Bij mij net zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:45 schreef Paul het volgende:
Sharice, milena en axel mogen alle 3 van mij wel weg, dus goeie top3
Ik vraag me af waarom Jane op 2 staat.quote:
De echte vraag is, wat vinden mensen leuk aan Jordy?!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af waarom Jane op 2 staat.
Waarom vinden mensen haar zo leuk?
Jordy is gewoon een onhandige nerd die vals zingt. Met een slecht gevoel voor humor. Maar toch grappig. Juist als hij het niet wil.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:22 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
De echte vraag is, wat vinden mensen leuk aan Jordy?!
Lastig lastigquote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Even snel tussen de bedrijven door
[poll=8662]
En dat Sharice steevast onderaan bungelt, hoewel ze vandaag met de vingers in de neus zal winnen van Jane (en Axel) ~~~ als we de polls mogen gelovenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Grappig is dat Jane toch na Jordy elke keer de meeste stemmen krijgt
Nee hoor, Jane had verreweg de meeste stemmen. Sharice had iets meer stemmen dan Axel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dat Sharice steevast onderaan bungelt, hoewel ze vandaag met de vingers in de neus zal winnen van Jane (en Axel) ~~~ als we de polls mogen geloven
Onbegrijpelijk. Zo nep vind je ze niet snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mis sharice?quote:
Vind ik niet grappig. Wat mij betreft wint Jane deze editie !!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ooohhhh nee, alsjeblieft niet die drama-queen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 02:49 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Vind ik niet grappig. Wat mij betreft wint Jane deze editie !!
Het gevoel dat jij bij Jane hebt dat had ik vorig jaar met Ashley. Misschien nog wel erger. Die verpestte voor mij echt bijna het hele BB-seizoen. Alles aan haar vond ik afstotelijk: gedrag, stem/accent, opspuit lippen. En dat ze mocht terugkomen na er uit gestemd te zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ooohhhh nee, alsjeblieft niet die drama-queen.![]()
![]()
Ik denk echt dat ik dan nooit meer kijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |