Hier staan de lijstjesquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
effe mijn ranking (momenteel) mijn persoonlijke mening
1. Jolien
2. Milena
3. Wicky
4. Niels
5. Jordy
6. Mattheus
7. Keanu
8. Elsa
9. Sharice
10. Jeffrey
11. Axel
ik ben eerlijk gezegd wel eens met Niels qua Axel want sowieso niet handig hoe hij gelijk tactisch spelend binnenkwam, misschien nogal een rot opmerking van Niels om te horen voor sommigen maar je gaat gewoon niet gelijk al tactisch spelen, zeker niet in BB waar je eerst beetje bondjes moet opbouwen
Jeffrey idd dat hij Jolien wil claimen maar Jolien is gelukkig slim genoeg om te weten dat je met meerdere bewoners ook moet omgaan voor je eigen spel en sowieso niet heel leuk om maar met een andere bewoner om te gaan lijkt me, nogal een onzekere jongen
Matt? Is dat niet iemand van een paar edities terug?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:41 schreef Alicia76 het volgende:
Mijn top 5:
1 Axel
2 Jolien (lieve meid)
3 Sharice
4 Matt
5 Mattheus
Ze is er net dus nog niet mijn favo..quote:
Underdog doet het altijd goed in BB.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel lijkt toch de FOk! Favoriet als je zo de Polls van de laatste dagen bekijkt
omdat ze weet dat ze dan popi is bij de kijkersquote:Op zondag 26 januari 2025 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze is er net dus nog niet mijn favo..
Maar ze is een no-nonsense type en zegt wat ze denkt.
Uhhh nee hoor zo is ze gewoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 09:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ze dan popi is bij de kijkerszij heeft al de outside information al, en gebruikt dit meer om gewoon te stoken, zo'n mediapoppetje hé die weten wel hoe je sensa moet creeren, misselijk vals kreng
In buitenlandse versies wordt een Axel uitgespuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:22 schreef ThijsTH het volgende:
Haha, het slaat echt helemaal nergens op dat Axel favoriet is.
Hij doet niks, zegt niks, maar we vinden hem zielig en Nederland houdt nou eenmaal van de underdog.
achter de rug om is meer mijn stijlquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uhhh nee hoor zo is ze gewoon.
Lekker Nederlandse directheid
Pesten is voor paupersquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
achter de rug om is meer mijn stijl
hopelijk wordt die Jane mooi weggepest, en gaat ze jankend dat huis uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |