SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar nietquote:
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar niet
Ja, is essentieel.quote:
Het idee is leuk, maar de uitvoering: nee.quote:Op maandag 16 december 2024 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom :p
PLus denk te warm voor haar en teveel gevaar.
Kan ze niet zelf brommen?quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel voor haar. PLus hier is het niet zo handig. Achterop de scooter neem ik haar niet
quote:Op maandag 16 december 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ze niet zelf brommen?
quote:Op maandag 16 december 2024 08:06 schreef DeZwabber het volgende:
She put the lime in the papaya, and drank 'em both up.
Denk dat het een enkeltje gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2024 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En natuurlijk de geweldige kerstborrel.quote:Op maandag 16 december 2024 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaah een frisse volle drukke werkweek [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2024 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het een enkeltje gaat worden.
Moet je verplicht terug naar Nederlandquote:Op maandag 16 december 2024 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zeg wel dat het hier heel onveilig is
Ik heb kerstontbijt voor aanstaande donderdag en de twee knapste meisjes van complimentenmakers geregeld.quote:Op maandag 16 december 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En natuurlijk de geweldige kerstborrel.
neequote:Op maandag 16 december 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je verplicht terug naar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |