SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matt vraagt : Nele, gaat alles goed, of moet ik zeggen Leen?
Milena : SHARISSA!!! Oh mai kot!
Matt : Ze hebben gewoon de letters veranderd he.. .kijk maar.. Nele .. Lene. Busted, I got your ass.
Milena : OH MAI KOT! Daarom dat die dat 2x zei.
Lennie : Ik denk aan iets.
Milena : Ja, Sharice, doe rustig..
Lennie : Zij heeft zichzelf 2x Sharice genoemd...
Keanu : Maar hoezo .. Waarom zou je jezelf bij je naam noemen?
Nele/Shanice schudt nee, schouderophalend...
Milena : In de Panic Room, toen zei ze : ik zei tegen mezelf, Sharice doe kalm..
Lennie : Exact, dat is een exacte quote.
Elsa : En toen je een verhaal verteld toch : Mijn moeder zei tegen me, Sharissa.
Milena (lachend) : Ik ga wenen, ik ga echt wenen.
Keanu : Dat zou wel ziek zijn..
Nele probeert het nog te redden door aan Elsa te vragen hoe haar moeder en haar zus heten...
Hierna volgt vanaf 12:00 uur een streamlock die in ieder geval tot 14:00 uur al duurt.
14:00
Er is weer beeld, we zijn Sharice en Wicky uit de Decision Room komen. Iemand zegt : Hallo Sharice, Wicky.
Ze vertellen hoe alles zit aan de rest. Sommigen boeit het niet zoveel, anderen (Milena, Jolien, Lennie) zijn dolenthousiast.
Sharice en Wicky hebben inmiddels ook kleren met hun eigen namen gekregen.
Even later lucht Sharice even haar hart, en vertelt over zichzelf. Iemand zegt, Je hebt wel mooi 5000 euro gewonnen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2025 14:09:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 01-02-2025 09:52:29 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Milena speelt als eerste en wint haar bed. Sharice lukt het niet.quote:Bewoners, de DMs hebben besloten dat Milena, Niels, Elsa, Axel en Sharice een bed verdienen. Maar dat bed moeten jullie wel nog zelf verdienen. En wel door het spelen van een game. Jullie spelen het spel om de beurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:06:47 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2025 17:11:36 ]
[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:06:56 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milena: Maar dat weet Jeff misschien niet, dat lachje daarachter...
11:20
Axel roept iedereen naar de woonkamer. Hij gaat voorlopig logeren in de Panic Room die is omgebouwd tot ziekenboeg. Hij heeft daar z'n eigen wc, eigen douche en zo, en kan dan ook de rest niet aansteken. Tot hij weer helemaal beter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Image : KinKiJan)
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2025 17:11:16 ]
Uit de gesprekken hierna in het huis lijkt het erop dat Big Brother de beslissing voor Lennie heeft genomen.quote:Bewoners, plots zijn jullie met 1 bewoner minder in mijn huis. Zoals Lennie jullie zojuist zelf heeft verteld, heeft Lennie om gezondheidsredenen het huis en het avontuur moeten verlaten.
Ik kan met goed voorstellen dat jullie hiervan zijn geschrokken. De liefde en aandacht waarmee jullie afscheid hebbeng genomen van Lennie was hartverwarmend, net als jullie begrip ervoor. Ik waardeer dit zeer.
Ik snap ook heel goed dat er op dit moment veel door jullie hoofd gaat, en dat het spel daar niet bij hoort. Tegelijker geldt, het avontuur gaat voor jullie allemaal door, en het spel daarmee ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Image : Puzzie)
Niels noemt : Jeffrey, Mattheus, Jolien, Sharice, Jordy en Wicky
15:45
Ze krijgen nieuwe aanwijzingen van BB. Jordy gaat als eerste de GameRoom in om het spel te spelen. De andere 5 spelers mogen wachten in de slaapkamer. Degenen die niet spelen moeten in de woonkamer blijven.
Iedereen gaan langzaam richting de goede posities en rond 15:55 gaat Jordy de GR in.
[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2025 19:00:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keanu loopt buiten, en de telefoon gaat. Hij neemt op, en hoort dat alleen hij z'n eigen bed krijgt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2025 19:00:34 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |