Dat kan niet, tenzij je overgeeftquote:Op zondag 15 december 2024 20:39 schreef Moonversion het volgende:
Had je mama maar op het juiste moment geslikt TS en het daarna op de kachel gespuugd, dan hadden we dit topic niet gehad en was alles met een sisser afgelopen
Daar krijg je volgens mij van die schattige mini pannenkoekjes van.quote:Op zondag 15 december 2024 20:39 schreef Moonversion het volgende:
en het daarna op de kachel gespuugd
quote:Op zondag 15 december 2024 20:39 schreef Moonversion het volgende:
Had je mama maar op het juiste moment geslikt TS en het daarna op de kachel gespuugd, dan hadden we dit topic niet gehad en was alles met een sisser afgelopen
Hoe kon dat jonge meisje nou weten hoe het smaakt.quote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef JimPansje het volgende:
Ik keek zojuist deze video waarin Irene Moors de vraag werd gesteld of ze zaad slikt.
De twinkeling in haar ogentoen ze volmondig antwoordde met: Ja
Die meid die de vraag stelde werd behoorlijk te kakken gezet
Video hier:
Bekijk deze YouTube-video
Klacht: maar niet die van mij
Irene Moors is toch echt een rete geile milf
Zelfs al is dit 13 jaar geleden of langer al opgenomen![]()
Het zaad van papa moeten proeven.quote:Op zondag 15 december 2024 21:44 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoe kon dat jonge meisje nou weten hoe het smaakt.
Je schijnt te kunnen proeven of iemand gezond eet en drinkt aan zaad. Maar ja, dan moet je wel ervaring op doen. Die Spaanse van Kees met zijn kachel kan je bijvoorbeeld vast verder informeren. En iets met ananas.quote:Op zondag 15 december 2024 21:44 schreef hoechst het volgende:
[..]
Hoe kon dat jonge meisje nou weten hoe het smaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |