Dus…. on the road again!quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En![]()
voor al jullie lieve woorden. Het zal gek zijn om volgend najaar niet het topic te openen om te starten met de KPA. Maar uiteraard blijven we wel pakketten maken en wat ons betreft houden we de roadtrip er gewoon in
.
Het noorden van Nederlandquote:Op zondag 15 december 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
In welk deel des lands ligt de bestemming van vandaag?
Zitten daar dingen in die Niles leuk vindt? Hij kijkt alsof 'ie niet wil dat je zijn spullen of eten weggeeftquote:Op zondag 15 december 2024 10:18 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niles wil mee, maar is geen onderdeel vh pakket helaas.
En zoals het traditiegetrouw zijn we te laat vertrokken, dus afgesproken tijd van 12:00 gaan we niet halen.
Oh en omdat @:kapiteiniglo niet de optie aan de poll die Viv voorstelde heeft toegevoegd, ben ik hier met lichte dwang naartoe gebracht. (De optie: ja, maar alleen als Superkimmi het ook wil)
We hebben zijn favoriete snack erin gedaan. Uit zijn voorraad. Dat gisteren pakken en niet aan hem geven is hij nu nog beledigd over.quote:Op zondag 15 december 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten daar dingen in die Niles leuk vindt? Hij kijkt alsof 'ie niet wil dat je zijn spullen of eten weggeeft![]()
Dan ben ik heel benieuwd 🤣quote:Op zondag 15 december 2024 10:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We hebben zijn favoriete snack erin gedaan. Uit zijn voorraad. Dat gisteren pakken en niet aan hem geven is hij nu nog beledigd over.
We gaan trouwens naar *tromgeroffel* @:lpfan !
En zij heeft aangegeven dat haar kat niet van snacks houdt. Maar dit is iets wat echt magische uitwerking heeft op alle katten die we kennen, dus we zijn benieuwd of die van haar dit ook kan weerstaan.
Terechte klacht dan wel.quote:Op zondag 15 december 2024 10:52 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We hebben zijn favoriete snack erin gedaan. Uit zijn voorraad. Dat gisteren pakken en niet aan hem geven is hij nu nog beledigd over.
De hoes hebben we nog! Maar niet bij vandaag. En ook ons badpak zijn we vergeten.quote:Op zondag 15 december 2024 11:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Terechte klacht dan wel.Mooi hoe expressief katten kunnen zijn. Hij kijkt inderdaad letterlijk van "dit is van mij, wat doe je?"
Goede reis vandaag!![]()
Hebben jullie die hoes met opdruk nog voor op de auto?
Hebben wij een escape room ja?quote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We komen vandaag ook in jouw stad om te escapen
Haha nee. De andere.quote:Op zondag 15 december 2024 11:49 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hebben wij een escape room ja?Never knew.
Veel plezier!
-Edit- L.... XL? Die ken ik wel
Ja die ken ik dus nietquote:
Haha nee kijk maar in het kerstpakkettentopic.quote:Op zondag 15 december 2024 12:32 schreef valentijn101 het volgende:
Zijn er dit jaar zo weinig mensen die een pakket willen krijgen?
Ik zou vooral niet tanken voordat je die escape room gaat doenquote:Op zondag 15 december 2024 10:50 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
De zware doos zit veilig op de achterbank. Als we dan remmen, krijgen we ‘m niet in onze nek.
We rijden vandaag naar Groningen. Na het afleveren vh pakket gaan we lunchen en daarna een escaperoom doen. Vorig jaar deden we hetzelfde. Toen heb ik benzine over mijn jas gegooid vlak voor de escape room. Ik hoop dat dit jaar niet te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |