminste duidelijk waar ze heen wil
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Atreidez het volgende:[..]
Wel sfeerbepalend als ze dan nee zegt
quote:Ok, dus iig pas aan het eind van de avond vragen als je totaal nog geen succes hebt gehad
Op woensdag 19 februari 2003 23:36 schreef Pompiedom het volgende:[..]
ach, dan is tenminste duidelijk waar ze heen wil
.............iig zonder jou
quote:Een date is een uitje met iemand die je leuk vindt, om te zien of het eventueel iets kan worden. Daar hoeft dus helemaal niet bij gezoend te worden, niet meteen tenminste.
Op woensdag 19 februari 2003 23:41 schreef jdmorpheus het volgende:
Ben het eens met de stelling dat et éigenlijk geen date is as er niet wordt gezoend. Dan ist mijns inziens gewoon een 'uitje' met iemand, niet echt een date...
Zoenen moet idd gewoon natuurlijk komen, en wat mij betreft het liefst zonder te vragen maar mbv lichaamstaal, dichterbij gaan zitten enzo.. laten merken dat je dichterbij wilt, dat je wílt zoenen... als dat niet beantwoord wordt; a) nóg duidelijker zijn b) accepteren dat het niks wordt, en verder gaan met je leven
In Amerika zijn er hele boeken geschreven over daten, daten is daar haast een cultuur. Maar goed, wel of niet zoenen heeft dus niets te maken met een date, een date zegt iets over het soort uitje, niet over wat er wel of niet gebeurt.
quote:heb je een goed punt in, kan ook niks tegenin brengen, persoonlijke mening enzo
Op woensdag 19 februari 2003 23:44 schreef TripleM het volgende:[..]
Een date is een uitje met iemand die je leuk vindt, om te zien of het eventueel iets kan worden. Daar hoeft dus helemaal niet bij gezoend te worden, niet meteen tenminste.
quote:Wat heb ik aan de fiets met wat ze in Amerika denken over daten? Ik date voor mezelf en die ander, niet voor de Amerikanen
In Amerika zijn er hele boeken geschreven over daten, daten is daar haast een cultuur. Maar goed, wel of niet zoenen heeft dus niets te maken met een date, een date zegt iets over het soort uitje, niet over wat er wel of niet gebeurt.
quote:Haha
Op woensdag 19 februari 2003 23:30 schreef Markster het volgende:
hoi, ik ben mark...neuken?
Een vriend ...ehm kennis van mij heeft deze methode in een dronkenbui uitgebreid uitgetest. Na zo'n 20 pogingen had hij nog succes ook
-hij staat ook dan bekent als een kansloze volhouder-
quote:
date1
7.
a. An engagement to go out socially with another person, often out of romantic interest.
b. One's companion on such an outing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |