Ik ben tevreden met mijn kapper. Of hij wel of niet witwast, dat moet Wilders maar lekker uitzoeken en oplossen. Ik ga niet met lange haren of scheef geknipt kapsel lopen omdat jij het zegt.quote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef achtja het volgende:
Doe er niet aan mee en knip je haren zelf!
Jij moet de FIOD bellen en je kapper vertellen. Krijg je korting!quote:Op zondag 15 december 2024 15:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn kapper. Of hij wel of niet witwast, dat moet Geert maar lekker uitzoeken oplossen. Ik ga niet met lange haren of scheef geknipt kapsel lopen omdat jij het zegt.
Vergeet de bruidswinkels niet.quote:Op zondag 15 december 2024 15:39 schreef Twiitch het volgende:
Telefoonwinkels, kappers, reisbureaus, zorgaanbieders, restaurants. Tenten waar het licht nooit brand maar die wel een omzet van 500k+ draaien.
Inderdaad. Die arme fiscus.quote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef achtja het volgende:
Het AD schrijft over verdachte kappers:
https://www.ad.nl/economi(...)n-de-prijs~a4b79af7/
--
Zitten er bij jou ook zoveel kappers? Voor welke prijs wassen zij hun euro's wit?
4 kappers binnen 100 meter van elkaar riekt naar witwassen.
Bedoel je Marokko? Daar is trouwens de bevolkingsdichtheid niet zo groot.. 1 grote zandbank. Daarom openen ze die kappers allemaal hier.quote:Op zondag 15 december 2024 16:00 schreef raptorix het volgende:
Bij mij zitten er ook 4 kappers binnen 100 meter, maar dat zijn geen witwassers, we hebben hier ongeveer dezelfde bevolkingsdichtheid als Monaco
Nee Monaco, dat schrijf ik toch.quote:Op zondag 15 december 2024 16:02 schreef achtja het volgende:
[..]
Bedoel je Marokko? Daar is trouwens de bevolkingsdichtheid niet zo groot.. 1 grote zandbank. Daarom openen ze die kappers allemaal hier.
O dat begreep ik niet helemaal! Ja weet ik veel! Ik ben ook maar Coby uit Haarlem.. maar Monaco, daar hoeffff je toch geen belasting te betalen?quote:
Ik zou je adviseren om eerst gewoon eens te lezen wat ik schrijf, het staat er gewoon heel duidelijk wat ik bedoel, of moet ik je het concept bevolkingsdichtheid uitleggen?quote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef achtja het volgende:
[..]
O dat begreep ik niet helemaal! Ja weet ik veel! Ik ben ook maar Coby uit Haarlem.. maar Monaco, daar hoeffff je toch geen belasting te betalen?
Waarom gaan al die koekenbakkers daar niet naar toe?
Ja ik lees het nu maar je antwoord slaat helemaal nergens op want Monaco is geen Nederland.quote:Op zondag 15 december 2024 16:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou je adviseren om eerst gewoon eens te lezen wat ik schrijf, het staat er gewoon heel duidelijk wat ik bedoel, of moet ik je het concept bevolkingsdichtheid uitleggen?
Ik zal het maar uitleggen of je een 8 jarige bent:quote:Op zondag 15 december 2024 16:16 schreef achtja het volgende:
Ja ik lees het nu
[..]
Ja ik lees het nu maar je antwoord slaat helemaal nergens op want Monaco is geen Nederland.
Nogmaals, het gaat hier om kappers IN Nederland!
Niet in Monaco..
O ik snap je nu, nog even terug gelezen. Ik las het verkeerd.quote:Op zondag 15 december 2024 16:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zal het maar uitleggen of je een 8 jarige bent:
Woon je in een dorp met 120 mensen, en er zitten 4 kappers binnen 100 meter dan is het gek!
Woon je in het drukste stukje van Amsterdam, dan is het niet zo gek.
Snap je het nu?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die buitenlandse kappers die wél kunnen knippen (en écht baarden kunnen doen) en waar je geen afspraak hoeft te maken deugen zeker niet?quote:Op zondag 15 december 2024 15:16 schreef achtja het volgende:
Het AD schrijft over verdachte kappers:
https://www.ad.nl/economi(...)n-de-prijs~a4b79af7/
--
Zitten er bij jou ook zoveel kappers? Voor welke prijs wassen zij hun euro's wit?
4 kappers binnen 100 meter van elkaar riekt naar witwassen.
In de Voorstraat zit ook om het pand een kapper. Maar als ik dat naar binnen kijk, heb ik de indruk dat knippen wel hun corebusiness is.quote:Op zondag 15 december 2024 15:25 schreef probeer het volgende:
De FIOD zou de Amsterdamsestraatweg in Utrecht eens goed door moeten lichten. Tig kappers en donerzaken.
Met die energieprijzen van tegenwoordig heb je een dergelijk bedrag ook zo bij elkaar als je het licht uit laat, he? Dat alleen bewijst nog niets.quote:Op zondag 15 december 2024 15:39 schreef Twiitch het volgende:
Telefoonwinkels, kappers, reisbureaus, zorgaanbieders, restaurants. Tenten waar het licht nooit brand maar die wel een omzet van 500k+ draaien.
Je dacht dat dat niet gebeurt? Mijn broer handelende in de jaren 80/90 op grote schaal, maar betaalde gewoon belasting. Het grote voordeel is dat het daarna ook gewoon netjes wit is en dat je niet allerlei kunstgrepen hoeft uit te halen.quote:Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef LXIV het volgende:
In mijn dorp zijn in vijf jaar tijd vier barbiers gekomen. Daarvoor zat er geen een. Ze zijn wel open, maar er is meestal niemand binnen.
Ze zouden ook voor drugsgeld de mogelijkheid moeten bieden om er belasting over te betalen. Dan koppel je dat los van de opsporingsdienst. Scheelt een hoop nep barbiers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |