SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Jockari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11:55
Jordy bekijkt zichzelf in de spiegel : "Oh my God. Afschuwelijk. Wat erg. Verschrikkelijk"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Jockari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 09:41:23 ]![]()
13:40
Big Brother
Sharice
Wicki
Axel
Kom naar de panicroom.
(De podcast met de genomineerde bewoners wordt opgenomen)
Later in de middag is de telefoon gegaan, Mattheus pakte hem op, mocht kiezen, tussen bed of kast, en koos zijn kast.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kodiak100 op 23-01-2025 15:19:50 ]![]()
~17:30 - Stream 2 gesprek in de slaapkamer
Jeffrey: "Ik hoop dat Axel naar huis gaat, dan win ik geld"
Milena: "Ik hoop het"
Jeffrey: "Dat Axel naar huis gaat?"
Jeffrey: "Ik ook, ergens wel, nu is ie chill enzo, nu is tof"
Milena knikt: "Chill"
Jeffrey gaat verder: "Maar z'n spel is gewoon niet chill en daarom ben ik geswitched"
Niels zou Axel gesaved hebben, er volgt wat speculaas over wie wat gedaan heeft
Keanu: "Hij heeft Sharice en Axel gesaved, terwijl hij degene was die wel het hardste riep vanaf het begin met ik zet Axel er elke week op"
Jeffrey: "Hij heeft Axel gesaved want hij heeft gezegd dat hij het niet mooi vond hem er nu op te zetten."
Milena: "Maar wel als hij met jullie een afspraak heeft gemaakt dat ie jullie er niet op zal zetten en dan zeggen dat jullie nu een pin hebben dus niet zal nomineren, maar jullie dan toch nomineren"
Keanu herhaalt nog eens wat hij hiervoor zei
Jeffrey: "Jongen, die zei dat letterlijk nog gisteren voor ie de pinnen ging uitdelen dat ie dat ging doen. Hij zei nog, ook al is ie ziek, dat veranderd voor mij niks.""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
10:45
Het boudoir is de hotspot deze ochtend. Er zitten continu mensen te praten en te roddelen.
Rond dit tijdstip Jeffrey, Jordy en Niels.
Jordy : Met welke drie wil jij in de finale zitten?
Jeff : Jullie twee, en Mattie.
Niels : Echt?? Dat geloof ik niet. Ben eerlijk he..
Jordy : Dus als het moet zou je Sharice, MIlena erop zetten?
Jeff : Ja, Sharice sowieso..
Niels : En Jolien?
Jeff : Die zou ik er zelf niet opzetten.. maar ja.. [..] .. ik ga haar er sws niet opzetten.![]()
~ 10:55 - Boudoir gesprek
Niels zegt het alsnog, 3 sterksten erop zetten is een optie.
Jeffrey zegt dat het wel in z'n gezicht kan ontploffen.
Op de vraag wie dan de sterksten zijn noemt ie Jeffrey, Mattheus en Keanu
Waarom niet Jordy, als je een bom wil droppen, vraagt Jeffrey.
Omdat ze een afspraak hebben is het antwoord.
Jordy vraagt Jeffrey of hij Milena vertrouwt. Deze vraag mag hij niet doorvertellen.
Jeffrey antwoord resoluut met 'Ja!'
-
~12:10 - Milena, Mattheus en Jeffrey in de keuken
Jeffrey zingend: "Milena mag het weten"
Milena: "Wat mag ik weten"
Jeffrey: "Dat ik jou vertrouw"
Milena: "Het liefst"
Jeffrey: "Maar andere mensen willen dat ook weten" (doelend op de vraag die Jordy hem straks stelde)
Milena: "Ik vertrouw 4 mensen"
Mattheus: "Ik, eh... 2"
Jeffrey: "Dos?"
Mattheus: "Ja"
Milena: "Maar echt, echt tot...."
Jeffrey: "tot het bittere eind?"
Milena: "Ja, ook 2"
Jeffrey: "Zit ik daar bij?"
Milena: "Ga ik niet zeggen, tot het bittere eind eigelijk 1 iemand"
Jeffrey: "But you know you can"
Milena: "Dank u"
Jeffrey: "Blijkbaar niet he""In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"![]()
17:00
De bewoners hangen wat en bereiden zich langzaam voor op de liveshow. Vooral Milena wil een mooie outfit aan. In het tijdsbestek van een paar minuten probeert ze er al 2 uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 09:40:54 ]![]()
![]()
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
21:57
Wicky is door de kijker weggestemd.
In de dagboekkamer hoort hij van Big Brother dat hij terug mag vanwege het vertrek van Lennie.
Wel met een nominatie en hij moet zijn gamechangers inleveren ,wel mag hij zijn budget van 20 euro houden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kodiak100 op 24-01-2025 23:58:36 ]![]()
22:45
Uit de CoS van @Verity
Niels: Ik voel me niet goed in de groep. Ik voel me soms te oud.
Sharice: Er is inderdaad behoorlijk wat leeftijdsverschil.
Sharice: Goed dat je het zo zeg, niet dat het groter wordt in je hoofd. Ik ben wel bang dat het spel meer overheerst dan in het begin de eerste weken.
Niels: Ik merk dat ik moeite heb dat je zaterdag, zondag, maandag en dinsdag met het spel bezig bent, meer te doen. Daarna niets meer en dan ga ik ook nadenken alles, ook over thuis.
Sharice: Je leek totaal in de game.
Niels: Ik sta in m'n hoofd met 1 been buiten. Denk veel aan thuis. Maar moet er overheen zetten.
Niels: Het contrast is heel groot met de anderen.
Sharice: Ik denk dat het lijkt dat het overkomt dat je enkel met het spel bezig bent. Ook wanneer je apart met Jordy zit. Het lijkt dat net of jullie iets aan het plannen zijn. We weten dan niet waar het over gaat en dan wordt er meteen van alles van gedacht
Milena: stop eens met babbelen (tegen Sharice)
Sharice: waarom?
Milena: was maar een grapje (kwam niet zo over)
Sharice: Dan denk ik is alles wel oprecht of niet. Ik wil niet dat het alles achteraf zo groots wordt.
Niels: het is niet alleen het spel
Sharice: bij ons komt dat soms zo over.
Milena onderbrak ff het gesprek
Niels: Net hetzelfde, ik heb hetzelfde net als bij jullie als jullie aan het fluisteren zijn.
Sharice: nee dan gaat het over... (Niet kunnen verstaan)![]()
De bewoners worden wakker, ze zien 3 nieuwe kledingkasten gevuld, 3 nieuwe bewoners. Ze denken 2 mannen en 1 vrouw. Afwachten wanneer ze komen.
Onderstaande tekst van Internet
Bron : https://nl.nieuws-247.be/(...)ewoners-in-het-huis/
Het belooft een spannende dag te worden in het Big Brother-huis. Afgelopen nacht was er een superlange streamlock te zien, bijna twee uur lang kregen de kijkers de boodschap 'We zijn zo terug...' te zien.
Big Brother was zijn geheim plan aan het uitwerken. Iets over 7 uur in de ochtend werd zijn plannetje ontdekt door onder andere Jolien, Nele, Elsa, Jordy en Niels. Zij merkten dat de lege kledingkasten in het huis gevuld zijn met nieuwe kledij, nieuwe kledij van nieuwe bewoners.
Voor zover wij konden zien, zijn de drie lege kledingkasten weer gevuld. Dat betekent dat er straks wellicht weer 14 bewoners in het huis zitten. Hoe zij in het huis komen en wie ze zijn, dat ontdekt je straks op de livestream.
De komst van deze bewoners gaat wat doen in het huis, want deze mensen hebben twee weken livestream én afleveringen kunnen bekijken. Zij weten dus wie er een vuil spelletje speelt, zij kennen de minder leuke kantjes van bewoners en weten mogelijk perfect wie de roddelaars zijn, wie de tactische spelers zijn, enzovoorts. Laten we hopen dat die nieuwe bewoners snel een bommetje droppen in het huis.
Drama, drama, drama, dat is wat de kijkers willen!
[ Bericht 44% gewijzigd door rinardo op 25-01-2025 09:18:03 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
9:20
Big Brother
Geeft Niels en Jordy opdracht de suite op te ruimen en schoon te maken
De suite wordt opgedoekt, meer info volgt later
Ook gooit BB nog wat olie op het vuur door te zeggen dat het plek was waar bondjes werden gevormd.![]()
8:35
Peter de papegaai zegt : 11 plus 3 is 15.
9:20
Ook nog even de exacte tekst van BB, omdat deze leuk is:Niels : Wat eens stokerquote:Niels en Jordy, van slob tot aan noedels, niemand kan ooit nog zeggen dat het ontbijt zich hier niet ontwikkeld.
Aan alle sprookjes komt een einde, dus ook aan jullie sprookje in de Big Brother suite, de plek waar je rustig kunt slapen.. maar ook de plek waar je ongestoord bondjes kunt bedenken.
Neem de stofzuiger, ruim je zooi op, want de suite wordt opgedoekt. Meer nieuws daarover volgt later.
Jeffrey : Ik weet het niet he, hij heeft alles gezien en gehoord he..
Niels en Jordy even later in de suite
Niels : Echt he.. dat er bondjes gesmeed kunnen worden.
Jordy: Want een teringlijer
Jordy : Ik kwam net [het boudoir] binnen en vroeg, heb je het gehoord?? Er werd niks meer gezegd, Milena en Sharice... Goh wat erg.
Niels : Wat erg... ik zit er niet mee hoor. Als je een bondje kunt smeden met 2 mannen, dan is het een heel zielig bondje.
9:45Elsa gaat als eerste naar binnen. Ze is niet superlang binnen en vertelt na afloop dat er 3 mensen achter de tafel zaten: een belgische oudere man, een nederlands jong meisje en een belgische jongen rond de 25/30. Dit zijn waarschijnlijk de nieuwe bewoners.quote:Bewoners, vandaag gaan jullie solliciteren voor een plek in een bedrijf. Poets je tanden, kam je haren en kleed je netjes aan. De sollicitaties gaan plaatsvinden in de Gameroom. Om en om gaan jullie op sollicatie. Wie wil er als eerste?
10:15
Jeffrey en Jolien hebben even een momentje apart op de slaapkamer. Jolien vindt dat Jeffrey afstandelijk doet sinds gisteravond. Na enig praten komt het hoge woord eruit, Jolien heeft sexy gezegd tegen Keanu. Ze vindt z'n kledingstyle sexy. En dat kan Jeffrey niet hebben.
Jeffrey : "Let er dan ook op, he"
Ze knuffelen en het is weer goed.
[ Bericht 4% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 10:29:21 ]![]()
12:00
De 3 nieuwe bewoners wandelen het huis binnen. De dame is Jane Karto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:07:26 ]![]()
Drie nieuwe bewoners en gelijk met een belangrijke rol! Jane, David en David zijn namelijk de directeuren van de drie Big Brother bedrijven tijdens Business Week .
In welk bedrijf investeer jij? Stem via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
'Investeren' kan tot zondag ochtend 11:00 uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:07:46 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
14:33
Big Brother:
Bewoners vanaf nu is de suite een gewone slaapkamer
De directie heeft beslist wie daar slapen
Milena
Elsa
Charise
Jolien
Jane
.
Milena je hebt al een bed en dat bed mag je afbreken en daar neerzetten de andere krijgen een luchtbed.
Big Brother vult even late aan: De regel blijft alleen wie er slaapt mag er zijn. Dus alleen de vrouwen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Kodiak100 op 25-01-2025 14:40:56 ]![]()
14.35 bb roept om:
Suite = gewone slaapkamer
Directie heeft gekozen:
Milena, sharice, elsa, jane en Jolien. Alle dames in die slaapkamer, milena met bed, rest van de dames krijgen luchtbed.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
15:00
Nog even van iets eerder op de middag, de 3 nieuwen, David S, David D en Jane worden naar de Decision Room geroepen. Daar besluiten ze in ieder geval wat hierboven staat, de kamerindeling.
Ondertussen kraait de papegaai. Het is moeilijk te verstaan, maar wellicht is het : "Er komt er nog een".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video: Jockari)
15:15
Jane zit buiten een soort toespraakje te schrijven voor haar 'werknemers'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 19:27:14 ]![]()
17:00
Barbier Matt gaat de baard van Axel afscheren, op verzoek van Axel. Het lijkt er trouwens op dat Jeffrey het vlak hierna overnam, en zich op de haarlijn van Axel wierp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 19:27:04 ]![]()
15:50
Op de damesslaapkamer vraagt Jolien aan Jane hoe zij en Jeffrey in beeld gebracht worden.
Jane: Nou, de kringspier trekt samen van 3kwart Nederland wanneer ze jullie samen zien.
Jolien : Dus negatief ...
Jane : Mwahh... het is maar hoe je het zelf bekijkt...
..
Jolien : Ik heb nog 1 specifieke vraag.. EAls we 's avonds heel intiem knuffelen, wordt dat dan ook...?
Jane : Ja ook, ALLES! ALLES!
Jolien: Ook beelden die niet oke zijn?
Jane: Wat is niet oke voor jou?
Jolien: we hebben geen duimpjes omhoog gedaan
Jane zegt ook iets over de closeness van Mattheus en Milena.
17:30
Er is grote commotie in het boudoir met Milena, Jeffrey, Keanu en Sharice. Ze vinden Jane eigenlijk vals hoe ze binnen is gekomen, en heeft gezegd wat ze gezegd heeft. Milena is zelfs naar de DBK gegaan om te zeggen dat ze naar huis wilde.
Milena en Jolien dachten eerst dat Jane een vriendin zou worden.
Milena : Maar niet met zo'n attitude he..
Het kringspierverhaal wordt verteld aan Jeffrey.
Milena : ik heb m'n dinge [microfoon] weggegooid
Jolien : Het kwam op mij over alsof wij de hoeren zijn die achter de venten zitten.
..
Jolien : Ik wil gewoon geen verkeerd beeld tonen naar de buitenwereld. We zijn er zelf zo mee bezig.
..
Keanu : Maar na 3 weken naar iemand te kijken, dan weet je ook een beetje waar iemands wonden zitten.
Milena : Maar dat is gewoon gemeen, dat ben je gewoon een heks.
Keanu : Ik zeg niet dat dat zo is he.
17:55
Jeffrey vraagt bevestiging bij David D:
Jeff : Mag ik iets vragen?
DavidD : Ja
J : Hoe ervaar jij dat Jolien en ik overkomen op televisie?
D: Pfff.......
Matt : Eerlijke mening.
D : [lange stilte] .. als 2 jonge verliefde pubers...
J : En hoe denk je dat de mensen er thuis op reageren.
D : Sowieso negatief en sowieso positief.. pff.. .je kunt er niet vanuit
J : Dat interesseert me ook niet
David vertelt ook nog even dat er flinke sopgeluiden te horen waren, een keer bij het afwassen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 25-01-2025 18:05:07 ]![]()
19:20
Big Brother roept alle bewoners naar de woonkamer.quote:Niels en Jordy, jullie tijd als DM zit er nu op. Jullie mogen naar de Voorraadkamer en jullie pin inleveren. Daar staat ook een spreekgestoelte. Die mogen jullie meenemen en neerzetten op de plek waar jij nu zit, Niels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Jockari)
Even laterZe mogen om beurten terug naar de woonkamer om hun speech te geven. Als eerste mag David S. Wij mogen helaas niet verder meekijken op stream.quote:Bewoners, CEOs hebben de taak om een bedrijf optimaal te laten presteren. Want alles draait deze week om een bedrijf, en de directeuren van het bedrijf. Hoe zij dit gaan aanpakken wil ik graag weten, en jullie waarschijnlijk ook. De 3 directeuren mogen eerst naar het boudoir komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane mag hierna, en als laatste David D. Daarna gaat het BB-huis leven weer verder als daarvoor.
Het eten is op, en ze hebben geen nieuwe weekly basics gekregen vandaag. Dus er moet slob opgewarmd worden. Maar een groot aantal blikken blijkt bedorven te zijn. Ze hebben dus niet veel eten.
[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 26-01-2025 10:30:34 ]![]()
20:15
Op de dames slaapkamer vragen Sharice en Milena nog even hoe het met Jolien gaat.
Jolien : Het gaat ook niet direct beter zijn.. het zit in mijn hoofd nu..
Jolien : Ik vraag me echt oprecht af hoe de buitenwereld denkt, en mijn familie. Echt het laatste wat ik wil is mijn familie en mijn vrienden teleurstellen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: