Habibi was dan het recept? En natuurlijk picsquote:Op zondag 15 december 2024 19:50 schreef Ypmaha het volgende:
"want gezond" zo dacht ik zelf. Ik haal het soms bij de plaatselijke toko, en het is echt superlekker! En ook nog eens gezond!
Op youtube een recept gevonden, en nu weet ik waarom het zo lekker is. Een greep uit de ingrediënten:
Voor de saus:
- Ketchup
- suiker
- honing
Voor de kip moet je het vlees in beslag ook nog eens dubbel frituren
Anti klacht: het smaakt bijna net zoals bij de toko, en ik heb nu vijf keer zoveel vlees voor hetzelfde geld.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 december 2024 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
Habibi was dan het recept? En natuurlijk pics
Ken je Kim Jong-un?quote:Op zondag 15 december 2024 20:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb nog nooit een Koreaanse vetzak gezien, dus zal wel meevallen toch
We hebben toch over de Zuid Koreaanse keuken. Of is dat hezelfde? In Noord-Korea eten ze hondquote:
Kim niet. En je had het over Koreaanse vetzakken, niet specifiek ZK, alhoewel dat natuurlijk wel voor de hand lagquote:Op zondag 15 december 2024 22:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
We hebben toch over de Zuid Koreaanse keuken. Of is dat hezelfde? In Noord-Korea eten ze hond
Daar is nog een goede food review van. Kan hem zo snel even niet vinden.quote:Op zondag 15 december 2024 20:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik ken alleen de chili chicken van de mcd
Je gebruikt toch ook niet alleen maar rode peper om iets pittiger te maken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:59 schreef HSG het volgende:
Hoezo pleur jij er suiker in als je ook al honing gebruikt.
Suiker is om stoeptegels smakelijk te maken.
Die dikzak met wajong zekerquote:Op zondag 22 december 2024 10:14 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Daar is nog een goede food review van. Kan hem zo snel even niet vinden.
Dus als jij iets pittig wilt maken gooi jij 5 soorten pepers in een gerecht zolang het maar pittig wordt?quote:Op zondag 22 december 2024 10:28 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je gebruikt toch ook niet alleen maar rode peper om iets pittiger te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |