abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216352720
10:00
BB roept de bewoners om beurten naar de DBK. Elsa is de eerste, Mattheus de tweede. Wanneer ze beiden terug zijn gaan ze even buiten lopen. BB roept even om dat ze nergens over mogen praten. Dat doen ze ook niet, maar ze zijn wild enthousiast, wat een twist, beste seizoen ooit.

Even later zeggen ze in de groep, die heel erg benieuwd is, dat ze er ook nog niet over mogen praten als iedereen geweest is. Pas na afloop van 'het'.

Zo gaat iedereen 1 voor 1 naar binnen.

11:15
Hoe meer bewoners zijn geweest, hoe groter de consternatie wordt. Milena vindt het niet grappig.Jolien zegt dat ze hoopt dat ze het verkeerd heeft.. Ookal mogen ze er niet over praten.

Jolien gaat naar buiten met Lennie en Milena. In bedekte termen laat ze blijken dat ze erg bang is dat Jeffrey een faker is. Omdat hij anders tegen haar doet sinds vanochtend.

Ze snapt niet dat hij zich dan zo ten opzichte van haar gedroeg, bij haar wilde zijn..

De andere twee zeggen dat ze er voor haar gaan zijn.

Ze zeggen ook dat ze 2 namen hebben moeten zeggen in de DBK.

11:45
Als iedereen is geweest zeggen ze iets meer, tot BB weer een Zender Check geeft.
Ze zeggen dat de echte bewoners met sie profielen vandaag of morgen gaan binnenkomen. Dan weten ze dus ook weer fake waren.

Het lijkt erop dat veel van hen op Axel en Jeffrey zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 19-01-2025 11:54:47 ]
pi_216354864
11:53
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt vraagt : Nele, gaat alles goed, of moet ik zeggen Leen?
Milena : SHARISSA!!! Oh mai kot!
Matt : Ze hebben gewoon de letters veranderd he.. .kijk maar.. Nele .. Lene. Busted, I got your ass.
Milena : OH MAI KOT! Daarom dat die dat 2x zei.
Lennie : Ik denk aan iets.
Milena : Ja, Sharice, doe rustig..
Lennie : Zij heeft zichzelf 2x Sharice genoemd...
Keanu : Maar hoezo .. Waarom zou je jezelf bij je naam noemen?
Nele/Shanice schudt nee, schouderophalend...
Milena : In de Panic Room, toen zei ze : ik zei tegen mezelf, Sharice doe kalm..
Lennie : Exact, dat is een exacte quote.
Elsa : En toen je een verhaal verteld toch : Mijn moeder zei tegen me, Sharissa.
Milena (lachend) : Ik ga wenen, ik ga echt wenen.
Keanu : Dat zou wel ziek zijn..

Nele probeert het nog te redden door aan Elsa te vragen hoe haar moeder en haar zus heten...

Hierna volgt vanaf 12:00 uur een streamlock die in ieder geval tot 14:00 uur al duurt.

14:00
Er is weer beeld, we zijn Sharice en Wicky uit de Decision Room komen. Iemand zegt : Hallo Sharice, Wicky.

Ze vertellen hoe alles zit aan de rest. Sommigen boeit het niet zoveel, anderen (Milena, Jolien, Lennie) zijn dolenthousiast.

Sharice en Wicky hebben inmiddels ook kleren met hun eigen namen gekregen.

Even later lucht Sharice even haar hart, en vertelt over zichzelf. Iemand zegt, Je hebt wel mooi 5000 euro gewonnen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2025 14:09:43 ]
pi_216355900
14:53
Kleine discussie tussen Elsa en Niels tijdens het eten:

Milena: Elsa heeft geen kip.
Niels : Elsa heeft wel kip. Elsa heeft een bord weggenomen dat nog niet klaar was..
Elsa : Ik heb gevraagd! Ik heb niet zomaar genomen..
Niels : Nee... ik heb opgeschept he.
Elsa : Ik heb gevraagd, kan ik dit nemen...
Iemand (Jolien?) : Maar neem dan wat kip van mij
Elsa : Het is geen probleem, het is geen probleem.
Iemand: Maar neem dan wat kip van mij..
Elsa : Nee, er is geen probleem.. ik eet wel iets anders.
pi_216360386
Waar gaan ze straks slapen?

De bewoners hebben het over axel, Nele zegt dat ze niet met zijn allen in die slaapkamer kunnen liggen met al die bacillen.Er is geen ventilatie en die deur zit ook steeds dicht. De Panicroom kwam ter sprake en Jordy maakt een geintje anders buiten laten slapen.
Milena 'gaat slapen', en verhuist naar die rode zetel in de hoek

Milena: "Ik ga niet naar de kamer"
Sharice: "Ik ook niet se!"
Wicky: "Ja maar eerlijk, ik wil echt niet ziek worden ook!"
Wicky: "Maar kunnen we niet een bedje voor hem spreiden hier?"
Jeffrey: "Hij gaat in het bed slapen"
Wicky: "Maar hij kan toch gewoon hier in de woonkamer slapen als hij heel ziek is?"
Sharice: "Nee, dan ligt hij morgen hier ook en is het alle twee besmet"
Lennie: "Hoe lang overleven ziekte bacillen?"
Sharice: "Veel te lang!"
Lennie: "Oeh"
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216362826
Een gebeurtenis van gisteren 8 uur 's avonds, die niet in het verslag mag ontbreken: de eerste kus

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 01-02-2025 09:52:29 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216363242
9:15
Er klinkt een geluid in het huis, en de stem van BB klinkt:
quote:
Bewoners, de DMs hebben besloten dat Milena, Niels, Elsa, Axel en Sharice een bed verdienen. Maar dat bed moeten jullie wel nog zelf verdienen. En wel door het spelen van een game. Jullie spelen het spel om de beurt.
Milena speelt als eerste en wint haar bed. Sharice lukt het niet.
Niels mag hierna het spel spelen, en hij wint wel z'n bed.

Axel is nog steeds ziek, maar hij mag wel het spel spelen voor zijn bed. Het lukt hem ook om z'n bed te winnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2025 10:50:49 ]
pi_216364468
~11:00 - Stream 1 - Niels in gesprek met Axel, die weer terug op bed ligt

Niels heeft er geen moeite mee als een ander in zijn bed slaapt tot ie terug is, maar denkt niet dat dat de bedoeling is. Axel denkt ook van niet.

Hij vraagt of Axel een beetje geslapen heeft. Axel antwoord en zegt ook dat ie helemaal bezweet uit die gameroom kwam. Met koorts wel vervelend ja, vindt Niels. Normaal had Axel het makkelijk gedaan zegt Axel, maar ja die koorts he..

Axel vindt het jammer dat Sharice het niet gehaald heeft. Elsa is nog bezig met het spel. Niels vraagt of Axel nog water of iets nodig heeft.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216364734
11.15

Elsa en Sharice hebben geen bed gewonnen met het spel

Niels Axel Milena hebben wel een bed gewonnen met het spel

pi_216365978
13.15

De vrij gespeelde bedden staan in de Gameroom en mogen worden meegenomen naar de slaapkamer. Ze moeten deze zelf in elkaar gaan zetten. Alleen diegene die het bed heeft vrijgespeeld, mag erin slapen.
Niels zijn bed blijft daarom heel de week leeg. Omdat hij in de Suite slaapt.
De bewoners gaan eerst eten, dan verder met waar de bedden moeten komen te staan.

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:06:47 ]
pi_216366192
13:55
Big Brother stuurt nog even een verduidelijking omtrent de bedden het huis in.
De 3 nieuwe bedden zijn alleen voor de bewoners die net een bed hebben gewonnen, Milena, Niels en Axel. Het rotatiebed is het enige bed waar andere bewoners op mogen liggen.

Big Brother vertelt ook nog dat Axel het nieuwe matras moet pakken, en dat het rotatiematras op dat bed moet blijven. Axel wou deze eigenlijk meenemen, omdat hij ziek was/is en hij dat frisser vond.

[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 20-01-2025 14:09:16 ]
pi_216366633
14:47
BB
Bewoner het is tijd om naar de Decision Room te komen, jullie bepalen zelf de volgorde
Wie mag ik als eerste verwelkomen?

Na een kort soort van overleg wordt besloten dat Elsa als eerste gaat.

De bewoners mogen naar de Decision Room om of de sleutel voor de kluis te kopen of om iets uit de kluis te kopen

[ Bericht 23% gewijzigd door Kodiak100 op 20-01-2025 18:16:09 ]
  maandag 20 januari 2025 @ 16:43:37 #112
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216367786
16.40

Big brother: "De DR is gesloten. Jullie hebben allemaal een sleutel van de kluis, maar de kluis is leeg."
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_216370906
Iedereen is naar de Decision Room geweest, dit kochten ze,

Jordy komt terug en verteld alleen aan Niels dat hij de terugkaatser heeft gekocht. 800 euro
Lennie heeft 2 gekocht niet bekend welke.
Wicky heeft er 3 gekocht De Dubbele stem, De Censuur en De Wraak.
Sharice kocht 1 van 3000 euro, De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)

Dus, Wicky 3, Lennie 2, Jordy 1 Sharice 1

De betekenissen zijn
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)
2. De dief (game changer stelen van iemand anders)
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie)
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst)
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
6. De redding (één van de genomineerden vervangen)
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen)
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
pi_216375660
9:00
Jordy: 'In het ergste geval.. stel we moeten je een pin geven, sta je er toch niet op ... niet dat ik dat doe, maar snap je wat ik bedoel? Dan zegt dat nog niks.
Jeffrey: ''Liever gewoon nomineren, dan heb je vrij spel.'

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2025 17:11:36 ]
pi_216376415
~ 10:25 - Stream 2. Nominatiepraatje

Niels wil Axel eruit als speler, maar niet op deze manier, omdat ie ziek is. Hij is al die dagen ziek en heeft niks kunnen doen. Axel speelt niet Niels' z'n spel, maar het is wel zijn avontuur en daar heeft ie niks aan gehad zo zegt ie. Dus hij stemt niet op Axel.

Jeffrey vraagt wat als Axel dan volgende week DM wordt en Niels er dan weer op zet?
"Dan is dat maar zo", zegt Niels.
pi_216376585
10.30
De dokter is geweest voor Axel.
Axel heeft een virus. Krijgt Strepsils en paracetamol en moet frisse lucht halen, vaak even buiten lopen. Er is niemand die met hem meegaat helaas.

SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 04-02-2025 15:06:56 ]
pi_216376660
10:50
Jolien heeft Salar 3 jaar geleden op een festival ontmoet. ZIj keek geen BB, maar haar vriendin wel, en die herkende Salar. Ze wou een foto met hem, en zo zijn zij en haar vriendin met Salar op de foto gegaan en heeft ze hem leren kennen.

Jolien heeft daarna ook Salar gevraagd om in de jury te zitten van een miss-verkiezing die ze organiseerde: 'We vragen altijd bekende mensen'

Ze vragen aan Jolien of Jeff het weet van Salar : "Ja, dat heb ik verteld... maar jullie moeten er nu ook niet echt de nadruk op gaan leggen.'
Matt : Ik zou dat niet prettig vinden, dat mijn parter steeds praat over al haar exen.
Jolien : Maar het is mijn ex niet he .... het is een goede kennis.
SPOILER
Milena: Maar dat weet Jeff misschien niet, dat lachje daarachter...

11:20
Axel roept iedereen naar de woonkamer. Hij gaat voorlopig logeren in de Panic Room die is omgebouwd tot ziekenboeg. Hij heeft daar z'n eigen wc, eigen douche en zo, en kan dan ook de rest niet aansteken. Tot hij weer helemaal beter is.

SPOILER
(Image : KinKiJan)

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2025 17:11:16 ]
pi_216378564
13:50
De streams hebben beiden al een StreamLock van ongeveer 2 uur. Het is uiteraard compleet onduidelijk wat er nu in het huis gebeurd.

Als er weer beeld is, blijkt dat Lennie vandaag het huis heeft verlaten vanwege gezondheidsredenen.

quote:
Bewoners, plots zijn jullie met 1 bewoner minder in mijn huis. Zoals Lennie jullie zojuist zelf heeft verteld, heeft Lennie om gezondheidsredenen het huis en het avontuur moeten verlaten.
Ik kan met goed voorstellen dat jullie hiervan zijn geschrokken. De liefde en aandacht waarmee jullie afscheid hebbeng genomen van Lennie was hartverwarmend, net als jullie begrip ervoor. Ik waardeer dit zeer.
Ik snap ook heel goed dat er op dit moment veel door jullie hoofd gaat, en dat het spel daar niet bij hoort. Tegelijker geldt, het avontuur gaat voor jullie allemaal door, en het spel daarmee ook.
Uit de gesprekken hierna in het huis lijkt het erop dat Big Brother de beslissing voor Lennie heeft genomen.

14:15
Keanu en Wicky op de slaapkamer.

Wicky : Ik vond haar wel een hele sterke speler, en ze zou dit nooit uit haarzelf doen.
Keanu : Nee, zeker niet. Echt totaal niet.
W : Dus ik vind dat vooral heel vervelend, want dat gun je niemand.
K : Zeker niet op deze manier. Kun je nog beter eruit gestemd worden.
K : Uiteindelijk is het wel gewoon het beste. Maar zo vroeg is gewoon kut. Maar het komt ook wel goed hoor.
W : Ik denk het ook, ik denk dat ze hier onverwacht tegen een muur aanliep.
K : Ik denk ik de laatste dagen ging beseffen dat ze een beetje voelde als mijn thuisvrienden. En daar was ik heel erg blij mee.
K : Het is fijn dat er 1 iemand is die je snapt. Het voelde een beetje als een zus.
..
K : Ik dacht dat zij er mijn hele journey hier wel zou zijn. Ik dacht dat ik er eerder uit zou gaan.
..
W : Het was ook het onverwachte
K : Ja, nu was het, Lennie kom naar de DBK, en een half uur later gaat ze naar huis.
K : Ik heb niet eens meer de kans gehad om echt met haar te praten. Maar het was voor haar ook al een shock, en ze zat al heel hoog in de emotie, dan moet ik ook niet nog aankomen met m'n speech, dan wordt het alleen maar erger.

[ Bericht 20% gewijzigd door Li0nHeart op 21-01-2025 15:09:23 ]
pi_216378877
Op stream is een slapende Axel te zien.. maar hij wordt wakker gemaakt door BB.

BB: axel heb je al een beetje kunnen slapen?
A: een beetje,, lichten zijn fel, het is koud, ook al staat de verwarming al aan
BB: axel zoals ik al zei toen je naar deze ruimte ging, je kunt hier aansterken, je maakt nog steeds deel uit van het avontuur en spel. Er gebeuren dingen in het huis die je mist.
Ik zal je niet van alles op de hoogte brengen. ( maar wel van belangrijke dingen)
Vandaag heeft om gezondheidsredenen Lennie het avontuur en huis verlaten
Dus lennie is niet meer in het huis aanwezig
A: die had ik niet zien aankomen
Bb : vandaar dat ik het vertel dat je niet het huis weer in gaat met 1 bewoner minder
A : Dat is even schrikken
BB: lennie heeft het zelf aan de groep medegedeeld en is na het inpakken van haar koffer vertrokken.

BB : Dadelijk komt via het luik je eten eraan.
A: Dat klinkt heel goed
BB: Smakelijk eten en daarna hopelijk weer een goede slaap verder.
Luik zit buiten in de tuin links.
A: Ik heb nog een vraag, ik ben mijn tandenborstel vergeten in het huis.
BB zorgt dat er een tandenborstel komt
Smile, it's free therapy.
pi_216379645
15:05
De tefeloon in de telefooncel rinkelt, Niels neemt op. Er klinkt een vraag : 'Welke 6 bewoners mogen een spel spelen?' Er zitten mooie prijzen bij maar er zit ook een risico aan verbonden
SPOILER
(Image : Puzzie)

Niels noemt : Jeffrey, Mattheus, Jolien, Sharice, Jordy en Wicky

15:45
Ze krijgen nieuwe aanwijzingen van BB. Jordy gaat als eerste de GameRoom in om het spel te spelen. De andere 5 spelers mogen wachten in de slaapkamer. Degenen die niet spelen moeten in de woonkamer blijven.

Iedereen gaan langzaam richting de goede posities en rond 15:55 gaat Jordy de GR in.

[ Bericht 21% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2025 19:00:42 ]
pi_216380416
Jordy is al snel terug uit de GR en mag de groep over het spel vertellen.

Spel met 4 kisten waar je uit kon kiezen.

Hij mocht er 2 openen.. maar moest 1, als hij het durfde mocht hij nog een 2de open maken.
En je mag dus voor 150 euro betalen 1 kist zien voordat je hem 'pakt'.
Dat heeft hij dus gedaan.. Hij wilde kist 2 maar twijfelde.. 150 euro betaald, zag dat er een nominatie target in zat.
Koos daarna een kist hij waar niks in zat.
Omdat hij wist waar die target in zat durfde hij nog wel een tweede kist open te maken. Daar zat 100 euro in.

1 kist is leeg
1 100 euro
1 1000 euro
1 met een nominatie target erin

Jordy 100 euro kist, 150 euro betaald.
Jolien 1000 euro kist . Heeft 150 euro betaald voor ze haar kist openmaakte.
Sharice 100 euro kist. Heeft 150 euro betaald.
Wicky heeft een lege kist gepakt. Heeft 150 euro betaald.
Matteheüs 100 euro en een lege kist. Heeft 150 euro betaald en zag waar de target in zat.
Jeffrey 100 euro en een lege kist. Heeft 150 euro betaald, zag ook waar de target zat. Daarna 2 geopend.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kissingbird op 21-01-2025 17:14:13 ]
Smile, it's free therapy.
pi_216381148
~17:25 - Stream 1 - Niels en Jordy in de suite

Axel kan dus niet genomineerd worden..

Niels: "Ik wacht op die derde naam he vriend!"
Jordy: "Oh, eh, ja, kut ehm, Keanu, Wicky en ... Axel kon niet he?"
Niels: "Nee"

Niels: "Je weet dat als Wicky dan het huis verlaat die zoete wraak dan is voor jouw en mij he? Dat gaat dan een nominatie zijn waar dat je niet meer van af raak he?"
Jordy: "Nee ik denk het ook niet"

Na een lange stilte
Jordy: "Dan ga ik denk ik toch voor Sharice ja"
Niels: "Ja?"
Jordy: "Ja"
Niels: "Ik vind het een moeilijke keuze he, je weet als je Jolien erop zet, en ik heb niks tegen Jolien, in tegendeel he, maar als je Jolien erop zet, heb je Jeffrey ook niet meer aan je kant he?"

edit: Of Axel wel/niet genomineerd mag worden is blijkbaar nog niet helemaal duidelijk. Anderen hadden later een gesprek in het boudoir waarbij ze zich afvroegen of ze hem zouden mogen nomineren.

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 21-01-2025 19:40:21 ]
pi_216382168
17:41
Vanuit de CoS, image van KinKiJan
SPOILER
Keanu loopt buiten, en de telefoon gaat. Hij neemt op, en hoort dat alleen hij z'n eigen bed krijgt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 22-01-2025 19:00:34 ]
pi_216383231
20:17
Telefoon
Niels rent naar de telefoon
Niels neemt de telefoon op.
Niels krijgt een boodschap, moet samen met een andere bewoner een belangrijke beslissing maken.
Niels kiest Jordy
Niels moet nu samen met Niels naar de Decision Room komen

Jordy en Niels komen terug uit de Decision Room.
Jordy moet hard huilen.
Ze moesten van Big Brother 6 Nominatie targets uit delen.
Ze hebben gekozen voor de mensen die nog geen target hebben gehad.
Jeffrey
Axel
Mattheus
Keanu
Sharice
Wicky

Jordy zit er erg mee, maar wordt getroost door Elsa en Keanu.

Na ongeveer 20 minuten verteld Big Brother ook aan Axel in de Panic Room/Ziekenboeg dat hij een target pin heeft. Axel had het wel verwacht en zegt: : I take it like a man" BB wenst hem een fijne avond

[ Bericht 19% gewijzigd door Kodiak100 op 21-01-2025 21:21:16 ]
pi_216384528
~21:30 - Stream 1 - Jeffrey denkt dat Sharice en Wicky immens populair zijn.

Jolien: "Kijkers hebben daar een band mee he?"
Jeffrey: "Die hebben een mooi spel gespeeld hoor en Axel heeft nog niks bewezen. Alleen achterbaks geweest op 't spel vlak en voor de rest niets he?"
Niels: "Ja ok, maar het blijft moeilijk voor mij omdat hij ziek is"
Jeffrey: "Das waar, maar hij kan dan ergens naar huis, een dokter zien of rusten.
Niels lacht
Jeffrey: "Nee het is toch waar? Wat doet ie nu? Die zit al vier dagen gewoon in een bed"
Niels: "Daar kan ie zelf niets aan doen he?"
Jeffrey: "Weet ik, maar daarvoor was ie ook de hele tijd alleen he"

Niels maakt een vergelijking met een voetbalwedstrijd. Als je van een topclub wint met 5-0 omdat er een paar zieken zijn voelt dat ook niet prettig.

Jeffrey: "Nee dat is waar, maar als je die 3 punten nodig hebt, dan pak je die 3 punten. Een 'sympathiek ploegske' was het ook niet he, dus ja, dan boeit het minder?"

Hij vervolgt: "Omdat ie ziek is gaat dat mijn keuze gewoon nog altijd niet veranderen, en nu zeker niet"
Niels: "Ah wel, ik vind het gewoon moeilijk, voor mezelf"
Jeffrey: "Het is ook moeilijk"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')